Tyttöjen neitsyyden menetyksestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Moni teistä on menettänyt neitsyytensä liian nuorena, väärän tai tuntemattoman ihmisen kanssa ja usein epämukavassa paikassa, miksi näin? Miksi esim. 12-14v tyttö haluaa menettää neitsyytensä? Miksi sen haluaa menettää jonkun tuntemattoman kanssa...eikö ihaninta olisi menettää se henkilölle, jota rakastaa, on neitsyyden menetys sen verran arka juttu, omaa henk. koht. aluetta ja eka yhdyntä voi olla kivulias? Ja miksi moni menettää sen jossain epämukavassa paikassa eikä esim. sängyssä?

mie menetin 13v. neitsyyteni yhen illan jutulle.. tapasin tän miehen uuestaan 10 vuoden jälkeen ja nyt ootan hälle lasta!:) että oikeelle miehelle olen tainnut sen joskus menettää silloin vaan en sitä vielä tiennyt!

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
No näin jälkikäteen tieten helppo sanoa miten ois pitäny tehä
Sen ikäsen ajatusmaailmakun on hieman erillainen ja kaveripiiri vaikuttaa myös asiaan.

Se riippuu nuoresta, mulla oli samanlaiset ajatukset esim. yläasteikäisenä kuin nyt.

Mä "menetin" aika vanhana, ennen sitä hävetti et oon yhä neitsyt, siis itsekseni häpesin, muille valehtelin etten oo... Mutta oma aviomies on mun ainut ja mä sen, niin nyt ei kaduta kyllä yhtään. Päinvastoin. B) =)

• Tykkää
Reactions: Oubou
Sen voin sanoa heti, että aivan liian nuorena menetin neitsyyteni. Sitä kadun. Mutta muuten en kadu hommaa mitenkään. Kundi oli mun paras kaveri ollut jo pitkään, juteltiin asiasta pari tuntia, ennenkuin ryhdyttiin hommiin, ja omassa sängyssäni tämäkin sitten tapahtui. Kundi oli myös itse neitsyt, joten yhtä uus tilanne oli molemmille. Seuraavana iltana kokeiltiin "taitojamme" vielä uudestaan, mutta sitten jäikin mun osalta seksi pitkäksi aikaa. Ja kundin kanssa pysyttiin edelleen hyvinä ystävinä =)

ja ihan väärälle meni.

Mie olin kiltti likka. kattonu liian monta kertaa jonku piirretyn valistusfilmin jonka äiti oli meille hommannu. :laugh: erittäin hyvin jäi mieleen kohta "nyt olet 18 vuotta ja kehosi on valmis lapsentekoon" tai jotain sinne päin. mie en sitte halunnu häiritä sitä kehon kehitystä ennen ku se oikea ikä oli täynnä! :laugh: naiivi teini olin.. :ashamed:
14v ensimmäistä kertaa joku poika kiinnostui minusta. yksi pukki yritti päästä pöksyihin. olin niillä usein kylässä, kun olin siihen ihastunut ja ystävystyin sen pikku siskon kanssa. se pikku siskokin yritti saada minua sen veljen kans sänkyyn. :x oli ihan sairas perhe...

kun täytin 17v niin tulikin sellanen fiilis että hitto en halua olla neitsyt enää ja sitten tulikin sopivasti se toinen minusta kiinnostunut jäpikkä. 30v mies joka tykkäs teinitytöistä.. :whistle: no enpä miekään ollu sen kans ku siksi vaan että pääsis siitä neitsyydestä. mutta vitsailin kyllä kovasti siitä sen naismausta.. paras oli, kun kävin suihkussa ennen ku se ja sen kamu ja minun kamu haki minut illalla ajelulle: "oot sie mikko aikamoinen pedofiili, kun mulla on vielä korvantauksetki märkänä!" :laugh: se sen kaveri meinas purskahtaa nauruun ja sit purtiin kaikki huulta. punastelin..

