V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mihin?elämä kuiskailee mulle suuntaa.
mihin viittaat?Onkohan sulla hyvä vai huono itsetunto vai siltä väliltä. Tuli vaan mieleen tuolta vauvan keskusteluista tänään.
Jos tuo oli jatkoa pohdinnalle kaivatun itsetunnosta niin yleisenä huomautuksena mielestäni anonyymifoorumi ei ole hyvä tämmöisen arviointiin kun siellä on niin paljon ristiriitaisia viestejä ja vihapuhetta. On selvää, että neutraalienkin viestien tulkinnat vääristyvät.Miten sinusta saa edes kaverin?
Riippuu päivästäOnkohan sulla hyvä vai huono itsetunto vai siltä väliltä. Tuli vaan mieleen tuolta vauvan keskusteluista tänään.
Ei liittynyt itsetuntoviestiin.Jos tuo oli jatkoa pohdinnalle kaivatun itsetunnosta niin yleisenä huomautuksena mielestäni anonyymifoorumi ei ole hyvä tämmöisen arviointiin kun siellä on niin paljon ristiriitaisia viestejä ja vihapuhetta. On selvää, että neutraalienkin viestien tulkinnat vääristyvät.
Ei ollut jatkoa. Tuo kaveria toivova oli joku ihan eri..Jos tuo oli jatkoa pohdinnalle kaivatun itsetunnosta niin yleisenä huomautuksena mielestäni anonyymifoorumi ei ole hyvä tämmöisen arviointiin kun siellä on niin paljon ristiriitaisia viestejä ja vihapuhetta. On selvää, että neutraalienkin viestien tulkinnat vääristyvät.
Niin. Ajatus olikin, että edes, jos ei muuta. Haluaisin rakkauden, mutta en tiedä, tulisiko siitä mitään.Mä en halua kaveria vaan ystävä / rakkaan. Oot mulle erityinen.![]()
Jep. Tosissaan ei kannata ottaa mitään, missä ei ole varmaa tunnistetta. Ja nekin voi mennä pieleen, kun käyttäjiä on niin paljon.Jos tuo oli jatkoa pohdinnalle kaivatun itsetunnosta niin yleisenä huomautuksena mielestäni anonyymifoorumi ei ole hyvä tämmöisen arviointiin kun siellä on niin paljon ristiriitaisia viestejä ja vihapuhetta. On selvää, että neutraalienkin viestien tulkinnat vääristyvät.