Bile vaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti
Cilla79
Juuri tuon tyylisiä haen mutta tuolta en uskaltanut tilata kun kaikki kivat paidat olivat "One size" ja mulla kun tuota rintavarustusta löytyy,nuo ei varmastikkaan mun päälle mene.
Onko muita samantyylisiä kauppoja?
 
Perhoinen84
http://www.jeans.fi/kauppa/product_info.php?cPath=76&products_id=1073
Mä tilasin eilen tollaiset Biletyshousut ja tänään jo tuli ja aivan ihanat.Pitää päästä koeajamaan ne jonnekkin humpalle pian :D
 
Kokemusta koosta
Joku täällä pohti tuota onesize kokoa niin voin kokemukesta kertoa, että menee kyllä rintavallekin. Tietysti kannaattaa katsoa annettuja mittoja ja sitä, että joustaako kyseisen vaatteen materiaali. Omistan paljon onesize kokoja ja ne kaikki ovat hyvästä joustavasta materiaalista. Painoni on vaihdellut ja kokoni on ollut viimeisten vuosien aikana kokojen 34 ja 38 välissä, mutta silti olen käyttänyt onesize kokoja jatkuvasti. Pakko kuitenkin myöntää, että paremmin ainakin tyköistuvat vaatteet sopivat kun koko on pieni :) Pointtini on kuitenkin että kyllä onesize kokoja voi ostaa rintavat ja hieman extraakin omaavat, sillä materiaali on joustavaa. Neuvon kuitenkin aina tarkistamaan mitat joten ostaa kannattaa sellaisesta paikasta jossa mitat ovat näkyvillä.
 

Yhteistyössä