V
vierailija
Vieras
Yksipuolisesti ei voi.Ei nähtävästi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksipuolisesti ei voi.Ei nähtävästi.
Kirjoitin sivusta. Viestiä tai puhelua, että mykkä saisi äänioikeutensa takaisin.Mitä konkreettista toteutusta toivot?
Ajatteletko tosiaan olleesi se aktiivisempi osapuoli?Yksipuolisesti ei voi.
Toki, kun yhteyttä olen ottanut. Hän ei ole.Ajatteletko tosiaan olleesi se aktiivisempi osapuoli?
Tipu on sellanen kaunis, mua 6v vanhempi, älykäs, ”pehmeä” mutta myös määrätietoinen..
Kuka on tiputyttösi tuo?
Mulla ei ole ikinä niin kiire, että jos saan viestin ja mua tarvitaan niin en ohittaisiPaitsi että toi ei pidä paikkaansa. Sä et edes saa viestiä siitä, että tarvisin ja vaikka saisit, on kaikkea kiirettä aina.
Älä viitsi. En edes ala ottaa esimerkkejä.Mulla ei ole ikinä niin kiire, että jos saan viestin ja mua tarvitaan niin en ohittaisi![]()
Ei siis se tipu, joka täällä on viime aikoina kirjoitellut. Sivusta.Tipu on sellanen kaunis, mua 6v vanhempi, älykäs, ”pehmeä” mutta myös määrätietoinen..
En oo saanut suoraa viestiä, silloin alussa mokailin joitakin juttuja koska jännitti ja kaikkea, mutta olisi kyllä ihanaa saada oikea viestiyhteysÄlä viitsi. En edes ala ottaa esimerkkejä.
Miks et kysy vaikka sen numeroa?Miten mitään voi tulla luonnollisesti, kun ei näe missään tai jos parin kuukauden välein näkee, paikalla on tuhat muuta silmäparia?