naapurin miehellä hame?!

ollaan tässä parina aamuna jo ihmetelty kun naapurin mies hihhuloi pihalla hame päällä aamuisin.
ensin ajateltiin että pyyhe mutta tuossa se taas pihalla käveli ja ihan selvä hame.
:eek:
asuu siis naapuri talossa ja muina aikoina ihan normi vaatteet mutta aamuisin tuo hame.
ihme ukko.. :headwall:
ei sukkahousujakaan, karvaiset jalat näkyy, kylmähän sen tulee..
 
Mä oon seukannut sellasen harrikkamiehen kaa joka kotioloissa pukeutu saronkiin eli MIESTEN HAMEESEEN ;) Että ihan normaalii se musta on. Ja karvanen partaäijä siis tuokin. Oli sen aasiassa reissatessaan keksinyt mukavaksi.
 
Juu mä tunnen kans yhden nuoren miehen tältä kylältä joka kesällä pitää kirjavaa kietaisuhametta. Sopii hälle hyvin kun on muutenkin tyyliltään melko värikäs ja hame on kuulemma tosi vilpoisa vaate kesäkuumalla.
Mikäs siinä, käyttäähän ne skotitkin kilttiä =)
 
hmm...
no on kyllä ällöttävää minun mielestäni. Vaikka olisi mikä helvetin enkeli ja kuinka karvainen tahansa niin on se silti ämmämäistä hame päällä kulkea. Eikö mitään voida jättää vain naisille, kohta äijät varmaan parveilee laukkuosastoilla sopivia käsilaukkuja valitsemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Voi Jeesus. Kyllä on pehmeetä. Hameet on kyl naisten vaate. Jos mun ukkoni vetäis hameen päällensä, ni heittäsin sen kyl ovesta pihalle.
Olihan se aikoinaan monille järkytys kun naiset alkoivat käyttää hameen sijasta housuja, jotka miellettiin ainoastaan miesten vaatteeksi
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
no on kyllä ällöttävää minun mielestäni. Vaikka olisi mikä helvetin enkeli ja kuinka karvainen tahansa niin on se silti ämmämäistä hame päällä kulkea. Eikö mitään voida jättää vain naisille, kohta äijät varmaan parveilee laukkuosastoilla sopivia käsilaukkuja valitsemassa.
:D ei se ollu musta yhtään ämmämäinen, musta ennemminkin itsensä hyväksyvä, itsevarma mies. ja ööööh... kaikilla mun kaverimiehillä on jo kyllä olkalaukut, ei oo kauaa kun nekin oli "naisten juttuja" (eiks "male bagejä" naureskeltu frendeissäkin).

ja se se vasta on ällöö kun akat pukeutuu housuihin, se vielä puuttuis että alkaisvat kravattiakin käyttämään :x :kieh: :LOL:
 
Nooh, jos miehet ei saa käyttää hameita niin sitten naisetkaan eivät saa käyttää housuja. Harva mies kuitenkin sanoo että housut tekevät naisesta miehekkään kuten tässä jotkut sanovat hameen tekevän miehestä naisellisen.

Avarakatseisuutta tarvitaan tässäkin asiassa. Minihame, verkkosukat ja korkkarit vois olla mun raja tässä asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
On minullakin hame :D Tosin se myytiin lannevaate nimellä, mutta silti ;) On se kätevämpi saunan jälkeen, kuin kylpytakki. Lisäksi siitä löytyy yksi tasku, joka on mitoitettu oluttölkille.
Mun mies sai sellaisen äidiltään lahjaksi ja käyttää sitä aina kesäisin saunan jälkeen. Viime kesänä meidän 10 v. poju kekkas että hänkin haluaa hameen, käskin pyytää mummua tekemään.

 

Yhteistyössä