V
vierailija
Vieras
Jos on muuta tiedossa, silloin ei osallistuta tietysti.Suosikkijoukkue
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos on muuta tiedossa, silloin ei osallistuta tietysti.Suosikkijoukkue
HöhhhhhEihän se ehdi olla kuin pari yötä, pe illalla pitää olla Radiogaalassa esiintymässä.
Aidan täytyy kaatua!Mitå toi nallemuraalin teksti tarkoittaa? Itekin mietin just aikataulujen kannalta. Tuskin lähtis edes seuraamaan peliä, jos ei ehtis osallistua voitonjuhlintaan.
Höhhhhh
Mikähän viesti tossa voisi ollaAidan täytyy kaatua!
Ihan normi kaupunkiloman pituus 3-4 päivää.Höhhhhh
Ovelaa laittaa kuva slovenialaisesta seinästä, ihan kuin vihjeKärtsä on Ljubljanassa
Mikähän viesti tossa voisi olla
Juuri niin.Siinäkin ajassa ehtii vaikka mitä kaikkea. Ja voihan se Bojan tulla vaikka Suomeen Kärtsän kanssa, jos eivät malta heti toisistaan erota.
Slovenia olinpaikkana on yksi iso BojereviestiEi mikään Bojere-viesti ainakaan. Se on vain tunnistettava katutaideteos, jonka avulla K kertoi olinpaikkansa.
Niinpä, mutta tuskin K tuon muraalin tekstiä ymmärtää tai yrittää sillä mitään viestiä. Ellei sitten B ole kääntänyt!Slovenia olinpaikkana on yksi iso Bojereviesti
Oisko ratikoiden nunerotMikä toi nunerosarja on tossa pömpelissä storykuvassa? Mä otan tosta kenonumerot
Siinä pysäkillä pysähtyvät Ljubljanan bussiliikenteen linjat.Mikä toi nunerosarja on tossa pömpelissä storykuvassa? Mä otan tosta kenonumerot
Tietenkin on, tuskin on edes tekstiä kääntänyt.Entäs jos se ei oo koko Sloveniassa. Ei sillä yleensö oo tapana kuvailla tommosia julistuksia. Jotain kaatuvia aitoja elämässään
Hohhoijaa nytTuskin edes näkee boitsua noin lyhyellä reissulla.
Jospa Boitsu onkin Jaylansa kanssa muualla.Tuskin edes näkee boitsua noin lyhyellä reissulla.
Voi ny ittu teidän kanssa.Tuskin edes näkee boitsua noin lyhyellä reissulla.
Häh?? Mulle tulee kääntåjällä "muistaa enemmän ja enemmän". Lukeeko tuossa Ograja mor a past?Aidan täytyy kaatua!
Entäs jos se ei oo koko Sloveniassa. Ei sillä yleensö oo tapana kuvailla tommosia julistuksia. Jotain kaatuvia aitoja elämässään
Häh?? Mulle tulee kääntåjällä "muistaa enemmän ja enemmän". Lukeeko tuossa Ograja mor a past?
Ja miksihän Ljubljanassa olisi muraali serbiankielisellä tekstillä? Teksti on "ograja mora past" ja sen merkitys on tuo aiemmin kerrottu.Serbiassa se kääntyisi, että aita on ansa, mikä olisi varsin looginen teksti moraaliin. Aita on ansa, jota pitää varoa.