V
vierailija
Vieras
Sun palstantäyte vasta tympeää onkin.Liityn samaan kuoroon. Tosi tympeää ton yhden palstantäyte
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun palstantäyte vasta tympeää onkin.Liityn samaan kuoroon. Tosi tympeää ton yhden palstantäyte
Eriparitissiii, se kävellessä hylly(i).Eipä sitä taida kiinnostaa homoparituksetkaanSulla on iso tissiongelma. K tykkää tisseistä, naisilla on tissit, jos et tiennyt.
Kalle sopivasti esiliinana.
Miksi Kärtsällä ei ole ikinä flunssa, mutta Bojanilla on?
Oli kai just ennen euroviisuja pahastikin kipeänä. Muistan tästä jotain juttua jälkikäteen että oli 40 asteen kuume. Mutta ei kai muuten ole sitten ollutkaan.Olen ihmetellyt samaa. Näyttää siltä, ettei mies ole koskaan kipeänä. Hyvä tietysti niin.
Häh, laitat vaan kotipaikkakunnaksi Helsinki (minne suurin osa kirjoittaa) niin on ilmaista, itse jouduin muuttamaan sen paikkakunnan siis, mutta voin silti kirjoittaa myös oman kotikaupunkini jodeliin ihan maksutta, kun valkkaan sen sijainnin mukaan ja eiköhän toimi mökillä tai muuallakin missä sattuis olemaan samoin ilmaiseksi (ilman seikkailutilaa) tai siis mihin vielä enempi paikkakuntia kerralla tarvii.Säälittävää! Jodelissa seikkailutilaan, joka käsittääkseni ainoastaan mahdollistaa eri paikkakunnilla kirjoittelun pääsee vain maksullisella tilauksella! Kuka hullu maksaa siiyä, että saa anonyyminä haukkua muita?
Kun Vauva ja Kaksplus esim on ilmaisia![]()
Niin ja tohon viimeiseen, siis miksi siellä pitäis haukkua muita, sellainenhan viesti poistuis aika heti, jos ei sit vain ole kritiikkiä.Häh, laitat vaan kotipaikkakunnaksi Helsinki (minne suurin osa kirjoittaa) niin on ilmaista, itse jouduin muuttamaan sen paikkakunnan siis, mutta voin silti kirjoittaa myös oman kotikaupunkini jodeliin ihan maksutta, kun valkkaan sen sijainnin mukaan ja eiköhän toimi mökillä tai muuallakin missä sattuis olemaan samoin ilmaiseksi (ilman seikkailutilaa) tai siis mihin vielä enempi paikkakuntia kerralla tarvii.
Ei nuo aitomummot tajua jodelin ideaa, lukevat siellä varmaan vaan böörijäkanavaa ja ajattelevat kaiken mammapalstojen kautta.Niin ja tohon viimeiseen, siis miksi siellä pitäis haukkua muita, sellainenhan viesti poistuis aika heti, jos ei sit vain ole kritiikkiä.
Siis minä oon ite tossarishippari kyllä, en vaan tajunnu kysymystä, böörijään en kirjoittele ees tuolla.Ei nuo aitomummot tajua jodelin ideaa, lukevat siellä varmaan vaan böörijäkanavaa ja ajattelevat kaiken mammapalstojen kautta.
Kekä laittaa sinne tissikuviaan.Ei nuo aitomummot tajua jodelin ideaa, lukevat siellä varmaan vaan böörijäkanavaa ja ajattelevat kaiken mammapalstojen kautta.
Eihän sun pitänyt olla mummo.Siis minä oon ite tossarishippari kyllä, en vaan tajunnu kysymystä, böörijään en kirjoittele ees tuolla.
En ole laittanut kuviani sinne.Kekä laittaa sinne tissikuviaan.
No en olekaan, mut täällä kaikki ovat, ja ei taida toi seikkailutilasta kirjoittanutkaan olla.Eihän sun pitänyt olla mummo.
Mitä sä sitten alat selittää.No en olekaan, mut täällä kaikki ovat, ja ei taida toi seikkailutilasta kirjoittanutkaan olla.
Digitaidoton vanhempi rouva Aito on.No en olekaan, mut täällä kaikki ovat, ja ei taida toi seikkailutilasta kirjoittanutkaan olla.
On kertonut ikänsä kyllä. Ja en kyllä itekään alkuun tajunnut et se kotikaupunki pitää muuttaa Helsingiksi, ennen sain sen neuvon tästä ketjusta silloin aikanansa.Digitaidoton vanhempi rouva Aito on.
Niin, selitinkö jotain sit väärin, en ole ainakaan ite tarvinnut sitä seikkailutilaa vielä mihkään, ja ilmaiseksi kirjoittelen, modekin ollu jo pitkään.Mitä sä sitten alat selittää.
Haha vanha pervomummoKekä laittaa sinne tissikuviaan.
Näköjään yhteen lainaukseen on se jäänyt kuitenkin.Katos vaan. Viimeisin viestini tissipakottajalle on poistettu. Taisi osua eli kirjoittaja on joko 15-v Veeti tai omia tissejään Kärtsälle tarjoillut![]()
Olikohan vaan ku mummonkin kerrotaan olleen paikalla.Äitinsä hartioilla oli.
Koska se tiktok on äidin itsensä. Muistakin videoista näkee, että kyse on just äidistä. Kasvoista näkee, ettei ole mikään mummoikäinen. Jumaliste, että täällä on sokeaa porukkaa.Olikohan vaan ku mummonkin kerrotaan olleen paikalla.
No minä en ole nähnyt kyseistä kuvaa, kuhan pohdin, äidin haastattelussa vaan luki et mummokin oli paikalla, elikkä oisko siitä sit keksitty.Koska se tiktok on äidin itsensä. Muistakin videoista näkee, että kyse on just äidistä. Kasvoista näkee, ettei ole mikään mummoikäinen. Jumaliste, että täällä on sokeaa porukkaa.