Hakutulokset

1. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Toivottavasti antihistamiini auttaa! Mulla on ilmeisesti herkistymistä omille kissoille ja siks ollut nenä tukossa koko raskauden ajan vähän vaihtelevasti. Antihistamiini auttaa ja sit ei oo niin tukossa, kun en oo kotona. Sillä mä uskalsin sinne ultraankin. Menin viel pyörällä, niin...
  2. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mulla meni ultra hyvin, kaikki löyty mitä pitääkin. Ja saatiin tyttöveikkaus. Vaikuttanee lähinnä nimimietintöihin, pinkkejä kamppeita en silti osta. :D Täällä myös väsyttää niin henkisesti ku fyysisesti. Ja kummana vaivana oon alkanu herätä pohkeen suonenvetoon öisin. Varmaan pitäs syödä...
  3. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mä kans jännitän, pysynkö terveenä torstaille, kun olis rakenneultra. Tänään olin neuvolalääkärissä, oli ihan terve olo. Nenä tukossa, mut se on ollut alkuraskaudesta saakka. Oli aiemmissaki vaivana. Ja ilmeisesti oon allergisoitunu lisää omille kissoille. :( Kävin neuvolassa pyörällä, vajaa...
  4. lyrae

~Elokuiset 2020~

@MonaLisa33 Ostin kotimaisen kudotun Vanamo-liinan, puuvillaisen. Varmana ei riitä yksi :D aiemman kokemuksen perusteella, mut ainakin on yks.
  5. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mä tein tän joogan, nyt tehny pari kertaa. https://www.elixia.fi/harjoittelu/online-training/pregnancy-yoga-online/ Tosin nyt ostin paikalliselta Pilatesohjaajalta verkkotunteja, oon siellä ennen raskautta käynyt. Tilasin pari viikkoa sitten ekat tarvikkeet vauvalle. Tilasin...
  6. lyrae

~Elokuiset 2020~

Koronatilanne huolestuttaa vaihtelevasti. Oma astma ei oo ihan täysin hoitotasapainossa, mut suurinpiirtein. Oon etätöissä, niin ei silleen kauheasti tartte käydä altistumassa. Mulla on toi maha kasvanut jo melkoisesti, joten ulkoiluhousut ei oo mahtunu enää aikoihin. No, ostin sit henkselit...
  7. lyrae

~Elokuiset 2020~

Noo, mä en oo saanut nyt neuvolasta enää viestiä takas, kun kyselin, onko radi-dianoosi vai ei. Neuvolalääkäristä vois kyllä kysäistä kantaa kyllä. Meilläkin on peruttu nyt lasten kaikki harrastusryhmät. Helsinki ei ainakaan sulkenut kouluja vielä, mitä ihmettelen, kun Virossakin suljettiin ja...
  8. lyrae

~Elokuiset 2020~

No mä kävin siellä sokerirasituksessa sitte toistamiseenkin. Olin huonosti lukenu ohjeet ja syöny liian ison aterian just ennen päästoa, niin ne sokerit oli sitte just siinä rajalla paastoarvossa. Syön päivällä kevyesti ja iltaisin isomman ruuan noin normaalisti. Kävin sitten loppuviikosta...
  9. lyrae

~Elokuiset 2020~

Eipä näemmä vielä näy Kannassa tuloksia. :(
  10. lyrae

~Elokuiset 2020~

@SwanDeSol Pellava tai silkki liinamateriaalina on suht vilpoisia. Mut mä kyllä muistan, että pari kuukautta on koko ajan ihan hiestä märkä hormonitoiminnan takiakin, oli se vauva liinassa tai ei. :D @KeepGoing Hei, kiitti, enhän mä tajunnu, että ne näkee nykyään kannasta. :)
  11. lyrae

