K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Aikuisten huumoria” :D Jaahas. Mikäs huumoripoliisi sinä luulet olevasi. Ja mitä ees teet täällä jos Kärtsän huumori ei uppoa.
Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.

Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.
Oi huumorisi oikein kukkii täällä, kaikki nauravat aina iloisina ja taputtavat karvaisia käsiään, kun sinä, oi kuiva käppänä, avaat suusi.

Listaltasi unohtui tahattoman komiikan mestaruus. Monet naurut on sinun kustannuksellasi saatu.

Yhteistyössä