V
vierailija
Vieras
Minkä ikäinen olet?En minä ole sellaisissa, enkä ole mitään lippuja nyt lisää vailla, kunhan katsoin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä ikäinen olet?En minä ole sellaisissa, enkä ole mitään lippuja nyt lisää vailla, kunhan katsoin.
Mitä se sinulle kuuluu?Minkä ikäinen olet?
Eipä ollut vaikeeta katsoo torilta, vie aikaa alle minuutin tollanen haku.Hiivis sai sut hyppäämään
Pitäiskö tuolla Joksujen discordissa tapahtua jotain?
Ai niin pitikö tänään olla jotain, unohdin koko jutun, onkohan se jo mennyt vai oliko se klo:17 mitä aikaa.Pitäiskö tuolla Joksujen discordissa tapahtua jotain?
Ajattelin vaan tuota sinun kielenkäyttöäsi.Mitä se sinulle kuuluu?
Ai niin pitikö tänään olla jotain, unohdin koko jutun, onkohan se jo mennyt vai oliko se klo:17 mitä aikaa.
Mitä ihmeen kielenkäyttöä? No en ole mikään vanha mummeli ainakaan mitä täällä mairetellaan aina.Ajattelin vaan tuota sinun kielenkäyttöäsi.
Jaa, no sitten en taida viitsiä tulla, jos ei ole mitään ihmeellisempää.17:15 alkoi ja kai siellä joku chat on menossa. Etanatilassa parhaillaan. Kris kai ainakin paikalla. Itse tapahtumaan en pääse kun lukee, että lukittu.
Mäki vaan kyselin ottaako kukaan selkoa tästä. Luulin että julkaisevat jotain tänään.Jaa, no sitten en taida viitsiä tulla, jos ei ole mitään ihmeellisempää.
Olet kova mamma suustasi, niin olisi mielenkiintoista miltä vuosikymmeneltä se tulee.Mitä ihmeen kielenkäyttöä? No en ole mikään vanha mummeli ainakaan mitä täällä mairetellaan aina.
Kuin, mitä kovaa minun jutuissa nyt on ollut, pönttyli vai?Olet kova mamma suustasi, niin olisi mielenkiintoista miltä vuosikymmeneltä se tulee.
Onko homosivustoilla mitään uutta?Kuin, mitä kovaa minun jutuissa nyt on ollut, pönttyli vai?
En ole kirjautunut jäsen niin enpä tiedä näenkö kaikkea, aika harvoin sinne tulee K:stakaan mitään, ehkä heillä on muitakin paikkoja, siitä ei tietoa.Onko homosivustoilla mitään uutta?
Minä olen tehnyt noita makkaraperunoita.Hyvä kanava, voisitte tykätä.![]()
Tapahtuu mummolassa !
Helena-mummo leipoo, laittaa ruokaa, tekee käsitöitä ja kaikkea muutakin. Tervetuloa kanavalle ! Mummo lukee kaikki kommentit. Hän myös vastailee mahdollisimman moneen kommenttiin ja osallistuu parhaansa mukaan myös livelähetyksiin. Negatiivinenkin kommentointi videoissa on sallittua mutta...youtube.com