K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keikkarapsaa: OMG mikä keikkakokemus!!! Olen paljon keikkaillut ja nähnyt monia Lady Gagasta lähtien, mutta tämä eilinen meni kokemuksena ykköseksi! Ihan mieletöntä tykitystä alusta loppuun asti. Itse olin permannolla ja bailasin niin et nyt joka paikkaa särkee 😆 Alakatsomotkin lähes kaikki seisoen biletti hienosti. Joksujen aikaan oli jo suurin osa katsojista paikalla ja tosi hyvältä kuulosti bändi. Bojan puhui kauniisti taas Jerestä ja sanoi muuten ensitapaamisestaan, että näkivät Liverpoolissa tuon karismaattisen, mutta hyvin yksinäisen hahmon ja pyysivät häntä syömään kanssaan. Siitä se sit lähti ystävyys. Oli mieletöntä, et lähes kaikki collabit oli siellä ja sai kokea sen Euroviisu välinumeronkin kun eka oli Eurodab ja sit ccc/rimtimtagitim mashup🥳Ihana Lasagna😍 Ja joost, Tommy, Bbno$. Niin hyvin tehty koko lavashow ja jatkumo, oli pyroja ja lasereita, K nostettiin ylös lavan kanssa. Huomasiko muut, että ilmeisesti Miken lapset oli discopallot päässä tanssijoina? What a feeling tän keikan jälkeen! K
Ihan aikuisen kokoisilta ne discopallopäätanssijat näytti ainakin siinä kohtaa ku minä olin paikalla.

Miten voikin tällä palstalla olla katkeria inisijöitä. Ettw varmaan itse edes olleet koko keikalla, koska jos olisitte olleet, niin fiilikset olis erilaiset😍 Niin upea keikka ja ihana kärtsä ja kaikki collabit.

Eihän vaan siinä yritetään sanoa että ovat hyviä ystäviä vaikka tekevät aivan erilaista musiikkia, ei tarkoiteta erimielisyyksiä edes kuvaannollisella tasolla.
Niin? Sitä juuri sanoin. Kun sanaa erimielisyys käytetään kielikuvana niin nimenomaan ei tarkoiteta erimielisyyksiä. Vaan erilaisuutta. Mutta sun pitää tulla vänkäämään että eihän eihän.

Yhteistyössä