olis minusta ollu parempiki poika kiinnostunu. minun miespuolinen ystävä, joka olikin seuraava poikaystävä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä "menetin" aika vanhana, ennen sitä hävetti et oon yhä neitsyt, siis itsekseni häpesin, . B) =)

Peesi........... tosin en aiheesta valehdellut vaan en kertonut aiheesta mitään.. nykyiselle miehellekkin oli nolo sanoa et joo en oo vielä sitä tehnyt.. :|

Kyllä mullakin ne tuntemattomat ja väärät paikat tuli vasta täysi-ikäisyyden kynnyksillä kuvioihin.

14-vuotiaana meni neitsyys ja siinä oli keretty poikaystävän kanssa jo vuoden ajan pussailla ja kulkea käsi kädessä! Ei kaduta, silloin olin tosi inlööööv vaikkei kyseinen hemmo nykyään todellakaan edes edusta miesmakuani, onneksi asun kaukana hänestä :laugh:

Hatun nosto sinulle, Ford Prefect! On todella ihailtavaa, että aviomiehesi on ollut elämäsi ainoa seksikumppani! Se on asia, johon harva yltää!

Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos koko elämän ajan seksikumppanit on laskettavissa vain yhden käden sormilla, niin se on mahtava juttu. Mitä useampi kalu sinussa on uinut, niin sitä enempi hyips!... Eiköhän miehetkin arvosta vähemmän käytettyä tavaraa.

Mie olin 16, olin sen tyypin kans seurustellu 8kk ja siitä eteenpäinki seurusteltiin yli puol toist vuotta. En oo sitä kyllä koskaan katunu. En ollu liika nuori omasta mielestäni, ja tyyppiki oli poikakaveri jota silloin rakastin niinkuin teinit rakastaa. :D

Ap:n ajatukset on kuin mun suusta! =) Olen kohta 18v ja edelleen neitsyt enkä häpeä sitä tippaakaan. En ole edes suudellut ketään vielä.

En tosiaan ymmärrä, miksi tytöt haluavat menettää neitsyytensä niin nuorina, surullista. Mulla ei olis tullu mieleenkään harrastaa seksiä 12-15-vuotiaana enkä kyllä vieläkään ehkä olisi täysin valmis siihen. En ymmärrä ajatusta, että neitsyys olisi joku häpeällinen asia, josta pitäisi päästä mahd. nopeasti eroon :/ ja kuka vaan tuntuu monelle kelpaavan. Pojathan juuri tykkää niistä neitsyeistä, joten turha sitä on hävetä! ;)

Mulle seksi on ainakin jotain niin henkilökohtaista ja neitsyyden menetys niin ainutlaatuista, että en todellakaan menetä neitsyyttäni kelle tahansa! Haluan saada ensisuudelmani ja menettää neitsyyden pojalle, jota todella rakastan ja jonka kanssa olen seurustellut pitkään =) Ja romanttisessa paikassa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sen ikäsen ajatusmaailmakun on hieman erillainen ja kaveripiiri vaikuttaa myös asiaan.

Se riippuu nuoresta, mulla oli samanlaiset ajatukset esim. yläasteikäisenä kuin nyt.
mä n jotenkin usko tohon. mulla yksi kaveri joka noin myös väittää.pirun lapsellinen on vielä jos aivotoiminta samaa luokkaa kuin 15kesäisenä,vaikka kuinka olis silloin ollut"aikuinen"

itse menetin kanssa nuorena 14v neitsyyteni,mutta olin jo ensirakkauteni kanssa ollut vuoden verran kimpassa,joka päivä yhdessä. vielä vuosi jatkettiin ja erottiin ja tapasin mieheni.
Kyllä silti olis toisaaltas kiva että omalle miehelle olis menettänyt neitsyyden. olis yhteiset muisto ekasta kerrasta

