Hakutulokset

  1. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Veijari78- 22.6.2010 - ensimmäinen - clomifen, puregon ja menopur avusteinen IUI- pienokaista toivottu 07/07 asti
  2. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Minä kävin viime viikolla ottamassa sikarokotteen, koska oletettavasti se sairaus aiheuttaa pahemmat komplikaatiot sikiölle ja raskaudelle kuin rokote. Olen sellaisessa tössä, että saatan kyllä altistua todella herkästi. Käsi oli kolme päivää ihan :$ :n kipeä ja tokapäivänä nousi äkillisesti...
  3. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Mahtavaa päästä tänne puolelle! ja onnittelut sydämestä :heart: kaikille kanssasisarille. uskon, että sitä on aina tavallaan lapseton sydämmessään, kun käy tän tien ... mitä ootte mieltä? En ole koskaan kirjoitellut tuone lapsettomuuspuolelle näiden kahden ja puolen vuoden aikana kun...
  4. V

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

    Hei kaikille! Olen lukenut tätä palstaa jo kaksi vuotta :ashamed: en ole rohjennut kirjoitella aiemmin. Lapsettomuutta meillä on takana yli kaksi vuotta. Tarina on sama kuin niin monella teilläkin: ensin kunnon parisuhde, sitten opiskelut loppuun, oma asunto, naimisiin ja sitten lapset...

Yhteistyössä