V
vierailija
Vieras
Hukkui varmaan tähän paskaan kastikkeeseenMihin katosi isomunainen mies?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hukkui varmaan tähän paskaan kastikkeeseenMihin katosi isomunainen mies?
Ei ole.Mene henkilön profiiliin. Klikkaa siellä seuraajat lukumäärään siis numeroihin, saat auki listan ja ylimpänä on hakukenttä, jonne kirjoitat nimen.
Android 16, viime vuonna ostettu flagship-malli.Tai joku ikivanha puhelin jossa on vanha ig-versio.
Se on ihan heti siinä ylhäällä ja jos sulla on suomenkielinen versio, siinä lukee haku ja on vielä suurennuslasi.Ei ole.
Onkohan C jotenkin estänyt sinutJa etsintätoiminto on kyllä tuttu, edelleen toimii muilla tileillä.
Ei ole suomenkielinen eikä näy koko kenttää. Ei ole eka kerta kun käytän instaa ja ennen on näkynyt ihan normaalisti.Se on ihan heti siinä ylhäällä ja jos sulla on suomenkielinen versio, siinä lukee haku ja on vielä suurennuslasi.
Ei näkyisi koko tiliä jos olisi estänyt. Ja C ei näe mistään kuka on ottanut kuvakaappauksia ja kuinka monta.Onkohan C jotenkin estänyt sinutOlet tainnut kyylätä ja ottaa ruutukaappauksia liikaakin.
Sulje se insta tai katso päivitykset tai sitten sut on estetty. Kyllä tämän on muutkin täällä löytäneet.Ei ole suomenkielinen eikä näy koko kenttää. Ei ole eka kerta kun käytän instaa ja ennen on näkynyt ihan normaalisti.
Ei se inttämällä muutu siitä mihinkään. Kenttää ei ole, sovelluksessa eikä selaimessa. Esto ei toimi näin.Sulje se insta tai katso päivitykset tai sitten sut on estetty. Kyllä tämän on muutkin täällä löytäneet.
Olen eri mutta mulle ei myöskään näy hakukenttä kaikilla tileillä. Ei johdu mitenkään omasta puhelimestani tai ig tlistäni tms vaan siitä, että Meta testailee tuota ominaisuutta joillakin tileillä ja käyttäjillä.Sulje se insta tai katso päivitykset tai sitten sut on estetty. Kyllä tämän on muutkin täällä löytäneet.
Et sitten kuunnellut mitä kertoili pitkästi juuri aikaisemmin: liian vähän unta, liikaa alkoholia ja roskaruokaa, kiire, eikä ehdi näkemään ketään, joutuu peruumaan sovittuja juttuja ja tuottamaan pettymyksiä läheisilleen jne. Eihän noissa tietenkään voisi olla syytä mihinkään. Eihän?Niin mikähän siinä "arjessa" vois olla paremminkin. Kärtsä tarkoitti varmasti maidon tai pörssisähkön hintaa. Sitä se tarkoitti.
Sulje se insta tai katso päivitykset tai sitten sut on estetty. Kyllä tämän on muutkin täällä löytäneet.
Sama muuten mulla, ei voi hakea seuraajista. Toi kusettaa nyt.Ei se inttämällä muutu siitä mihinkään. Kenttää ei ole, sovelluksessa eikä selaimessa. Esto ei toimi näin.
Tämä nyt kuulostaa jo ihan järkevältä selitykseltä.Olen eri mutta mulle ei myöskään näy hakukenttä kaikilla tileillä. Ei johdu mitenkään omasta puhelimestani tai ig tlistäni tms vaan siitä, että Meta testailee tuota ominaisuutta joillakin tileillä ja käyttäjillä.
Sama muuten mulla, ei voi hakea seuraajista. Toi kusettaa nyt.
Mulla on sekä sovellus että puhelimen päivitykset täysin ajan tasalla. Ei näy, ei.Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoamut eipä tolla niin väliä oo
No vttu päivitä se sovellus, jos se muka siitä johtuu! Auttoiko? Ai ei vai, no ei sit johdu siitä.Mä oon eri tyyppi myös jolla ei toimi. Veikkaan et toi johtuu jotenkin puhelimesta tai siitä ettei oo päivittänyt sovellusta. Kokeilin, niin kenenkään julkkiksen seuraajalistaa en pääse katsoo. Ne, ketä nää julkkikset ite seuraa, niin ne näkyy kyllä. Hassua ja outoamut eipä tolla niin väliä oo
No ne oli kerrottu seikkaperäisesti jo aiemmin. Kyllä tuo toteamus kuulosti omalla laillaan verhotulta ja kryptiseltä. Mut jos et osaa lukea rivien välistä, niin et osaa. Niinhän?Et sitten kuunnellut mitä kertoili pitkästi juuri aikaisemmin: liian vähän unta, liikaa alkoholia ja roskaruokaa, kiire, eikä ehdi näkemään ketään, joutuu peruumaan sovittuja juttuja ja tuottamaan pettymyksiä läheisilleen jne. Eihän noissa tietenkään voisi olla syytä mihinkään. Eihän?
Ongelma on sitten sulla. Minulla ja monella muullakin toimii.Ei se inttämällä muutu siitä mihinkään. Kenttää ei ole, sovelluksessa eikä selaimessa. Esto ei toimi näin.