Hakutulokset

  1. P

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Mä en kans jaksa tätä oksentamista! Esikon aikaan oksensin kolme ekaa kuukautta ja nyt on alkanu ihan samaan malliin paitsi yrjö ei kato kelloo tulee mihin aikaan päivästä vaan!!:x Esikon aikana oksensin vaan aamulla. Onko täällä muita jotka synnyttää kysissä? Kertokaa omia kokemuksia millaista...
  2. P

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Empäs oo muistanu päivitellä tilannnetta tänne :) Kävin viime tiistaina ultrassa ja siellä se pienokainen polski ja sydän sykki :) Lääkäri vain veikkasi jotta ei ois niin pitkällä mitä viimesistä menkoista laskettu tulis.. No se selviää sitten tammikuun lopussa kun np ultra on.
  3. P

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Mulle tuli ekassa raskaudessa painoa 17kg :D Ja nyt ois vielä 5 siitä tähteenä seuraavalle :D. Meijän muksuille tulee ikäeroa 1vuosi ja 7 kuukautta. Ens tiistaina olis se alkuraskauden ultra..jänskättää kovasti mitä siellä oikein on vai onko mitään :) pörrykkä ja myy2 6+5
  4. P

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Mä varasin sinne alkuraskauden ultraan ajan :) se on 21.12. ja viikkoja olis sillon kasassa 7+2. Viime vuonna kun ootin ensimmäistä kävin kanssa alkuraskauden ultrassa viikolla 7+4 ja siellä se pikkuinen oli ja sydän löi. Nyt se nukkuu tuolla päiväunia omassa sängyssään ;) pörrykkä ja myy2
  5. P

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Hei! Minä kanssa ilmottaudun mukaan tänne!! Elikkäs pikkukakkosta ootellaan syntyväksi 8.8. Viikkoja olis kasassa nyt 5+1. Synnärinä mulla KYS. :xmas:

Yhteistyössä