Hakutulokset

  1. M

    Lahden seudun odottajat

    Tervetuloa mukaan Jolia-03!! Toivotaan että olet oikeassa Annie77, todella haluaisin uskoa että kohdalleni sattui vaan huonosta päivästä kärsivä lääkäri. Kiva kuulla että mukavempiakin löytyy, ja täytyy todeta että kätilö pelkopolilla oli kyllä tosi kiva! Mä vieläkin mietin että pitäiskö...
  2. M

    Lahden seudun odottajat

    Ihanaa kun tänne on löytynyt muitakin odottajia ja vielä elokuisia! Olin viime viikon kesälomalla ja eipä ois oikein huvittanut töihin enää palailla.. ihan mukavasti menee aika pötkötellessä ja kotihommissa =) niin ja aurinkokin on ihanaaa!!! No, kolme viikkoa enää ja sitten alkaa oikea loma...
  3. M

    Lahden seudun odottajat

    Jei! Aktiivisesti mukana olen :) Aika samoihin aikoihin ollaan vissiin sairaalalle menossa, mulla laskettu aika 16.8. Ei kai noi ultrat koskaa ihan 100% varmoja ole. Mutta kyllä tohon 4D-ultraukseen aika paljon luottaisin. Malana
  4. M

    Oireetko kertovat sukupuolen?

    Apua! Toi kiinalainen kalenteri on yllättävän paikkansa pitävä :o !! Kymmenen lasta työkavereiden kanssa sinne laitettu ja kaikissa pitää paikkansa. Tosin rakenneultrassa kätilö veikkaili mulle tyttöä ja tuo kalenteri näyttäis poikaa...
  5. M

    Lahden seudun odottajat

    Moikka! Kiva kun löyty oma ryhmä! eli lahtelainen olen myös ja toista lasta odotetaan syntyväksi elokuussa. hassua lukea tosta ultrajutusta, onkohan sama kätilö ollut ultraamassa kun samoilla sanoilla meille totes "ei mitään näy, taitaa olla tyttö". ite olin ihan shokissa kun poikaa olin...
  6. M

    Lahden seudun odottajat

    Moikka! Kiva kun löyty oma ryhmä! eli lahtelainen olen myös ja toista lasta odotetaan syntyväksi elokuussa. hassua lukea tosta ultrajutusta, onkohan sama kätilö ollut ultraamassa kun samoilla sanoilla meille totes "ei mitään näy, taitaa olla tyttö". ite olin ihan shokissa kun poikaa olin...

Yhteistyössä