Miä
Onhan noita kaikenmaailman Xenia-Helmiunelmaa ja Weroniqee-Taikalamppua mutta mulle erikoisin vastaan tullut on Tirlittan.. Mikäs teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
nimi oli näin : kanteletar lumpeenkukka...
Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
Aika kaunis.. tai minä pidän, en tiiä antasinko omalle mutta nätti. Piditkö sä siitä? Tai pidättekö muut niistä erikoisista joista olette kuulleet?Alkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
Kihveli se on meilläkin päin...Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
niin meilläkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:niin meilläkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Aika kaunis.. tai minä pidän, en tiiä antasinko omalle mutta nätti. Piditkö sä siitä? Tai pidättekö muut niistä erikoisista joista olette kuulleet?Alkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
oon kuullut myös puhuttavan rikka sihvelistä, ei sihveristäAlkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:niin meilläkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
niin myöskin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiila
Reija
Minäpä en ole kuullut ennen tuota.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiila
Reija
reija on ihan tavallinen suomalainen nimi ja niitä onkin paljon..
kuten seija teija ym..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan
Hyvinkään ammattioppilaitoksessa oli myös tuon niminen tyttö. Tarkemmin Anu Johanna Saukko. Käytti sit nimeä Johanna...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan