V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No etpä siis ymmärtänyt kommentin pointtia.Onpas sinulle nyt vaikea ajatus, että miehet tykkää tisseistä. Olet itse tainnut jäädä vaille, kun noin kovasti ahdistaa.
Minä ymmärsin kyllä. Hän näkee naisen imetyskoneena, kun taas normaalit aikuiset eivät. Luultavasti jäänyt paitsi tai sitten imetetty kouluikäisenäkin.No etpä siis ymmärtänyt kommentin pointtia.
Ai mitenkähän niin, onko muka tutkittu jossain? Ite oon luullu et enempi vastakkaisen.Biseksuaalitkin voi tykätä tisseistä. Mutta henkinen yhteenkuuluvuus sitten miehen/miesten kanssa. Jostain syystä biseksuaalit päätyvät lopulta suhteeseen oman sukupuolensa kanssa.
Ja bi-miehiäkö tossa siis tarkoitettiin, et mainitse ees sitä.Ai mitenkähän niin, onko muka tutkittu jossain? Ite oon luullu et enempi vastakkaisen.
Kutsutaan myös tissikammoisten mummojen seksuaalisuudeksi.
Ja sitten on vielä bojanseksuaalisuus![]()
?Nettipalstoilla on valtavasti kaappihomoja. Ja heissä on paljon naisvihamielisiä asenteita.
Sä oot taatusti joku Kouvolan Mirkku jonka ainoa elämän valttikortti on korostaa tissiväliään kohottavilla liiveillä. Ja haaveilla, että Vantaan poika ui sinne väliin jonain kauniina päivänä. Hyvä sä!Kutsutaan myös tissikammoisten mummojen seksuaalisuudeksi.
Mitäs Martta Kälviältä? Mitä kuuluu? Onko riipat hyvin peitetty?Sä oot taatusti joku Kouvolan Mirkku jonka ainoa elämän valttikortti on korostaa tissiväliään kohottavilla liiveillä. Ja haaveilla, että Vantaan poika ui sinne väliin jonain kauniina päivänä. Hyvä sä!
Mulla ois vinkkejä hyvälle tisusivustolleOisko vinkkejä hyvään jauhelihakastikkeeseen? Aattelin laittaa kapriksiakin mausteeksi
En mä mikään kaappihomo ole. Naisista tykkään ja enemmän oon perse kuin tissimiehiäNettipalstoilla on valtavasti kaappihomoja. Ja heissä on paljon naisvihamielisiä asenteita.
Toivottavasti on kunnon kellukkeet jotta pysyy pinnallaSä oot taatusti joku Kouvolan Mirkku jonka ainoa elämän valttikortti on korostaa tissiväliään kohottavilla liiveillä. Ja haaveilla, että Vantaan poika ui sinne väliin jonain kauniina päivänä. Hyvä sä!
Martta on rukoillut jo kolmatta päivää allahia, kun kävi uimahallissa ja vähän tissi vilahti.Mitäs Martta Kälviältä? Mitä kuuluu? Onko riipat hyvin peitetty?
Toivottavasti kukaan mies ei nähnyt, olisi dissosiaatio ja imetysrefleksi käynnistynyt, wink wink.Martta on rukoillut jo kolmatta päivää allahia, kun kävi uimahallissa ja vähän tissi vilahti.
Eiköhän se pysy ilmavaivojensa voimalla pinnallaToivottavasti on kunnon kellukkeet jotta pysyy pinnalla
Pierumummo paikalla.Eiköhän se pysy ilmavaivojensa voimalla pinnalla