Hakutulokset

  1. K

    +++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++

    Tänään otin sit tämän kierron viimeisen clomin ja nyt sitten vain odottelemaan ovista ja harjoittelemaan. Kauheen pitkältä tuntuu taas tää aika...hassua että ennen vauvakuumetta tuntui että olisi saanut kuukautiset jäädä muutaman kerran vaik väliinkin kun kierrot oli paljon lyhkäsempiä...
  2. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ella tosi jännät paikat teillä, ihmeen hyvin sä pystyt pitään pääs olla testaamatta. Mä olisin tehnyt testin jo varmaan sata kertaa :laugh: Tohon gyne-juttuun haluaisin kans kommentoida että tälläsissä tilanteissa kun se raskautuminen ei ole ihan itsestään selvää niin on mun mielestä tärkeää...
  3. K

    Haamu, viivanpaikka vai ei mitään?

    Onneksi olkoon P123 :flower: Näyttäisi viiva tosiaan vahvistuvan. Itselläni ei noin onnellisesti käynyt ja täti kurvasi tänään paikalle, mutta kiva että että joku onnistuu. Se antaa meille muillekin vielä toivoa onnistumisesta ja voimia jatkamaan yrittämistä.
  4. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Meillä se täti sitten saapui :'( :'( :'( Nyt taas ootellaan koko pitkä kierto uudestaan, perjantaina clomeja poskeen. Eli kp 1/32 ja yk 8.
  5. K

    *** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

    Tulihan se täti sieltä :'( eli ei sitä plussaa sitten tässä(kään) kuussa tullut. Eli nyt siis kp 1/32 ja yk 8. Perjantaina sitten taas clomeja poskeen ja uusia ovulaatio- ja raskaustestejä osteleen. Tosin mulla aika turhia vissiin nuo ovulaatiotestit kun viimeksikin näytti jokaiselle viidelle...
  6. K

    *** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

    Tein sitten minäkin testin aamulla ja negaahan se oli... Kyselinkin jo myös tuolla muualla että mitä mieltä olette predictorin testeistä? Onko ketään sillä plussaa saanut? Huomiseksi odottelen clearbluen testejä vielä että saan varmistettua ennen kuin popsin seuraavat clomit. Se haamuplussa...
  7. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Tein taas aamulla testin predictorilla ja negaahan se näytti :'( Lisäksi ruskea tuhruttelu jota on ollut koko viikonlopun ajan oli muuttunut enemmän kuukautismaisemmaksi. Nyt on v...aa niin paljon, onneksi ei tarvitse töihin mennä tällä viikolla sillä olen saikulla olkapään jännetuppitulehduksen...
  8. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Alisa84 Eli meillä tosiaan täällä esikoisesta haaveillaan ja tämä on nyt seitsemäs kerta kun pääsimme yrittämään, koska kiertoni venyi tuossa välissä kaksi kertaa noin satapäiväiseksi. Ja noista siis viisi ensimmäistä kertaa oli aivan "turhaan" kun ei ovulaatiota ole kuitenkaan tapahtunut...
  9. K

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    En oikein tiedä mihin seuraan kuuluisin, ehdin jo kirjoitella tuolle elokuussa plussaavienkin palstalle mutta sitten huomasin että tämä saattaisi olla oikea osoite minulle, apuja kun tässä on kuitenkin jo tarvittu. Alla on siis teksti jonka sinne jo ehdin kirjoitella: Olen lueskellut...
  10. K

    *** ELOKUUSSA PLUSSAAVAT ***(syyskuuta suunnittelevat)

    Heips! Olen lueskellut juttujanne ja monien muidenkin ketjuja jo pitemmän aikaa mutta en ole vielä rohjennut itse mukaan keskusteluihin. Tilanteemme on siis se että olen jättänyt pillerit pois jo 08/08 eikä nyyttiä ole vielä kuulunut. Odotin lähes vuoden ennen kuin kävin yksityisellä gynellä...

Yhteistyössä