Hakutulokset

  1. Alexandra

    nyt riitti -aion ilmianataa

    Ensinnäkin, jos minä käyttäisin väärin tukimuotoja omaksi edukseni, en kertoisi siitä kenellekään. En minkäänlaiselle hyvälle ystävälle tai edes omille vanhemmilleni. Rikoshan siinä tapahtuu, joten on typerää kertoa siitä kenellekään, koska silloin kiinni jäämisen pelko on aina olemassa, oli...
  2. Alexandra

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    ei varmaan aurinko allergia,koska nyt olimme ulkona ja aurinko paistaa, eikä tullut mitään vielä, paitsi huomasin tänän kun annoin ensimmäinen kerta mansikka niin poskille tulivat näpylät punaiset,sitä heti sain tietää että mansikoille hänellä on allergia.
  3. Alexandra

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    hmm ihan jännä juttu, voiko se johtua vain hikista,kun nyt kun on hämäriä päiviä, niin ei tule niitä, yksi vain on jalassa =) jospa se häviäsi kokonaan, katson kun tulee taas aurinko tulevatko ne... :\|
  4. Alexandra

    miten poistatte kutina?omat keinot ei lääkeet. tänne vinkit!

    unohdin mainita vielä, että sen jälkein laittakaa perus voidetta iholle,sen kuumen kangan jälkein tai suihkun.
  5. Alexandra

    onko kellään lapsilla samalainen allergia tai atooppia?Kuvat

    se niinkuin hyppi paikasta toisen oli ensiksi tollainen http://d.foto.radikal.ru/0606/3a0f158f9bd8.jpg sitten muutui kun ylhäälä kuvat. Oli ensiksi jaloissa kädeissä, sitten pepun yläpuolella ja selän ylä puolella nyt meni kaulalle ja korvien taksee ja päässä myös on ja otsassa ja pepulla on...
  6. Alexandra

    Maaliskuu -06 masut!

    voi että, sulla on laskettu aika kun minä synytin :D vautsi mulla tuli tyttö 06.03.2005 =) vaikka pitänyt tulla 26.2 :whistle: kaunista odotusta :flower: jos haluat,mun mesen osoite on alexandra0706@hotmail.com ;) :wave: olen kotkasta ja tyttö 5,5kk =)
  7. Alexandra

    Onko täälä venäläiset äidit Turusta

    moi, olen myös venälainen, mutta Kotkasta :/ Toivotavasti löydät Turusta äitiä. U menja doch' ej 5,5 mesecov :heart:
  8. Alexandra

    Isyyspakkaus

    en tiennyt edes, että semmonen on olemassa :( :\|
  9. Alexandra

    Riihimäki / Hyvinkää

    =) moi ! Mun äiti muutti Riihimäelle...1kk sitten,miehen kanssa ja mun siskon 5v. =) jos haluat mä voin kysyä häneltä haluako hän tutustua..minä luulen että halua...koska hän ei tunne ketään siellä... :whistle: ja olen hänen tytär 20v. ja mulla on pikku tyttö 5kk ;) ju ja hän on...
  10. Alexandra

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Olisipa ihana tulla sinne mukaan =), mutta en voi koska Rosaon vasta 3kk, ja autoa ei ole... :\| voi miten ihana kun saatte tavata siellä. Mukavia hetkia TEILLE !!! ;) =) :flower: muuten vain mulla on syntärit 7.06, 20v. ;) :flower:
  11. Alexandra

    vauvan syntymäpaino

    \ Minun neito my;s painoi 3680g =) mutta syntyi rv 41+1
  12. Alexandra

    Maalisvauvat 05

    Aika paljon syntyy tyttöja!!! =) Meillä myös syntyi tyttö Roosa 6.03 12:28 sektiolla, 3680g. 50cm /35cm. :flower: :flower: :flower:
  13. Alexandra

    Kotka-Hamina?!

    :) Moi ! Minä olen 19 vuotias+aviomies 21v (venälainen), mun laskettu aika on 26.02.05, asun Ristinkalliolla (karhula). Olen venälainen, jos se haittaa ?! :( Asun täällä kuitenkin jo 7 vuotta. [b] Minä myös haluaisin kavereita, mun mies on joka päivä töissä... =) :flower...
  14. Alexandra

    KOTKAA !!!!

    :) [b][i] Löytykö Karhulasta raskana olevia tyttöja ? Haluaisin kavereita? Olen 19 vuotias, LA 26.02.05. Jo, ja olen venälainen :) No kuitenkin asun täällä jo 7 vuotta. P.S. kisulja17@mail.ru =) :flower:
  15. Alexandra

    Ihmettelen, kun ystäviä...

    Minäkin aina innoissani vastaan heti kun joku sopiva vaan eteen sattuu tältä palstalta,eikä se paljon katso sitä oonko nyt juuri vireimmillään tai luistaako juttu.Toive on kuitenkin kova ja halu löytää uusi kaveri juuri siitä kelle kirjoittaa.Minä en ikuna kirjoita jollekin huvikseni,mutta...
  16. Alexandra

    Leikkikaveria 3v tytölle,Tre????

    Moikka,olen 3v tyttö Tampereelta.Olen kova touhuamaan kaikkea..kiellettyäkin :) Äiti sanoo että olen vähän liiankin omatoiminen,mitä lie tarkoittaa? Käyn kyllä kerhoa ,mutta usein sanon äidille ettei ole mitään tekemistä :\| Olisi kiva jos löytäisin sinut,reipas ja vähän railakaskin,tyttö...
  17. Alexandra

    luoteis pirkanmaa

    Moi Äityli! Käykö sulle tampereelta kaveri?Meillä olis 7v poika ja 3v tyttö seuraks sun samanikäisille...Missä päin sinä asut?? Voit kirjoitella minulle Alexandra@netti.fi

Yhteistyössä