Mun 2 kk vauva puhuu jo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PelottavaPontsonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai täällä on muitakin joilla on ihmelapsi... siis ku mun yks tuttu väitti kans kiven kovaa että sen vauva kaks kuisena sano äiti ja kai se muutakin osas puhua.. :laugh: oon odottanu innolla koska se laps kirjoittaa kokemuksistaan kirjan, mutta ei oo vielä tullut markkinoille.. :laugh:

niin ja oli sillä kyllä muitakin näitä "kykyjä" sillä lapsella siis..

Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:
Alkuperäinen kirjoittaja PelottavaPontsonen:
Joo...ihan tosi:) Sanoi eilen "äiti"! Ja myös tänään on sanonut vaikka mitä...esimerkiksi "Ei", "Koira" ja "Kesä". Eikös olekin taitava poika!

Tosi hienoa....oletkos ollut tarkkana ja seurannut kumpiko pää se puhuu?

:D

Joo, olen kyllä yrittänyt olla tarkkana! Yläpäästä nämä sanat ovat käsittääkseni tulleet :D Tosin kyllä vaipastakin usein löydän paljon erilaisia sanoja, kuten "rupsu", "pökäle" sekä "ruikulikakka"! Äiti on niin ylpeä pojastaan!

Vasta nyt? Vie hänet äkkiä lääkäriin, jotain häiriöö on kehityksessä jos vasta nyt noin yksittäisiä sanoja sanoo.
Mulla huutelee jo tuolla mahassa, nytkin huusi että "ois äippä päiväkahveen aika ja suklaata voisit antaa kanssa"
Kai se on toteltava...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meijän 2 kk vanhat kaksoset on kutsuttu Ajankohtaiseen kakkoseen keskustelemaan kohdunaikaisesta elämästä. :xmas:

viititkö laittaa viestiä että tiiän kattoo. =)

JAmeilläki tuo kohta 8kk poitsu juttelee koko ajan... vauvavvauvavauvavauva ja äiti ja äppääppääppäja vaikka mitä juttuja.....

No okei...täytyy myöntää, että vähän liiottelin jutuissani. Mutta IHAN OIKEASTI poika jo osaa mielestäni sanoa "äiti" :)

P.S. Täälläkin jo niitä juhannushäitä innolla odotellaan! Mekkokin on jo ostettuna ja pitopalvelu tilattu!

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meijän 2 kk vanhat kaksoset on kutsuttu Ajankohtaiseen kakkoseen keskustelemaan kohdunaikaisesta elämästä. :xmas:

viititkö laittaa viestiä että tiiän kattoo. =)

JAmeilläki tuo kohta 8kk poitsu juttelee koko ajan... vauvavvauvavauvavauva ja äiti ja äppääppääppäja vaikka mitä juttuja.....

En mie, saavat ite tulla koneelle mesettään jos haluavat.

B)

Minäkin kuulen puhetta koko ajan, kun ollaan muksun kanssa kahelleen.. eli 4kk vanhan pojanhan se täytyypi höpötellä. Mainitsin pojan lääkärille tuosta ja määräs mulle lääkityksen :whistle: Minä vaan siihen, että no hei poikahan se tässä outo on, ku noin varhain höpöttelee.

Meiän poika on 6kk ja hokee, vaava, vaapa, kaaka... Eli varmaan vauva, vaippa ja kakka =) Minkä ikäisenä ne yleensä sanoo tarkoituksella ja oikeesti sanoja? Eli mä oletan että tää meidän poika ei ymmärrä että mitä ne vielä tarkoittaa, vaan matkii :)

Yhteistyössä