Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auta minua kulta pieni edes vähän. Ymmärräthän millainen pelko jäi viimeksi, en halua kokea samaa enää uudestaan. Vaikka tunnen ja tiedän ja uskon, takaraivossa on vaan se sama pelko. Kasvotusten olisi niin paljon helpompaa, mutta autathan minua. Tämä ei ole tapaistani huudella tuuleen, mutta minulla on tosi kova ikävä sinua.

Auta minua kulta pieni edes vähän. Ymmärräthän millainen pelko jäi viimeksi, en halua kokea samaa enää uudestaan. Vaikka tunnen ja tiedän ja uskon, takaraivossa on vaan se sama pelko. Kasvotusten olisi niin paljon helpompaa, mutta autathan minua. Tämä ei ole tapaistani huudella tuuleen, mutta minulla on tosi kova ikävä sinua.
Mitä pitäisi tehdä? Ilman muuta autan, kunhan sinäkin autat minua alkuun.

Millainen pelko tarkalleen ottaen?

K, ei oo sanoja selittää tunteita sua kohtaan. Eikä juttuja, joita oon kokenut suhun liittyen.
Pikkuhiljaa hyväksyn sen, etten koskaan pääse niistä sun kaa jutteleen enkä saa tietää koitko samaa, mut ikinä en unohda ja aina sinua. T

Yhteistyössä