V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan turha stressata sellaisesta. Oon joskus seurustellut kaivattuni ikäisen kanssa enkä edes muistanut ikäeroa saati huomannut sitä mistään. Kävin myös syksyllä treffeillä ihmisen kanssa joka oli syntynyt samana vuonna kuin kaivattuni. Olisi kummallista minun näkökulmastani katsottuna jos hän stressaisi siitä. Järjetöntä oikeastaan. Ymmärrän epävarmuuden mutten hyväksy sitäIkäero on ainoa asia mikä tekee mut epävarmaksi hänen suhteensa.
Ihan turhaan sä trollaat muka minuna, kun ei se mies edes käy täällä enkä kellekään ole irl tapauksesta kertonut. Eli en ole tunnistettavissa enkä siten leimattavissa.Jatkoa:
Olen siis sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Tämänkään vuoksi en kehdannut tavata ko. Miestä.
ap
Älä välitä ääliöstä, ei mahda mitään itselleen.Ihan turhaan sä trollaat muka minuna, kun ei se mies edes käy täällä enkä kellekään ole irl tapauksesta kertonut. Eli en ole tunnistettavissa enkä siten leimattavissa.