Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2025

Mullakin sellainen pieni paineen tunne alavatsalla jää ovulaation jälkeen päälle menkkoihin asti. En tiedä onko tuo normaalia. Ultralla lääkäri näki oikeassa munasarjassa helminauhamaista muodostelmaa. Ei kuitenkaan ole varsinaisesti monirakkulaiset munasarjat, mutta mietityttää vaikeuttaako...
  2. R

Lapsettomuushoidoissa olevat

Sanoivat vain, että joka käynnillä punnitaan, mikä kuulostaa vähän kyttäämiseltä. Jos olisin tiennyt jo neuvolalääkärin jälkeen kiinnittää vähän enemmän huomiota niin olisin tässä kolmen kuukauden odotuksen aikana voinut tehdä asialle jotain. Mutta en ole käynyt puntarilla ja jäin siihen...
  3. R

En taida tässä välissä yksityiselle mennä. Katsotaan nyt kesä ja pari kuukautta painonhallintaa niin sitten voisi päästä eteenpäin. Tuntuu vain, että julkisella on aika tarkkaa ja kaavamaista toimintaa.
  4. R

Lääkäri myös sanoi ultratessaan, että oikean puolen munasarjassa näkyy helminauhamaisuutta. Folleja oli 14 ja vasemmalla 8. Ei kuitenkaan pco-diagnoosiin riitä, kun kierto on aina ollut säännöllinen eikä mitään oireita aiheuta. Paitsi oikean puolen munasarjoissa jomottelee useammin ja myös...
  5. R

Käytiin viimein ensikäynnillä julkisella. Mutta mulla oli paino hiukan noussut talvesta, jolloin lähete hyväksyttiin ja nyt oli bmi yli rajan, joten ei tehdä mitään. Ei edes aukiolotutkimusta eikä antanut luteaalitueksi mitään lääkettä, vaikka pyysin. Täytyy nyt saada kiloja pois ja olen...
  6. R

Haaveena vauva 2025

Oletko testannut ovulaatiota? Mulla ainakin runsas lima ja turvotus on oviksen merkkejä.
  7. R

Haaveena vauva 2025

Mulla alkaa tiputtelu yleensä dpo 9-11 ja kestää 1-2 päivää. Ennen tiputtelua on jo muutama päivä menkkajomottelua, joka alkaa dpo 7-8. Lasken kuukautisten alkaneen, kun kuukuppi tulee noin puolilleen päivässä. Ei siis ekana päivänä mitenkään massiivista vuotoa ja enemmän veren sekaista limaa...
  8. R

Haaveena vauva 2025

Pitenikö sulla kuitenkin luteaali lugesteronin avulla?
  9. R

Haaveena vauva 2025

Täällä jälleen kierto lopuillaan ja fiilis on sen mukainen eli itkettää vaan. Varsinkin nyt taas lähestyvä äitienpäivä vetää mielen maahan ja kysymyksen, miksei saa itse olla äiti ja saako koskaan. Tahtoisin äiti olla minäkin... Cuulaksen laulussa "Niin toivoisin" on sanat, jotka iskee sydämeen...
  10. R

Haaveena vauva 2025

Multa otettiin näiden lisäksi myös ferritiini, kun sanoin, että se on aiemmin ollut matala. Tuo ei kai automaattisesti kuulu, vaikka on tosi tärkeä raskautumisen kannalta.
  11. R

Haaveena vauva 2025

Joo odotellaan ensikäyntiä, johon on enää kolme viikkoa. 😊
  12. R

Haaveena vauva 2025

Ihana, että pääsette vihdoin eteenpäin. Tuo helpotuksen määrä on valtava, kun tietää, ettei ole ihan yksin asioiden kanssa. Saitteko heti lähetteen vai joudutko perusterveydenhuollon kautta käymään alkututkimukset?
  13. R

Haaveena vauva 2025

Onnea plussanneille! ♥️
  14. R

Haaveena vauva 2025

Tuon saman huomion olen tehnyt, että katse käy muka huomaamatta vatsan seudulla keskustellessa jonkin tutun kanssa. Varsinkin sellaisten tuttujen, joita harvemmin tapaa. Vaikka en ole mikään hoikka ja pyöreyttä löytyy valmiiksi, varsinkin vatsa pullottaa notkoselän ansiosta. Ajattelen vain, että...
  15. R

Haaveena vauva 2025

Tsemppiä odotteluun. Se voi tehdä ihan hyvääkin välillä hengähtää ja pitää taukoa hoidoista. Yritä nauttia kesästä. Helpommin sanottu kuin tehty. 😅 Sama tunne oli minulla, kun saatiin vihdoin lähete ja oli odottava tunne, että nyt päästään eteenpäin. Sitten tuli aika kolmen kuukauden päähän...
  16. R

Haaveena vauva 2025

Onpa harmittava tilanne ja epätietoisuus varmasti pahinta, kun ei löydy mistään. Eikö siis vielä ole annettu piikkiä? Itselleni silloin tarjottiin metotreksaattipiikkiä, mutta en sitä heti ottanut ja sitten hcg oli jo laskussa niin lääkäri ei katsonut välttämättömäksi. Jäätiin vain seuraamaan...
  17. R

Haaveena vauva 2025

Tsemppiä piinaavaan tilanteeseen ja toivottavasti ultrassa jo näkyisi kunnolla. Tuo vuotelu ja jomottelu ei kuulosta kyllä hyvältä. Itselläni on vastaava kokemus vuoden takaa. Silloin ei ultrassa rv 6 näkynyt kuin paksu limakalvo, mutta sain seuranta-ajan parin viikon päähän. Vuotelu alkoi jo...
  18. R

Haaveena vauva 2025

Lisäilin itseni listalle. Ei meille tule jouluvauvaa. Uuteen kiertoon jälleen kerran. 😞 Luteaali vain 11 päivää, josta viimeisenä jo tiputteluvuotoa. Onko mitään tietoa, miten luonnollisesti voisi parantaa keltarauhasen toimintaa vai onko ainoa apu hormonitukilääkkeet? Voi kun päästäis jo sinne...
  19. R

Haaveena vauva 2025

VAUVA 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  20. R

Haaveena vauva 2025

Eipä sitä aina tarvi niin asiaa olla. Kaikki tunteet ja turhautumiset saa täällä jakaa. Tiedän niin tunteen, kun päivät junnaa. 😅 Täällä menossa dpo 10 oletettavasti, kun en tikuttanut. Odottelen vain, milloin menkat alkaa. Ei oo muita odotuksia. Aikomus on, etten edes testaa, ellei menkat oo...

Yhteistyössä