~Elokuiset 2020~

@keepJoo, oli sokerirasitus. Meni yllättävän hyvin, ei tullut huono olo eikä ruvennut nukuttamaankaan. Jonku päänsäryn sain kyllä iltapäiväksi. Eniten stressas, saanko sieltä labrasta jonku kausi-influenssan tai koronan tai jotain. Siellä oli pari tyyppiä maski kasvoilla vikan tunnin oottamassa...
  12. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mun vatsaa ei enää kauheesti peitellä, mut neuvolassaki sanottiin, että kolmannella kerralla pullahtaa helpommin esiin. :D Toisaalta on kuitenki kohtukin jo kuulemmaa napaan asti (ite en hahmota), joten ei se pelkkää turvotusta ja suolistoa oo. :D Maanantaina olis sokerirasitus. Täytyy sanoa...
  13. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mulla ei oikein oo ollut kirjoiteltavaa. Iltaisin edelleen on huono olo ja närästää ja maha ku pallo. Huomenna olis neuvola, niin pitää siellä varmaan mainita. Ja ens viikon alussa sokerirasitus. Äitiyslomaa oon miettinyt, josko pitäis kesälomat sitä ennen. Lapset on kuitenki kesälomalla, niin...
  14. lyrae

~Elokuiset 2020~

Toi valkosipuli on mullakin ollut ongelma ja kun sitä normaalisti meillä käytetään paljonkin... :/ Mut eilen söin ruokaa, jossa oli tuoretta valkosipulia ja ei ällöttäny! Ehkä se helpottaa, että syö iteki, ni ei niin haista. Mulla on edelleen iltaisin huonompi olo, sitä energistä keskiraskautta...
  15. lyrae

~Elokuiset 2020~

Joo, meillä oli ultra eilen. Kaikki hyvin, mitä nyt oli vähän vauhdikas ja ei ensin meinattu saada mittoja otettua. Vastasikin sitten viikkoja 13+4 ja laskettu aika siirtyi 21.8. Ekat äitiysvaatteet ostettu! On kyllä mukavampaa olla oikeasti sopivissa housuissa. :D Ja pahoinvointi on mukavasti...
  16. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mä odottelen huomista ultraa. Huomenna siis varmaan enempi kuulumisia. Ja oon taas flunssassa. Lapset on kipeenä, niin itelläki iski flunssa. Se olis kolmas alkuvuodelle. o_O Mut niinhän se taitaa olla, että raskausaikana varsinki alussa sairastaa helpommin.
  17. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Jaa, mäkin oon välillä tuntenut suht ylhäällä jotain hipaisuja, mut kans mietin, et eikö kohtu oo vielä alempana. Hauska, että onhan ne voineet liikkeitä olla. Alavatsalla oon pariin otteeseen tuntenut liikkeitä kyllä. Aika hyvä diili autosta kyllä teillä. :) Kaikenlaisia hankintoja...
  18. lyrae

~Elokuiset 2020~

Ai kauhea, tiistaina vasta eka ultra. Onks kellään muulla näin myöhään? Mulla on nyt 12+2, silloin 12+6. Onhan se vissiin ihan hyvin niissä seulontarajoissa, mut tuntuu tosi myöhäiseltä. Ja onhan tää ihan hemmetin pitkä aika odottaa. Mulla oli tuulimunaraskaus ennen tätä, joskus 2015, että...
  19. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mulla on ihan valtava maha varsinki iltaa kohden viikkoihin nähden, mut varmaan kolmannen kohdalla niin helposti pullahtaa jo venyny maha. Pahoinvointi on hiljalleen muuttumassa närästykseksi, välillä vaan illalla on ja välillä ihan koko päivän, niinku tänään. Ihan illasta on toki vielä lisänä...
  20. lyrae

~Elokuiset 2020~

@KeepGoing Eikä, melkoinen terästyyppi oot kyllä, kun saat kaiken ton hoidettua väsymyksen, säryn ja pahan olon kanssa! o_O Ei musta vaan olis. Mun eka työpäivä meni ihan kivasti. Tein kyllä liian pitkän, ku vauhtiin pääsin. Projektissa toivotettiin tervetulleeksi takas ja kyseltiin vointia. :)...