Miten päin wc-paperi telineeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Onkos täällä muita pakkomielteisiä vessapaperin laittajia? Kun sen paperin pitää tulla siitä päältä, ei alta |O . Anopin mielestä se kuuluu tulla alta, siis niin että se paperi tavallaan roikkuu alaspäin. Sen takia myös mieheni laittaa paperirullan niin päin ja mä joudun aina kääntämään sen toisin päin :headwall: .

Onneks miehelle on kuitenkin yksi lysti miten päin se papru telineessään on, laittaa sen vaan automaattisesti väärinpäin.

Ja onneks mulla on näin pienet päänvaivat :saint: .

Päältä, ei missään nimessä alta, mistä se pyyhkii kaikki liat mukaansa, kun käyttää. ;) Kun se tulee päältä, se "likaisempi" puoli jää alle, kun sitä ottaa rullasta.

meillä sama juttu.. anoppilassa paperi tulee alhaalta ja se on niin vaikeaa... eli ihan väärä tapa. mun mies on oppinu laittaa rullan oikeen päin.. joslus salaa appilassa vaihdan rullan oikein päin.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja myös:
meillä sama juttu.. anoppilassa paperi tulee alhaalta ja se on niin vaikeaa... eli ihan väärä tapa. mun mies on oppinu laittaa rullan oikeen päin.. joslus salaa appilassa vaihdan rullan oikein päin.... :)

Mä teen joskus automaattisesti saman, en siis varkain. Mutta seuraavalla kerralla kun meen vessaan, niin taas se paperi tulee alta :D .

Mutta ihana huomata etten ole ainoa jolle todellakin on merkitystä miten päin vessapaperirulla on =) :saint: .

Yhteistyössä