V
vierailija
Vieras
Ehkä se vielä joskus pääsee jonkun Dubai-sheikin haaremiin.Kutsuu muslimimiehiä tietenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä se vielä joskus pääsee jonkun Dubai-sheikin haaremiin.Kutsuu muslimimiehiä tietenkin.
Tommonen kohtalokas tiluliluhan uppoaa hyvin itä-euroopan musukulttuureihinNauran myös tälle Parkkosen & Lampeniuksen etukäteishehkutukselle, kun Suomi on tänä vuonna taas joku 15s.
Tuskin, ei ne kolmen parhaan joukkoon pääse, tän vuoden taso niin heikko, että voi toki olla suht korkeellakin tuloksissa.Tommonen kohtalokas tiluliluhan uppoaa hyvin itä-euroopan musukulttuureihin
Mitkä trollaukset, eiköhän noi mielipiteet Dz:stä esim. ole ihan aitoja.Köyhää on. Niin loppuun kaluttu aihe, ettei trollaukset lähde lentoon.
Kiva huomata, että mun poissaoloni on vaikuttanut sisältöönKöyhää on. Niin loppuun kaluttu aihe, ettei trollaukset lähde lentoon.
On ne.Mitkä trollaukset, eiköhän noi mielipiteet Dz:stä esim. ole ihan aitoja.
Kyllä hoikka rintava blondi kuuman pojan kanssa aina vetoaaTommonen kohtalokas tiluliluhan uppoaa hyvin itä-euroopan musukulttuureihin
Biisi on niin huono, ettei ansaitse kyllä mitään erityisempiä sijoittumisia. Plus olisi kauhuskenaario joutua järjestämään viisut.Kyllä hoikka rintava blondi kuuman pojan kanssa aina vetoaa
Tollainen mummo, menneen talven lumi vibat ja yliyrittäminen tulee mieleen.Kyllä hoikka rintava blondi kuuman pojan kanssa aina vetoaa
Kiva huomata, että mun poissaoloni on vaikuttanut sisältöönOottakaa ny että mä pääsen taas kärryille mitä on tässä välillä tapahtunut ja sit lähtee taas käyntiin.
Eilen kun kävin K-raudassa niin Pete Parkkosen näköinen, vähän pidempi varastomies sahasi hauis paljaana rautasahalla rautatankoa asiakkaan odottaessa Kipinäpilvi vain lensi - se tarkkuus, se taito- .
Ja meillä oli selvää sutinaa kun minun vuoroni tuli. Mulle neljä kappaletta pihalaattoja, tsihiiiii
Ketään ei taida ees kiinnostaa D. Jos siitä trollauksen haluaa saada aikaiseksi, niin pitää muistuttaa et Dz ja Bojan on kaunis pari.Mitkä trollaukset, eiköhän noi mielipiteet Dz:stä esim. ole ihan aitoja.
Sen somekäyttäytyminen herättää kyl myötähäpeää.Tollainen mummo, menneen talven lumi vibat ja yliyrittäminen tulee mieleen.
Kuka säkin luulet olevasi, joku trollaus-Raamatun pyhä äiti vai.Kiva huomata, että mun poissaoloni on vaikuttanut sisältöönOottakaa ny että mä pääsen taas kärryille mitä on tässä välillä tapahtunut ja sit lähtee taas käyntiin.
Käärijä vai? Liian ukkoutunut, et joku sheikki sen ottaisi.Ehkä se vielä joskus pääsee jonkun Dubai-sheikin haaremiin.
Ei kirjoita, eikä tiedetä ees mikä tyyppi on, luulee vaan hiukan liikaa itsestänsä.Eli kirjoitat siis 95% viesteistä eri rooleissa. Ei yllätä.
Dzejla, pöljä.Käärijä vai? Liian ukkoutunut, et joku sheikki sen ottaisi.
KUN EI OLE TAPAHTUNUT MITÄÄNKiva huomata, että mun poissaoloni on vaikuttanut sisältöönOottakaa ny että mä pääsen taas kärryille mitä on tässä välillä tapahtunut ja sit lähtee taas käyntiin.
Hohhoijaa, siitä nyt ei ole vieläkään mitään todisteita.Ketään ei taida ees kiinnostaa D. Jos siitä trollauksen haluaa saada aikaiseksi, niin pitää muistuttaa et Dz ja Bojan on kaunis pari.
Ei hän ole sheikki. Tässä puhuttiin miespuolisesta sheikistä ja hänen miesmaustaan.Dzejla, pöljä.
Sinua ei kelpuuteta ees lähipubin Sepin haaremiin.Ehkä se vielä joskus pääsee jonkun Dubai-sheikin haaremiin.