Hakutulokset

1. janitainen

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toki tämä on maailman murheista tällä hetkellä pienin, mutta kyllä itsekin mietin, että eikö sitä sitten ole tarkoitettu... Mulla siis tämä vuosi enää aikaa julkisella, enkä yksityiselle aio mennä. Pakkasessa olisi 4 alkiota, mutta liekö niitä ehditään edes kokeilla siirtää. Voimia meille...
  2. janitainen

Hoidot, KYS

Torstaina meen ultraan, ja katotaan mikä tilanne. Vähän jännittää kun pitäisi itse se ovulaatio bongata, ja mille päivälle Kuopion reissu sattuisi...Onneksi töiden suhteen pystyn ottaa lomapäivän, mutta saa nähdä mille päivälle siirto osuisi. Toki suurin jännitys on, että onnistuuko solun...
  3. janitainen

Miekin taidan taas hypätä kelkkaan... Juuri soittelin hoitosuunnitelmaa. (Eli pakkasesta alkionsiirto) Olen toisaalta vähän hämmentynyt kun aimmin soitin, niin oli puhe, että olisi lääkitty kierto, mutta nyt mennäänkin ilman... Eli 5.3. ultra, ja ovulaation tikutus alkaa 3.3.
  4. janitainen

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips, kysynpä aiheeseen liittyen - mitä testejä olette suosineet? Minkä paketin olette Raskauskeijulta tilanneet?
  5. janitainen

Hoidot, KYS

Hyvä saalis @Nytkö Toivottavasti moni hedelmöittyy ja kasvaa! Ja saatte paljon pakkaseen. Mie toki kävin siellä vaan punktiossa, niin tapasin vaan yhden naislääkärin ja muutaman hoitajan.
  6. janitainen

Hoidot, KYS

Mitäs selvisi ultrassa @Nytkö Tsemppiä ultraan, mulle se ei ollut paha. Enemmän rupes lopussa ahdistaa ton fremadelin pistot (se neula tuntui niin tylsältä ja meinasin pyörtyä kun sen ekan piikin pistin :D) KYS:ssä hoitohenkilökunta oli kyllä todella ihania.
  7. janitainen

Hoidot, KYS

Joko sulla on alkanut lääkkeet? Vai millä mallilla on suunnitelmat? Mulla pitäis maanantaina alkaa menkat, ja siitä sitten lääkitys alkion siirtoa varten - tosin vähän pelottaa ettei onnistu, kun siirtopäivä saattaa olla sellainen etten pääse matkustaa Kuopioon...
  8. janitainen

Hoidot, KYS

Enhän minä mitään ole saanut ketään sairaalalta puhelimen päähän... Olen ollut työmatkalla viime torstaista lähtien, ja sit kun itse pääsee soittamaan, niin siellä on linjat ihan tukossa. Ei vissiin ainakaan asiakkaiden puute ollut syy, miksi Joensuusta siirrettiin hoidot Kuopioon :mad: Jospa...
  9. janitainen

Hoidot, KYS

Aaaa, no voi :( Niin, ne varmaan tekee seuraavan pitkän kaavan mukaan, jospa se auttaisi! Mittasko ne sulta sen amh-arvon? Mulla se tais olla jotain 2,1? (oon siis 39v.) Pitää yrittää itse saada huomenna soitettua, niin saisi seuraavan kokeiluun (mulla kevät on todella kiireistä töissä, joten...
  10. janitainen

Hoidot, KYS

Apua, onko siellä noin pitkä jono myös "pakkassiirroille"?! En ole saanut/muistanut soittaa et millon seuraavaa siirtoa kokeiltas, ja jos sitä pitää vielä sitten useampia kuukausi odottaa :eek: Vai tehdäänkö sulle uusi ivf/icsi? Mulla siis pakkasessa 4 kpl 3-päiväsiä (vähän pelottaa, että jos...
  11. janitainen

Lapsettomuus ja tulevaisuuden suunnitelmat

Mä muistan oman superkoomisen (näin jälkikäteen ajateltuna) ajatuksen, et tulisin raskaaksi ekalla yrityksellä :LOL: joo ei Meillä on nyt sellainen tilanne, että ollaan ivf-hoidoissa (pakkasessa 4 alkiota, ja mulla viimeinen vuosi hoidoissa). Niin aloitetaan rakentaa omakotitaloa. Rakennetaan...
  12. janitainen

@Ninnanen joo, mullakin oli aika helppo punktio. Laitettiin rauhoittavaa suoneen (sen laitto koski enemmän, mulla aika "haaroittuneet" suonet hoitajan mukaan), ei siis kysytty haluanko, liekö oletuksena. Huomattavasti enemmän sattui eräs inssi kun lääkäri joutui ottamaan pihdeillä kiinni...
  13. janitainen

Onnea @Puhalluskukka :love:
  14. janitainen

Sitähän pitikin vielä kysyä, että mites se yleensä tehdään kun siirretään pakastettu alkio? Eikös siinä pidä itse bongata ovulaatio tms.? Miten pahasti voi itse sen siirron ajankohdan töpätä? :LOL: Onko sulla jonxu mistä syystä toi "pitkä hoito"?
  15. janitainen

Vielä @jonxu pahoittelut negasta, ja apua mikä reaktio lääkäriltä (vaikka puolituttu olisikin - okei, itseasiassa vielä pahempi niinpäin) @Solunen todella :poop:tilanne :( meidän käskettiin silloin odottaa kaupungilla tunti, jos olisi miehen näytteessä ollut jotain, en osannut edes ajatella...
  16. janitainen

Onpas täällä jälleen ikäviä/haastavia juttuja (n) @Puhalluskukka eipä oikein mitään fiiliksiä...terolutit vaan turvottaa/kipeyttää rintoja. Verikokeen varasin ensi perjantaille. Tässä mietiskelen, että uskaltaisko ostaa liput Sunrise Avenuen keikalle...mutta kyllähän ne varmasti saa myytyä, jos...
  17. janitainen

@Puhalluskukka joo, siirrossa kävin (2h tunnin ajo suuntaansa ja 10min perillä :p) Kaikki 5 oli jatkaneet kasvua, ja 4 meni jo sillon pe pakkaseen (jännä etteivät yrittäneet edes kasvattaa blastoiksi) Sama 13.12. testipäivänä :rolleyes: mulla on käsky käydä verikokeessa anyway Mikä sulla muuten...
  18. janitainen

:cry::cry: @Rusakkonen mitkään sanat ei varmasti nyt lohduta, eikä minultakaan niitä löydy (olen taustalta taivaltanne seurannut) Mitä suurimmat osanottoni, ja lämpimästi voimia tulevaan. <3
  19. janitainen

@Wintersun en ole varma onko sama kuin itsellä ultraus, mutta mulle sanottiin, että pienikin turhu sinä aamuna riittää (mulla alkoi vuoto ultraa edeltävänä iltana, ja ultra oli varattu klo 9, kerkesin kyllä stressaa et alkaako vuoto vai joutuuko ultran peruu) @Puhalluskukka en tiedä tulisko...
  20. janitainen

Täällä on tosiaan tullut plussarypäs :love: onnea! Voin vain kuvitella millaista tämä kaikki on käydä läpi yksin @justhope jaksamista! @Puhalluskukka hyvä saalis! (y) Itse vähän petyin lopputulokseen, tuli 7 munasolua, mutta varmasti ikä ja tämä oli ensimmäinen hoito, niin ihan passeli tulos...