V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö.Jeren peppu on se paras peppu.![]()
Kyllä! Kuin kypsä persikka poimittavaksi.Höpö höpö.
Elä höpsi, joulukalenterikuvista näki totuuden kyllä.Kyllä! Kuin kypsä persikka poimittavaksi.
Hei täällä olen, lantut kiehuu vielä! On ehkä liian iso kattila.Joko se lanttumaakari sai lantut kypsiksi?
Ja sitä vedenmäärää et osaa älykääpiö säädellä itse vai.Hei täällä olen, lantut kiehuu vielä! On ehkä liian iso kattila.
Jaa-a, Bojanin haukkumisia poistin ainakin minä.Onko älykkään humoristin huumori pettänyt, vai miten täältä näyttää poistuneen aamuista viestittelyä siihen liittyen?
Se on sitä älykkään humoristin huumoria, poistattaa kaikki viestit ja nimitellä vammaiseksi, älykääpiöksi, pölkyksi jne.Onko älykkään humoristin huumori pettänyt, vai miten täältä näyttää poistuneen aamuista viestittelyä siihen liittyen?
Ja minun omaa pehvaani koskeva myös, löytyi vain lainauksena.K fanithan siellä on kritiikkejä taas poistaneet näköjänsä.
Ei ole kyseisen ihmisen viesti toi edes toi älykääpiöjuttu, vaan minun. Lantun keittäjällä, kun ei oikeen leikkaa.Se on sitä älykkään humoristin huumoria, poistattaa kaikki viestit ja nimitellä vammaiseksi, älykääpiöksi, pölkyksi jne.
Miksi sä haluat puhua omasta perseestäsi täällä?Ja minun omaa pehvaani koskeva myös, löytyi vain lainauksena.
Miten yksinkertainen ihminen oikein olet. Ne lavajutut on tarkoitettu ihmisille, jotka tulee keikalle eli maksavalle yleisölle, ei kaikille maailman ihmisille. Niitä maksavia faneja, jotka pitää juttuja hauskoina, on ihan riittävä määrä.Ja suurin osa hänen "huumoriaan" kuulleista ei-faneista eivät pidä sitä "huumorina". Eli suurin osa ihmisistä
Joo ei ne oikeesti ketään varsinaisesti naurata, monet nauraa lievän hysterian kourissa tai kohteliaisuudesta (et on keikalla ja iik idoli puhuu, pakko tän olla hauskaa). Kiusallista on suurimmaksi osaksi.
Hyss, kehvalla on pehva että.Miksi sä haluat puhua omasta perseestäsi täällä?![]()
Lantut kiehuu kaikki väki nukkuuHei täällä olen, lantut kiehuu vielä! On ehkä liian iso kattila.
Mitä ne ois voinut muuta sanoa? Laurin huumori on sentään älykästä ja taitavaa. K pelleilee lähinnä. Ei ole ehkä ihan aikuisten huumoria.
Kovin ovat herkkää loukkaantujaa pohjimmiltaan, vaikka rehvakkaasti paukutellaan hymiöillä päähän.K fanithan siellä on kritiikkejä taas poistaneet näköjänsä.
Liittyi siihen keskusteluun silloin, ja toinen niistä oli näköjään vielä tallella ja toinen ei, vaikkei siinä puhuttu kuin hehtaariperseistä mitä itelläni ei ole, joku loukkaantui siitä.Miksi sä haluat puhua omasta perseestäsi täällä?![]()
Tiedetään, että oot matkija tälläinen.Hyss, kehvalla on pehva että.
Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.
Äläs nyt, hän kokee olevansa älykkäämpi ja humoristisempi kuin kukaan ikinä.Ei nää sun kirjotelmat kyllä mitenkään aikuisen leimaa kanna, vielä vähemmän niistä paistaa äly tai nokkeluus.
Kyl toi vahvasti viittaa, että on kirjoilla.Ei nää sun kirjotelmat kyllä mitenkään aikuisen leimaa kanna, vielä vähemmän niistä paistaa äly tai nokkeluus.