V
vierailija
Vieras
SoriÄh tulit sivusta ja missasit kontekstin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SoriÄh tulit sivusta ja missasit kontekstin
En toivo, mutta toivoisin unohtavani sinut, koska tiedän, etten tule saamaan sinusta tämän enempää.Jos toivot, että unohdan sinut, laita huomenna siitä tunnisteellisen viesti.
Miehelle?En toivo, mutta toivoisin unohtavani sinut, koska tiedän, etten tule saamaan sinusta tämän enempää.
Meni? Juhannus on huomenna.Mitenköhän sun juhannus meni? Tällaisia asioita haluaisin sinulta kuulla. Jokaikinen päivä!![]()
Mitä pitäisi tehdä? Ilman muuta autan, kunhan sinäkin autat minua alkuun.Auta minua kulta pieni edes vähän. Ymmärräthän millainen pelko jäi viimeksi, en halua kokea samaa enää uudestaan. Vaikka tunnen ja tiedän ja uskon, takaraivossa on vaan se sama pelko. Kasvotusten olisi niin paljon helpompaa, mutta autathan minua. Tämä ei ole tapaistani huudella tuuleen, mutta minulla on tosi kova ikävä sinua.
On kyllä aikomusta, mutta en osaa aina lukea mikä moodi on missäkin kohtaa kun tiedän, että vaihtelet kuitenkin voimakkaasti mielipiteitäsi. Ja toisaalta vitkuttelin jo liikaa ja tarvitsen myös paljon tilaa tai siis aika on huono.Vaikea ymmärtää, miksi pidät yllä haaveita, joita ei ole aikomuskaan tehdä todeksi.
Millainen pelko tarkalleen ottaen?Auta minua kulta pieni edes vähän. Ymmärräthän millainen pelko jäi viimeksi, en halua kokea samaa enää uudestaan. Vaikka tunnen ja tiedän ja uskon, takaraivossa on vaan se sama pelko. Kasvotusten olisi niin paljon helpompaa, mutta autathan minua. Tämä ei ole tapaistani huudella tuuleen, mutta minulla on tosi kova ikävä sinua.
Mitähän mielipiteitä vaihdan?On kyllä aikomusta, mutta en osaa aina lukea mikä moodi on missäkin kohtaa kun tiedän, että vaihtelet kuitenkin voimakkaasti mielipiteitäsi. Ja toisaalta vitkuttelin jo liikaa ja tarvitsen myös paljon tilaa tai siis aika on huono.
Olipa kaunista!K, ei oo sanoja selittää tunteita sua kohtaan. Eikä juttuja, joita oon kokenut suhun liittyen.
Pikkuhiljaa hyväksyn sen, etten koskaan pääse niistä sun kaa jutteleen enkä saa tietää koitko samaa, mut ikinä en unohda ja aina sinua. T
Missä mielessä? Etkö sinä itse päätä? Toki voit antaa tunteidesikin päättää.Koen olevani liian nuori ja liian vanha samaan aikaan. (Yleisesti asioihin) Vtuttaa