V
vierailija
Vieras
No ei ole. Sloveniassa ei ole Joksuja suurempaa sloveenibändiä.No ihan varmasti on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ole. Sloveniassa ei ole Joksuja suurempaa sloveenibändiä.No ihan varmasti on.
Kovin ruikuli on mieheksi.Bojan on jäntevä.
Oletko pitkä? Minä olen 183 senttiä. Olisi hyvä, että miehenä olisit minua pidempi.Sininen pipo, jossa lukee Hankkija.
Katso silmilläs äläkä peräaukollasKovin ruikuli on mieheksi.
Joitain on parempia katsoa peräaukolla kuin silmillä säästääkseen silmiä.Katso silmilläs äläkä peräaukollas
Saanko venyttää peräaukkoani, että näkisin paremmin? Vai loukkaantuuko joku?Katso silmilläs äläkä peräaukollas
Anna mennä.Saanko venyttää peräaukkoani, että näkisin paremmin? Vai loukkaantuuko joku?
Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nollaHehän ovat todella hyvä pari ja varmaan olleet jo vuoden yhdessä nyt.
Varmaan kohta tulee vauvoja.Hehän ovat todella hyvä pari ja varmaan olleet jo vuoden yhdessä nyt.
Eka kerta kun ne nähdään jossain hienoissa juhlissa, missä Dzejlalla on iltapuku ja korkkarit, niin silloin Bojankin laittaa jalkaansa korkeakorkoiset kengät. Sanokaa minun sanoneen.No hihoja nyt lähinnä katsoin. Onhan se Dzejla laiha kun mikä, mutta pitkäraajainen varsa, kun taas Bojan on... no lyhyt.
Ihan höpöä tuollaiset mummojen "naimanaamaisuudet".Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nolla
Ja lyhyt.Bojan on jäntevä.
Eiköhän heitä yhdistä juuret Bosniassa, intohimo balkanilaiseen perinnemusiikkiin, kiinnostus matkusteluun ym.Täysin eri mieltä. Naimanaamaisuus "parilla" pyöreä nolla
Ei, vaan sen takia mitä eilen sanoi livessä.Ai tatuoinnin takiako?
Hieman lyhyempi, mutta pituutta löytyy tiedät kyllä mistä.Oletko pitkä? Minä olen 183 senttiä. Olisi hyvä, että miehenä olisit minua pidempi.
Ai molemmat lentää ja panee?Eiköhän heitä yhdistä juuret Bosniassa, intohimo balkanilaiseen perinnemusiikkiin, kiinnostus matkusteluun ym.
Iso muna ratkaisee.Hieman lyhyempi, mutta pituutta löytyy tiedät kyllä mistä.
EME Boutiquen mainospusero lahjoitettu tunnetuille henkilöille. Täytyy kyllä ihailla sinnikkyyttäsi käyttää suurennuslasia, mutta nytkin vesittyi yrityksesi.dzr.doll kolmanneksi uusin kela, Dzeikulla on Boitsun neulepusero päällä. Oli Boitsulla juuri Ikonassa ja sairaalavierailulla![]()
Matkakohteena DubaiEiköhän heitä yhdistä juuret Bosniassa, intohimo balkanilaiseen perinnemusiikkiin, kiinnostus matkusteluun ym.
Eihän ole, vaan espanjalaisen EME Studiosin paita.EME Boutiquen mainospusero lahjoitettu tunnetuille henkilöille. Täytyy kyllä ihailla sinnikkyyttäsi käyttää suurennuslasia, mutta nytkin vesittyi yrityksesi.
Se ei ole itse asiassa höpöä. Ihan tieteellisestikin tutkittuaIhan höpöä tuollaiset mummojen "naimanaamaisuudet".