V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.”Aikuisten huumoria”Jaahas. Mikäs huumoripoliisi sinä luulet olevasi. Ja mitä ees teet täällä jos Kärtsän huumori ei uppoa.
Oi huumorisi oikein kukkii täällä, kaikki nauravat aina iloisina ja taputtavat karvaisia käsiään, kun sinä, oi kuiva käppänä, avaat suusi.Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.
Niin varmaanMinulla onkin oikein pyöreä ja treenattu, ei mikään mummoroikku.
No eihän ole, yhtään.Viestin lähettäminen on hitaampaa
Sinulla sen väristä, ok.Paskan vihreä
Mulla myös hitaampaa (mobiili)No eihän ole, yhtään.
Minulla ei, teillon huono puhelin.Mulla myös hitaampaa (mobiili)
- eri
Olet vain kateellinen, kun minulla kaunis pyöreä treenattu perse ja itselläsi selluliittia täynnä.Niin varmaan![]()
Eikä ole. Onpa outoa, ettei ennen vaikutanu. Sitäpaitsi tää on ihan likaisenvalkoinen mummonsloggipohja tässä palstalla.Minulla ei, teillon huono puhelin.
No ei ole sellainen, ja sinähän voit sit pysyä poissa jossei kelpaa.Eikä ole. Onpa outoa, ettei ennen vaikutanu. Sitäpaitsi tää on ihan likaisenvalkoinen mummonsloggipohja tässä palstalla.
Juu no minä treenaan kyllä, mutta hehtaaripersettä en haluaisikaan niin että.Olet vain kateellinen, kun minulla kaunis pyöreä treenattu perse ja itselläsi selluliittia täynnä.
Sulla roikkuu, vaikka on lattana.Juu no minä treenaan kyllä, mutta hehtaaripersettä en haluaisikaan niin että.
Listaltasi unohtui tahattoman komiikan mestaruus. Monet naurut on sinun kustannuksellasi saatu.Nimenomaan olen itse (tilanne)komiikan ja älykkään, nokkelan huumorin mestari. Etkö tiedä mitä tarkoittaa aikuisten huumori? Ei ainakaan sitä et leikitään 2 viikkoa robottia. Mitäs se sulle kuuluu mitä täällä teen? Ei täällä varmaan monikaan ole Kärtsän huumorin takia.
Juu no minä treenaan kyllä, mutta hehtaaripersettä en haluaisikaan niin että.
Samat sanat. Olet tehnyt itsestäsi melkoisen pellen täällä.Listaltasi unohtui tahattoman komiikan mestaruus. Monet naurut on sinun kustannuksellasi saatu.