V
vierailija
Vieras
Syön kyllä välillä niin.Prosessoituja ja suolaisia valmisruokia ahdat kitaasi että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Syön kyllä välillä niin.Prosessoituja ja suolaisia valmisruokia ahdat kitaasi että.
En ole siellä.Minäpäs tiedän kekätossarin discord nimimerkin.
No ei minulla oo aikaa koko ajan tehä ruokaa.Yök.
Kun roikut täällä. Normaalit ihmiset ehtii hyvin KOKOPÄIVÄTYÖN JA LASTEN lisäksi tekemään terveellistä kotiruokaa.No ei minulla oo aikaa koko ajan tehä ruokaa.
Se oli vati, mutta heitettiin pihalle sieltä.Minäpäs tiedän kekätossarin discord nimimerkin.
Tämä.Kun roikut täällä. Normaalit ihmiset ehtii hyvin KOKOPÄIVÄTYÖN JA LASTEN lisäksi tekemään terveellistä kotiruokaa.
Hyi hitto. Ruokaa voi tehdä kerran viikossa paria terveellistä lajia isomman satsin.No ei minulla oo aikaa koko ajan tehä ruokaa.
Eikä ole heitetty pihalle myöskään, en lainaa noita valheellisia viestejä.En ole siellä.
On siellä toisella nimimerkillä. Jäi kiinni.Se oli vati, mutta heitettiin pihalle sieltä.
Höpön löpöä, minä mitään vanhaa ruokaa syö. Toi on kuvitelmaa, että säilyis pakkasessakaan kauan.Hyi hitto. Ruokaa voi tehdä kerran viikossa paria terveellistä lajia isomman satsin.
Ei hätää. En kerro muille. Kunhan vähän kehuskelen, kun tajusin, kuka oot.Eikä ole heitetty pihalle myöskään, en lainaa noita valheellisia viestejä.
Jodeliin kirjoittelen paljonkin, en ainakaan tällä hetkellä ole missään discordissa.Eikä ole heitetty pihalle myöskään, en lainaa noita valheellisia viestejä.
En ole siellä. Joten sen paikan jutuista en tiedä kuin täällä kerrotun.Ei hätää. En kerro muille. Kunhan vähän kehuskelen, kun tajusin, kuka oot.
Eineksethän ne vasta vanhaa ruokaa on.Höpön löpöä, minä mitään vanhaa ruokaa syö. Toi on kuvitelmaa, että säilyis pakkasessakaan kauan.
Poistit itse kaikki nimimerkkisi kun jäit kiinni että tehtailet niitä useita.Eikä ole heitetty pihalle myöskään, en lainaa noita valheellisia viestejä.
Et kirjoita siellä nyt, mutta se ei tarkoita, ettet ole siellä. Mutta se siitä. Voit jatkaa muiden hiljaista kyttäystä mutta tänne ei niitä juttuja tarvii tuoda.En ole siellä. Joten sen paikan jutuista en tiedä kuin täällä kerrotun.
Ihan sama, ei kuulu täällä pätkän vertaa miten minä syön, jos kolesteroliarvot ja muut veriarvot on suht kunnossa niin se on tarpeeksi hyvin.Eineksethän ne vasta vanhaa ruokaa on.
Ihan sama, ei kuulu täällä pätkän vertaa miten minä syön, jos kolesteroliarvot ja muut veriarvot on suht kunnossa niin se on tarpeeksi hyvin.
Etkö sä päivästä toiseen tuputa tätä palstaa täyteen sun epätervettä syömistäsi? Joten kuuluu kyllä.Ihan sama, ei kuulu täällä pätkän vertaa miten minä syön, jos kolesteroliarvot ja muut veriarvot on suht kunnossa niin se on tarpeeksi hyvin.
Tissipalstalla jaat tissikuviasi, tiedetään.Jodeliin kirjoittelen paljonkin, en ainakaan tällä hetkellä ole missään discordissa.
En ole jakanut yhtäkään omaa kuvaa.Tissipalstalla jaat tissikuviasi, tiedetään.