Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Toivotaan että se on ihan asiaan kuuluvaa <3 kannattaa varmaan sanoa huoli ääneen kun soittelet Ovumiaan huomenna, jospa heillä olisi jotain mikä voisi rauhoittaa mieltä.
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mä lupasin itselleni ja miehelle etten testaa ollenkaan ennen tuota verikoetta 18.11. Saa nähdä pitääkö lupaus :giggle: Ihanaa @Annamaija 76 että tuli tuo 2-3vko. Tsemppiä ultran odotteluun!
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tänne saa valittaa ja purkaa ihan sydämensä kyllyydestä. Onhan tuo ihan valtavan iso asia ja pettymys. Vaikka se ei vie pahaa mieltä pois niin minulla ainakin aina vähän. helpottaa kun saa jollekin jakaa ajatuksia vaikka ihan näin viesteinäkin. Pidän täällä koko ajan peukkuja että uusi...
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä ollaan ihan onnesta sekaisin ja ymmällään melkein kuuden vuoden pettymysten jälkeen. Yksi kaunis 3-päiväinen matkassa ja NELJÄ pakkasessa. Siis mitä tää on, kaikki pysyivät hengissä tähän päivään. Testipäivä 18.11, voiko joku ihana ihminen päivittää listaan kun en osaa, kiitos
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihana @Angervo76. Onnea, toivottavasti voit nyt hengähtää hetkeksi <3 Minä jännitän huomista siirtoa niin että meinaa itku tulla. Iltapäivälle on siirto sovittu jos eivät sitä ennen soita että kaikki alkiot on kuukahtanut :confused:
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vahvoista oireista huolimatta raskaus voi päättyä ja oireettomuudesta huolimatta jatkua hyvin loppuun asti. Toivoa on aina mutta eipä sitä itsekään ole vielä keksinyt miten pitää sitä yllä kaiken keskellä :unsure:
  7. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täälläkin jännätään @Angervo76 testituloksia. Miten sinä @Annamaija 76 olet voinut? Olen tosi pahoillani puolestasi @lapsettomuuta10v. Voimia uuden luovuttajan odottamiseen <3
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä oli siis 7 munasolua joista 5 on hedelmöittynyt ja viikonlopun takia ilmeiseti pakastetaan 3-päiväisinä.
  9. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Katinka<3 Voi miten liikutuin tuosta sinun tarinasta. Se on niin vaikea unelmoida ja haaveilla niiden töppösten pukemisesta vauvalle kun se ei ole itsestäänselvää. Joten anna mennä ja täysillä, haaveile ja tee niin paljon töppösiä kuin tähän maailmaan mahtuu. Ja onhan tahaton lapsettomuus...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oliko sulla huomenna testipäivä? Mulla muistaakseni tuli vasta 16 päivää alkionsiirrosta 2-3 siihen viikkonäytölliseen. Ja kyllähän se hcg nousu vaihtelee eri ihmisillä noin alkuvaiheessa. En tiedä voiko takoa malttia toiseen mutta koeta hengitellä ja tee testi uudestaan loppuviikosta. <3
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @lapsettomuuta10v Harmittaa kyllä tosi paljon puolestasi. Luulisi että ne yrittää nyt priorisoida sitä että uusi löytyisi mahdollisimman nopeasti. Meillä olikin sitten oikea jännitysnäytelmä eilen. Luovuttajan punktio oli siis eilen aamulla ja puolenpäivän aikaan klinikalta tuli puhelu joka...
  12. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Näitä uutisia ei toivoisi kenellekään pidän peukkuja että kääntyisi kuitenkin parhain päin!
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi kovasti tsemppiä tilanteeseen <3 On varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei raskaudesta nauttiminen ja siihen luottaminen onnistu ihan tuosta noin vaan tällaisten hoitojen ja usein pitkän matkan jälkeen. Yritän itse ajatella, yhden varhaisen keskenmenon ja kaiken sen kivun jälkeen, ettei...
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. En tiedä teistä mutta minulle antaa muiden ilouutiset ihan hurjasti voimaa tähän kaikkeen isoon, uuteen ja epävarmaan.
  15. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kun jaksoit vastata näin nopsaan. En tiedä riittääkö rohkeus soittaa tiistaina sinne. Tuo tietenkin pelottaa kaikista eniten mutta eihän tässä voi oikein mitään muuta tehdä kuin pitää sormia ristissä.
  16. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ootteko saaneet väliaikatietoja jo munasolukeräyksen jälkeen vai vasta siirron yhteydessä? Täällä jännään varmaan koko yön luovuttajan huomista punktiota ja sitä jatkuuko jännittäminen torstaihin asti
  17. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sydänhymiötä en osaa tehdä mutta se tulisi tähän :) toivotaan että hän tarraa lujasti kiinni! Meinasitko testata uudestaan ennen keskiviikkoa?
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Me ollaan Helsingissä.
  19. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mekin ollaan Ovumialla ja luovuttaja saatin reilu kuukausi ensikäynnistä. Minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa, mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta ja osaavat myös ottaa rauhallisesti vastaan asiaan liittyvät murheet ja pelot kysymyksineen :) Voisin tulla listoille mutten taida osata...
  20. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Apua nyt vasta jännittää. Jos kaikki menee hyvin ja saadan alkioita, päästään tuoresiirton ensi viikon torstaina

Yhteistyössä