V
vierailija
Vieras
Sitähän minäkin tässä olen koittanut saada selkoa.Nyt en ymmärrä. Kuka tämä Edita on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitähän minäkin tässä olen koittanut saada selkoa.Nyt en ymmärrä. Kuka tämä Edita on?
Sitähän minäkin tässä olen koittanut saada selkoa.
Ei.Eikö Härtsä saa enää lomaillakaan ilman Käärijää? Kai sillä nyt muutakin elämää on
Laulaja Edita Radinovic, eri Edita kuin anoppi-Edita.
Onko muuten tietoa, mitkä ne oikeat työt on, joihin H:n piti mennä?Eikö Härtsä saa enää lomaillakaan ilman Käärijää? Kai sillä nyt muutakin elämää on
Ei ole mitään anoppia pönttö ja äsken se oli vielä kustantamo?Laulaja Edita Radinovic, eri Edita kuin anoppi-Edita.
Nuo ohutvessapaperimaan ulisijat
Ei ole mitään anoppia pönttö ja äsken se oli vielä kustantamo?
Fanit eivät kiusaa, mutta vihaajat kylläkin, kuten esim. sinä.En tiedä markkinoista, mutta pääsee ite helpommalla kun on vaan siellä taustalla. Kovalla innolla ja suurilla puheilla lähti pikkubändi valloittamaan maailmaa, mutta ei kantti kestänyt. Fanit vaatii ja juoruaa ja kiusaa, ja sit vielä piti tehdä niin kauheesti töitä koko ajan ja reissata keikkojen perässä, ei ihme että pojilla tuli itku ja kiire takaisin äitin luo.
Tunnen suurta vahingoniloa kun ajattelenkin hatereita, jotka joutuvat katsomaan tarkkaan kaikki Dzejlan pitkäpiimäiset videot inhokkinsa takia päästäkseen palstalle kiusaamaan, siinä onnistumatta!No niinpä. Ei D nyt mitään stadionkiertueita vedä vaan halpoja yökerho- ja hotellikeikkoja. Noista videoista voi saada käsityksen kaikkien naamoista, ja siellä ei ollut yhtäkään, joka olisi edes etäisesti muistuttanut B:tä.
Eikö se ole myös villasukka.Joku kysyi että mikä Edita ja minä vastasin kustantamo. Suomessa on Edita niminen kustantamo.
Emboa sen olla pitää.Nuo ohutvessapaperimaan ulisijat
Se on Novita.Eikö se ole myös villasukka.
Mistä tällainen nimi on tähän vedetty mukaan? En ole törmännyt missään kyseiseen ihmiseen.
Pohjautuu vain Jere Pöyhösen Ja Bojan Cvjetićaninin rakkaustarinaan ja suhteeseenEihän tässä ketjussa oikein mikään perustu mihinkään.
Älä, nehän on suorastaan huvittavia. Kyllä sitä aina kunnon naurut kelpaa.Tunnen suurta vahingoniloa kun ajattelenkin hatereita, jotka joutuvat katsomaan tarkkaan kaikki Dzejlan pitkäpiimäiset videot inhokkinsa takia päästäkseen palstalle kiusaamaan, siinä onnistumatta!