V
vierailija
Vieras
Heikoksi leimaaminen tai itsensä vahvaksi asemoinen ovat argumentaatiovirheitä. Pitää puhua asioista, ei lyödä leimoja otsaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tässä ketään todellista ihmistä ole syyllistettykään.Heikko ihminen syyllistää muita, vahva käsittelee asiat itsensä kanssa, ottaa vastuun omista teoistaan ja menee eteenpäin. Syyllistäjiä tulee aina riittämään, mutta usein syy löytyy peilistä. Siksi ei kannata lotkauttaa korvaansakaan, jos tietää itse toimineensa oikein ja parhaan ymmärryksensä mukaan.![]()
Olen sitä tehnyt aina.Vastuullinen ihminen kykenee tarkastelemaan omaa toimintaansa myös, kun syyllistetään. Jos oikein tarkasti katsoo, omassa toiminnassa voi löytyä korjattavaa. Toki on helpompi ottaa rautakuori ja uskoa siihen, että itsestä ja omasta toiminnasta ei löydy minkään sortin fiksattavaa vaan korjaustarpeet löytyvät vain ja ainoastaan muista. Itse realistina näen helposti, että omassa toiminnassani on puutteita, joita haluan korjata, mutta näen niitä myös toisen toiminnassa ja asenteissa.
Henkinen väkivalta voi olla myös sellaista, joka ei ole varsinaista haukkumista, mutta silti tahallista toisen alistamista.Jos joku jatkuvasti sanoisi minulle samoista asioista, olisin aika tollo, jos en miettisi, että minussa ja tekemisissäni saattaa olla jokin huonosti. Toki erikseen on henkinen väkivalta eli jos haukutaan ja nimitellään toistuvasti, sellaista pidän joko kyvyttömyytenä kertoa, mistä kiikastaa tai puhtaana kiusaamisena.
Tiedän, että tämä näyttää epäilyttävältä terveyteni osalta, mutta lupaan, että kaikki on 'kunnossa' ja korjauksessa.
Tässä on aito narsisti!Heikko ihminen syyllistää muita, vahva käsittelee asiat itsensä kanssa, ottaa vastuun omista teoistaan ja menee eteenpäin. Syyllistäjiä tulee aina riittämään, mutta usein syy löytyy peilistä. Siksi ei kannata lotkauttaa korvaansakaan, jos tietää itse toimineensa oikein ja parhaan ymmärryksensä mukaan.![]()
Nàrsisti oli pørnokauppias.
Heillä on juuri tuo toisen
reviirille luvatta astuminen.
'En kysy lupaa, en pahoittele,
kaasuvalotan hyväksikäyttämäni
kohteen maineen,
jos narahdan epäeettisestä
toiminnasta..' Näin he toimivat. ×
Tiedän varsin hyvin.Henkinen väkivalta voi olla myös sellaista, joka ei ole varsinaista haukkumista, mutta silti tahallista toisen alistamista.
Juuri näin. Keskustelu tai anteeksi antaminen tuntuu olevan mahdotonta.Nàrsisti oli pørnokauppias.
Heillä on juuri tuo toisen
reviirille luvatta astuminen.
'En kysy lupaa, en pahoittele,
kaasuvalotan hyväksikäyttämäni
kohteen maineen,
jos narahdan epäeettisestä
toiminnasta..' Näin he toimivat. ×