Hakutulokset

  1. N

    Relaatio 1011

    Yleissana noille titteleille. Sen maan mikä.
  2. N

    Relaatio 1010

    Kiitos =) Oon kiertänyt näiden ympärillä ihan vieressä mutta ei, ei vaan ole leikannut. Toi vika, IL kappale pitää vielä jotenkin jostain kaivaa,koska just näin oon etsinyt mutta en oo löytänyt. Vika sana enää, sitten eteenpäin =)
  3. N

    Relaatio 1010

  4. N

    Relaatio 1011

  5. N

    Relaatio 1011

    Kiitti! Valmista tuli =)
  6. N

    Relaatio 1011

    niin noi vinkit jo-kä oli jo aiemmin, eikä niistä ollut mulle apua. Aika vaikee lähtee googlaamaan huivipäisiä mieslaulajia, jos ei satu tuntemaan. toi 5-3 ei löydy millään kahlauksella. Onko tää taas joku räppäri joka pitää vaan tietää, jonka biisejä ei edes löydy kun jostain tynnyrin takaa...
  7. N

    Relaatio 1010

    16 sanaa puuttuu, yllä muutama, tässä loput: 2.1 yläreunasta keskeltä MIWA vasemmalle alaviistoon 10-2-8 2.2 keskeltä PEC - POH, 5-9 ei auta vinkki mikä jo saatu (POH esittäjä) 2.3 alhaalla RIK-JUP 9-9 2.4 vasen ylhäällä POL - LEN 10 3.1. oikea keskellä reunasana IL vasemmalle- AN 4-5-5-4...
  8. N

    Relaatio 1010

    NO niin, nyt on kahlattu tämä ketju läpi ja silti vielä puuttuu jonkun verran sanoja (ratkaistu 97,1%) Puuttuvia esimerkiksi: 1.1 Yläreuna keskellä, ELO alaspäin väliviivallinen 10-8 1.3 vasen keskellä TÄH alaspäin 6-4-5 1.4 keskeltä RAN vasemmalle 9-5-8 1.5 vasen yläkulma, TAI suoraan...
  9. N

    Relaatio 1014

    He-Tu 15, se 8 on yleissana sille mitä su ja tu on, sellanen hienompi mitä ei puhekielessä käytetä. Toinen aukeaa siitä sit suoraan. Pe-si 12 mikä tää on? se sana mikä mulla on pe ja si välissä on 11 kirjainta Joru 5+4 Na albumi 2002 Su 10 vastasanan tuotos (siis biisi) Pä 8 vastasanan...
  10. N

    Relaatio 1014

    Ke 11 6 Jä oikeessa reunassa: Se 6 ei ole makea jä. Usein lautasella erilaisia, miedompia ja vahvempia. 11 tulee siitä jatkona. Do 9 Mu : vettä Or 6: sama eri kielellä Au 10: mihin suuntaan, alas vai ylös? Sie 13 siitä tehdään jotain mikä maistuu ma kanssa.
  11. N

    Relaatio 1014

    Missä muussa yhteydessä käytetään tuota sanaa, kuin kuvaamaan mitään elävää? urbaanisanakirja.
  12. N

    Relaatio 1014

    viitesana on tässä yhteydessä kantoväline/mittayksikkö =)
  13. N

    Relaatio 1014

    joo anteeksi, väärään suuntaan annoin vihjettä!
  14. N

    Relaatio 1014

    stereotypisesti poikien [vihjesana] mukana
  15. N

    Relaatio 1014

    Sama, yksikössä yritin änkeä =D Vastasanalla löytyy se biisi. Huumoriyhtyeen tekele.
  16. N

    Relaatio 1014

    Kell- wikistä juonikuvauksesta löytyy ensimmäinen, tärkeä pääosan esittäjälle Toinen tulee vastasanasta suoraan. On esine.
  17. N

    Relaatio 1014

    No niin, se oli sit sillä valmis, kiitti =) Olin tota soitinta änkenyt yksikössä ja kironnut että väärä määrä on kirjaimia =D Voi elämä.
  18. N

    Relaatio 1014

    Huumoribiisi
  19. N

    Relaatio 1014

    Tämä oli tosi viihdyttävä! Yksi sanapari puuttuu sitten ois valmista. Nauravat nakit, alareuna Pa- 10 - 11 - Ke, ei vaan leikkaa vaikka mitä oon säätänyt =)
  20. N

    Relaatio 1011

    Muutama jumittaa. Kamala: noin klo 8 kohdalla täällä jo aiemmin kysytty Jo - Kä väliset sanat (5-3) ja (4-8) Vinkkinä "kappaleita" ei ole nyt mulle riittävä =D Ihana: Pääsanasta suoraan alas 5 ja sen jatko 4-6 Ihana: Suoraan keskellä olevasta Saa jatko vasemmalle (10) ja vasemmalle...

Yhteistyössä