V
vierailija
Vieras
Miten edes jaksat käyttää sormi- ja aivoenergiaasi kirjoittaaksesi jotain näin käsittämättömän tyhmää?
Asiallinen kysymys oli. Sulla taitaa olla asenneongelma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten edes jaksat käyttää sormi- ja aivoenergiaasi kirjoittaaksesi jotain näin käsittämättömän tyhmää?
Eihän ollut, jonkun aivottoman kirjoituksia taasen.Asiallinen kysymys oli. Sulla taitaa olla asenneongelma.
Höpö höpö. Käärijää kuolaavat homot vasta erikoisen näköistä sakkia ovat. Aina ei tiedä ovatko miehiä vai naisia. Bojanin perässä olevat ovat usein siistejä ja tyylikkäitä.
Eihän ollut, jonkun aivottoman kirjoituksia taasen.
Höpö höpö.Trust me, mies on. Se K:n keikoilla käyvä vanhempi mies. Samanlaista settiä heittää täällä kuin mm. vauvalla. Kannattaa kiertää tyyppi kaukaa, jos keikoilla törmäätte häneen. Äläkä sekoita KB vuotajaan tai heterojankkaajaan, on aivan eri tyyppi.
Miks kirjoittaisin jotain tollaista?Eli sinun kirjoitus sitten.
Trust me, mies on. Se K:n keikoilla käyvä vanhempi mies. Samanlaista settiä heittää täällä kuin mm. vauvalla. Kannattaa kiertää tyyppi kaukaa, jos keikoilla törmäätte häneen. Äläkä sekoita KB vuotajaan tai heterojankkaajaan, on aivan eri tyyppi.
Miks kirjoittaisin jotain tollaista?
Menneen talven lumia hänelle jo.Kerro toi Antti Holmalle.
No ethän sä sitten mistään suljetuista langoista tiedä mitään![]()
Väsynyttä sössötystä.Koska kerroit et vain joku aivoton voi sellaista kirjoittaa eli kirjoittaja olit sitten sinä
Väsynyttä sössötystä.
Ei hätää, en minä ainakaan kiusaannu tosta.Kiusaaja
Nepä eivät ole, kun omana itsenä kirjoittelee.Kyllä, sun jutut on juuri sellaisia
Menneen talven lumia hänelle jo.
Ei hätää, en minä ainakaan kiusaannu tosta.
Näin juuri.Ei siellä mitään miehiä käy paitsi vaimonsa pakottamina.
Ehkä sun kannattasi kirjoittaa sitten ei omana itsenäsi, jos vaikka juttusi paranisiNepä eivät ole, kun omana itsenä kirjoittelee.
Minun kommentiin se oli vastaus, ite kirjoitit ton kiusaaja ilmeisesti väliin.Kuka ees olet ja miksi vastaat muille tarkoitettuihin kommentteihin?
Älä viitsi, moneen kertaan on tämäkin jauhettu. Asian voi kyllä todeta sekä vanhoista että uusista keikkavideoista sekä Suomessa että ulkomailla, että miehiä on yleisöstä vähintään noin puolet. Vai erehdyitkö nyt luulemaan, et puhutaan Joksuista?Ei siellä mitään miehiä käy paitsi vaimonsa pakottamina.
Eiköhän Anttikin tykkää enemmän Bojanin ulkonäöstä. Voin lyödä vaikka vetoa tästä.Kuukausi = menneen talven lumi?
Niinhän aina teenkin, en ymmärrä näitä esittämisiä ja hahmoilun ideaa edes.Ehkä sun kannattasi kirjoittaa sitten ei omana itsenäsi, jos vaikka juttusi paranisi
Minun kommentiin se oli vastaus, ite kirjoitit ton kiusaaja ilmeisesti väliin.
Niinhän aina teenkin, en ymmärrä näitä esittämisiä ja hahmoilun ideaa edes.
Eiköhän Anttikin tykkää enemmän Bojanin ulkonäöstä. Voin lyödä vaikka vetoa tästä.