Hakutulokset

  1. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    joku oli laittanut linkin tuonne toiselle palstalle tällaisesta sivusta joten ajattelin sen kopsata tänne koska se koskee myös tämän ryhmän kaikkia osapuolia :D https://www.facebook.com/groups/180595452132438/ facebookkiin siis joku tehnyt ryhmän mihin voi kokoontua kaikki jotka saavat vauvan...
  2. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    ihanaa kun tännekkin saatiin muita :) itse kävin varhais ultrassa pari viikkoa sitten ja laskettuni aika siirtyi viikolla ja on nyt 22.6 ja nyt mennään 12+1 viikolla :) kaikki on todellakin niiin uutta ja ihmeellistä ettei voi käsittää :)
  3. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    hih ihan unohtunut tämä palsta täällä :) tervetuloa aamandasi ;) pari viikkoa sitten käynyt varhais ultrassa kans ja laskettu aika siirtyi viikolla taaksepäin eli nyt se on siis 22.6 ja tällä hetkellä 12+1 :)) eikä vieläkään mitään erikoisempia oireita ollut, aivanko ei olis raskaana ollenkaan...
  4. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Joo niitä on jo jonkin verran kyllä :D sittenkö mies lähti vielä viikoks reissuun ni joutuu oleen yksin näitten kaikkien kans :/ ei oo kettään kelle valittaa huonoa oloa ;) Mulla on eka neuvola jo ihan kohta, 4.11 vähän jo jännittää :) Onko teillä muilla alkanu issiästä särkemään, mulla heti kun...
  5. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Hei ihana että tänne tuli väkeä ja vielä niin samassa tilanteessa :) mahtavaa!! Mulla nyt rv 6+5 ja oireita ollu jonku verran. Rinnat aristaa välillä ihan älyttömän paljon, paino heittelly jopa 4 kilolla, närästystä ja etovaa oloa aamuisin ja illalla, sitte on vielä hajuaistin parantuminen...
  6. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Tänne voi siis kokoontua kaikki ensi kesäkuussa esikoista synnyttävät mammat jakamaan ajatuksia ja tuntemuksia :) ois kiva saada ns. "vertaistukea" ;) Itse olen 19 ja saanut ekan plussan n. 3-4 viikkoa sitten eli olen viikolla 6+0. Neuvolaankin on soitettu ja varattu aika, 4.10 eka käynti...
  7. Joosbequu

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Kiitos ihanasta kommentista!:hug: ainakin vielä ollaan onnellisia :D ja eka neuvola aikaki nyt saatu varattua 2 viikonpäähän sain. Niin ihanaa! Tsemppiä ja oikein paljon onne myöss sulle!!! :) ja oon oikeasti ottanu neuvosta vaarin ja hymyilen nykyään aina ja olo on niiiin onnellinen :)
  8. Joosbequu

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Elikkäs olen itse 19 ja esikoiseni toivottavasti ainakin tarkoitus tulla maailmaan kesäkuun 18pvä 2014. Ois kiva saaha "vertaistukea" samassa tilanteessa olevilta tulevilta äideiltä :) Tänne siis kaikki kesäkuun 2014 mammat ;)
  9. Joosbequu

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    minäkin siis ensikertalaisena liikkeellä ja mukava kun saa täältä sitä "vertaistukea" :D Oon ihan onnesta piukeana/soikeana kun positiivinen tulos tuli, oikeen piti tänään tarkistaa uudelleen että onhan se varmasti :D mutta niiiin olen ihan hukassa ja tietämätön kaikesta. Olis läheisiä ketkä...

Yhteistyössä