Relaatio 1280

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3.1
simp 6,3 Homerin paras kaveri elokuvassa
coo and fri 9 Mikä tuo hahmo on?
oikea alakulma 4,5 väri + kuvitteellinen taivaan hahmo
meg gri 9 kulkuväline, FG fandom wiki
vasen alakulma bri 7 Bri deittasi tätä
pet grif 5,7 kulkuväline, FG fandom wiki
pet grif 10 kulkuväline, FG fandom wiki
pet grif ylös 11 kulkuväline, FG fandom wiki
pet grif 8 kulkuväline, FG fandom wiki

2.1
pääsanasta 4,3 tänne voit mennä heiluttamaan tukkaa
pääsanasta 7 edellisen verbi
pääsanasta 10 vasemmalle? Tän voi pukea päälle
gen 7, 4 Tähän olin jo aiemmin kommentoinut että pitäisi olla '.' tuossa eikä '. Eli samalla tavalla kuin r 'n' r. Jälkimmäinen sana sama kuin tuossa mun vinkissä.
vasenlaita 9
sen yläpuolella "7,3,8" molemmilla vastasanoilla aukeaa, biisi.

Näitä ei vaan löydä vinkeistä huolimatta saako rautalankaa?
1.1 tiny tin yhdistyy tuo 12 kirjaiminen blue twel alapuolinen mitä siihen haetaan? Samoin alhaalla helv sanasta ylös 5?

2.2 iron maid alapuolella oleva 6+10+6+3

1.2 ne saksankiielen kengät ei löydy demon 12 ja pahis sanasta ei yhteistyö löydy 9 kirjaimiseen, ruumis sanasta alas 6+5 ja salem noit ylös vasemmanpuoleinen 13

Näitä ei vaan löydä vinkeistä huolimatta saako rautalankaa?
1.1 tiny tin yhdistyy tuo 12 kirjaiminen blue twel alapuolinen mitä siihen haetaan? Samoin alhaalla helv sanasta ylös 5? Tuska

2.2 iron maid alapuolella oleva 6+10+6+3 Bändi Kanadasta, aloittanut jo 70-luvulla.

1.2 ne saksankiielen kengät ei löydy demon 12 ja pahis sanasta ei yhteistyö löydy 9 kirjaimiseen, ruumis sanasta alas 6+5 ja salem noit ylös vasemmanpuoleinen 13

En ole tuota 1.2 ruutua aloittanut edes. Pitääkö siinä oikeasti kahlata katalogia läpi ja poimia sieltä tuotteiden nimiä / sloganeita?

Bändi kanadasta tarkennusta kun googlekaaan eikä tekoäly löydä? Voisko bändin nimen nyt suoraan vinkata 2.2 siihen 6+10+6+3
kyllä se löytyy molemmilla, juuri itse kaivoin esiin. Kanadalaisia viisikirjaimisia bändejä, jotka on 70-luvulla aloittaneet ei monia ole. Ruutuun ei tule mikään leffa, vaan bändiä kuvaileva asia. Eli ei ihan sen mukainen, mitä relaatioviivasta voisi mieleen tulla.

kyllä se löytyy molemmilla, juuri itse kaivoin esiin. Kanadalaisia viisikirjaimisia bändejä, jotka on 70-luvulla aloittaneet ei monia ole. Ruutuun ei tule mikään leffa, vaan bändiä kuvaileva asia. Eli ei ihan sen mukainen, mitä relaatioviivasta voisi mieleen tulla.
Voiko antaa tarkan tiedon google hakee vaikka mitä, eli ihan keksitään jotain eikä liity aiheeseen elokuvat metallimusiikista ja rockista joka ikkunan teema?

Näihin ei löydy sanoja vinkeistä huolimatta, saisiko apuja:
1.1. Keskellä ylhäällä b t s alla 12
2.1. pääsanan yllä sa sanan vieressä 6, bä pa alaspäin 12
oikealla fe se nu ja wa sanan välissä 8, wa sanan alla 6 ja alimmainen sitaateissa 12
sitä keskellä vasemmalle menevää rajasanaa 9 ei kukaan ole vieläkään keksinyt?