V
vierailija
Vieras
Yhteishyvän uudessa jutussa tämä.Saapi linkata linkin tähän laiva uutiseen. Koska mä en ole ikinä kuullut laivahuutelusta ennen kuin Käärijä kertoi. Onko joku lehti kirjoittanut tästä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhteishyvän uudessa jutussa tämä.Saapi linkata linkin tähän laiva uutiseen. Koska mä en ole ikinä kuullut laivahuutelusta ennen kuin Käärijä kertoi. Onko joku lehti kirjoittanut tästä?
Emme voi tietää minä hahmona riehut.Penttikö se täällä taas riehuu? Vai aito?
Miten liittyy siihen, että joku fani googlaa Käärijän nimen päivittäin?Missä puskassa elät?
Haha, huomaa täällä aina, kun K:lla tapahtuu niin mamma polkee jalkaa kiukuissaanPenttikö se täällä taas riehuu? Vai aito?
No miksi musaa tehdään, pölö.Mikä juttu tää on, että on muka tehnyt uutta musaa kolmessa eri paikassa ulkomailla? Yksi kysymys: siis miksi?
Vai onko joku ymmärrysvirhe tuossa?
Niin mutta mihin ihmeen keissiin Jere viittaa?Yhteishyvän uudessa jutussa tämä.
No kai nää Tinttantanttan trallallei -tekeleet Suomessakin syntyis?No miksi musaa tehdään, pölö.
"Jos joku heittää kevyttä naljailua, se ei hetkauta, mutta jos mennään henkilökohtaisuuksiin, pidän kyllä puoleni.”
Tämä kannattaisi täälläkin monien opetella. Ja myös ajatella, että antaa näissä ketjuissa tölvittyjen pitää itse puoliaan. Jos eivät osaa, ei kannata olla netissä ennen kuin on opetellut. Monet haukkumiset näissäkin ketjuissa lähtivät siitä, että vaja kit eivät ymmärrä, että jokainen pitäköön omia puoliaan. Ei ole kohteliasta mennä huutamaan ja haukkumaan takaisin kenenkään toisen puolesta, jota juttu ei ehkä edes loukkaa laisinkaan.
Nyt ei puhuta joksujen tuotannosta.No kai nää Tinttantanttan trallallei -tekeleet Suomessakin syntyis?
Haha, huomaa täällä aina, kun K:lla tapahtuu niin mamma polkee jalkaa kiukuissaan![]()
En muista tälläistä, varsinkin kun J:n mukaan ois kirjoiteltu lehdissä oikein.Niin mutta mihin ihmeen keissiin Jere viittaa?
Ja boitsua kans just kutsuttiin flower boyksi, jokeroutupdates- stooreissa oli tarinaa mainoskuvauksista. hauska sattumaJa cvjeticanin tarkoittaa myös jotain kukkiin liittyvää muistaakseni.
No mitä on sit tapahtunut, nää haastattelut vai? Outo ajatuksen kulku.Haha, huomaa täällä aina, kun K:lla tapahtuu niin mamma polkee jalkaa kiukuissaan![]()
Mä en ole kyllä kanssa tämmösestä mitään kuullut tai lukenutEn muista tälläistä, varsinkin kun J:n mukaan ois kirjoiteltu lehdissä oikein.
Tää on parasta viihdettä, kun se kihisee täällä kaikkea negatiivistaHaha, huomaa täällä aina, kun K:lla tapahtuu niin mamma polkee jalkaa kiukuissaan![]()
Ei niin, vaan Käärijän lastendiskotuotannosta.Nyt ei puhuta joksujen tuotannosta.
En muista minäkään ja seurannut Käärijää 2023 lähtien aktiivisesti.En muista tälläistä, varsinkin kun J:n mukaan ois kirjoiteltu lehdissä oikein.
Totta.No kai nää Tinttantanttan trallallei -tekeleet Suomessakin syntyis?
Ei niin, vaan Käärijän lastendiskotuotannosta.
Voihan toi ”maailmalle meni” olla Jeren mielessä myös fanien piirissä X:ssä tms jauhettua, mutta kun en oikein muista tätäkään, vaan johtuuko sitten siitä, kun näissä ryhmissä kaikki tällaiset vaiettiin välittömästi tai seliteltiin parhain päin. Ja siis en tarkoita, että Jere ois tehnyt tossa mitään väärin, mutta kun näissä ryhmissä ei saanut koskaan keskustella rehellisesti yhtään mistään, esim miten joku faniporukka ois kritisoinut tms.En muista tälläistä, varsinkin kun J:n mukaan ois kirjoiteltu lehdissä oikein.
Ai kuka?Tää on parasta viihdettä, kun se kihisee täällä kaikkea negatiivista![]()
No ne nyt ei pärjää edes enää kotimaassaankaan.Nyt ei puhuta joksujen tuotannosta.