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

mä n jotenkin usko tohon. mulla yksi kaveri joka noin myös väittää.pirun lapsellinen on vielä jos aivotoiminta samaa luokkaa kuin 15kesäisenä,vaikka kuinka olis silloin ollut"aikuinen"

itse menetin kanssa nuorena 14v neitsyyteni,mutta olin jo ensirakkauteni kanssa ollut vuoden verran kimpassa,joka päivä yhdessä. vielä vuosi jatkettiin ja erottiin ja tapasin mieheni.
Kyllä silti olis toisaaltas kiva että omalle miehelle olis menettänyt neitsyyden. olis yhteiset muisto ekasta kerrasta

Kyllä sitä 15 kesäisten päähänkin mahtuu paljon fiksuja asioita.

Mulla on yhä samat tietyt periaatteet tallella sieltä n. 10 vuoden takaakin, tietyt elämänarvot. Enkä koe että aivotoiminta olisi niitten osalta yhtään heikkoa tänäkään päivänä, ihan elämän perusarvoja ja ajatuksia kun ovat ;)

Mulla ei ole ollut yhtään erilainen ajatusmaailma nyt kuin muutama vuosi sitten eikä kaveripiirin painostus tosiaan olisi saanut minua tekemään vasten tahtoani mitään =)

en tarkoittanut mitään perusarvoja tai muuta. kyllä itselläkin samat arvot on olut ja ei kaverit muakaan oo painostanut,mutta kyllä sanon olevani kypsempi kuin 15vuotiaana.ja uskon etä muutkin kypsyvät koko ajan.

en tarkoittanut mitään perusarvoja tai muuta. kyllä itselläkin samat arvot on olut ja ei kaverit muakaan oo painostanut,mutta kyllä sanon olevani kypsempi kuin 15vuotiaana.ja uskon etä muutkin kypsyvät koko ajan.

No tässä asiassa olen ollut samaa mieltä sekä 18-vuotiaana että 14-vuotiaana =) Hyvin vähän arvot ja mielipiteet on muuttunu yläasteiästä lukioikään...olen melko samanlainen 15v:nä kuin nyt :)

ainakin mun nuoruudessani (olen 27v) oli sosiaalinen paine neitsyyden menettämiseen SUURI. vaikka yleensä ainakin meidän koulussa ne jotka neitsyyden menetti nuorena, oli aika... anteliaita. mutta siihen varmaan vaikutti se että juorut lähti HETI liikkeelle pienessä koulussa, usein varmaan ilman syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
kun täytin 17v niin tulikin sellanen fiilis että hitto en halua olla neitsyt enää ja sitten tulikin sopivasti se toinen minusta kiinnostunut jäpikkä. 30v mies joka tykkäs teinitytöistä.. :whistle: no enpä miekään ollu sen kans ku siksi vaan että pääsis siitä neitsyydestä. mutta vitsailin kyllä kovasti siitä sen naismausta.. paras oli, kun kävin suihkussa ennen ku se ja sen kamu ja minun kamu haki minut illalla ajelulle: "oot sie mikko aikamoinen pedofiili, kun mulla on vielä korvantauksetki märkänä!" :laugh: se sen kaveri meinas purskahtaa nauruun ja sit purtiin kaikki huulta. punastelin..

Repesin sun vitsille! :D

Musta tuntuu, että tää maailma on menossa kaikessa siihen suuntaan, että kaikki pitää saada nyt ja heti. Lapset eivät saa olla rauhassa lapsia, pitää kasvaa niin nopeasti isommaksi (alkaa jo 1-vuotiaasta..), nuorten pitää tulla aikuisiksi jo tosi pieninä, lapsina oikeastaan. Surullistahan se on.

Itse oli 16-vuotias mennessäni ekan kerran sänkyyn, sen jälkeen olin pojan (miehen? 18-vee hän tuolloin) kanssa yhdessä vielä 8 vuotta. Eli ihan hyvä päätös oli. :)