vierailija
Ei ollut kyse nyt sun seksikkyydestä.On nolla volttia.

Ei ollut kyse nyt sun seksikkyydestä.On nolla volttia.
Siis… kuka tää raila on? Oli kommentoinut silloin jotain häröä kun B oli lokakuussa Kyproksen jälkeen Suomessa?? Vai mistä hänet pitäisi muistaa?Muistatteks Railan?! Bojan on näköjään lähettänyt sille vanhan pusuvideon ja Raila yrittää vastuuttaa boitsua siitä. Kommenttikentässä se oikein kahteen otteeseen tiedustelee miksi B toimii niin.
![]()
Bojan Cvjetićanin on Instagram: "5 poljubov slatkih zdaj ti podarim, vsi naj naju vidijo - Tanja Žagar @isadostal 😝💚"
669 likes, 15 comments - bojan_cvjeticanin on February 12, 2017: "5 poljubov slatkih zdaj ti podarim, vsi naj naju vidijo - Tanja Žagar @isadostal 😝💚".www.instagram.com
K ja P sentään tapaavat ja ajattelevat usein toisiaan.Ei sen naurettavampi kuin nuo peksi jutut.
Se se tais olla. Mä ensin aattelin että se ei vaan tajua miten insta toimii mutta ei se kyllä tajua sitäkään ettei joku viisutähti lähetä random railalle videoita itsestään vuodelta 2016Siis… kuka tää raila on? Oli kommentoinut silloin jotain häröä kun B oli lokakuussa Kyproksen jälkeen Suomessa?? Vai mistä hänet pitäisi muistaa?
Ei siis oikeasti ilmeisesti ole mitään tuota videota saanut? Joku päästään vähän sekaisin oleva ak ka?
No tästä olen samaa mieltä, ja kehtaa sanoa tutuillekin menevänsä katsomaan, eikä herätä samanlaista hämmästystä, kun joskus jos on maininnut K:n.Onneksi kuitenkin Joker Outin musiikki on laadukasta musiikkia ja he ovat kaikki oikeasti lahjakkaita ja kunnon muusikoita ja artisteja.
Måns muuttaa Vöyriin vai asuiko Axel Helsingissä?Mä näinkin jotain sen ja Axelin välillä
Ja mä oon Rööki-RaijaMun 90-vuotiaan isoäidin nimi on Raila. Onko hänellä suhde B:n kanssa?
Ei sen tarvikaan osata, riittää kun näyttää söpöltäEn ole kyllä vielä vakuuttunut siitä, että Bojan osaisi näytellä.
se se on. Ja varmaan se just lähettelee ne tiedot sinne juorupalstalleMun 90-vuotiaan isoäidin nimi on Raila. Onko hänellä suhde B:n kanssa?
Rööki-Raija, vähän itseluottamusta nyt!No tästä olen samaa mieltä, ja kehtaa sanoa tutuillekin menevänsä katsomaan, eikä herätä samanlaista hämmästystä, kun joskus jos on maininnut K:n.
Yök, en minä polta.Rööki-Raija, vähän itseluottamusta nyt!
Bojan on niin löööövv.Miettikää kuinka rakastuneena Bojan kuuntelee tätä.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.m.youtube.com
Kyllä me tiedetään, että sauhuttelet menemään ja ammupuuron vedät kossusilmällä.Yök, en minä polta.
No ei tietenkään kun ne luulee sinun menevän katsomaan Jokereita. Kukaan ei oikeasti tiedä koko bändistä mitäänNo tästä olen samaa mieltä, ja kehtaa sanoa tutuillekin menevänsä katsomaan, eikä herätä samanlaista hämmästystä, kun joskus jos on maininnut K:n.
Eihän luule, harvemmin peleissä käyn, enkä edes Helsingissä asu niin metsään menee.No ei tietenkään kun ne luulee sinun menevän katsomaan Jokereita. Kukaan ei oikeasti tiedä koko bändistä mitään
Eihän luule, harvemmin peleissä käyn, enkä edes Helsingissä asu niin metsään menee.
Älä mene metsään, siellä voi olla MIEHIÄ ja mikä pahempaa hiihtolomalaisia!Eihän luule, harvemmin peleissä käyn, enkä edes Helsingissä asu niin metsään menee.
Han bor i Vasa.Måns muuttaa Vöyriin vai asuiko Axel Helsingissä?
Lol kerran tavanneet. Älä nyt jaksa. Kårdis on ainoa oikea pariK ja P sentään tapaavat ja ajattelevat usein toisiaan.Tänäänkin on varmaan viestitelty tuhmia.
![]()
Ei kai ne sauno siellä metsän keskellä alastomina?Älä mene metsään, siellä voi olla MIEHIÄ ja mikä pahempaa hiihtolomalaisia!
Ne tarvii mukaan jonkun ison miehen, joka heittää Kårdiksen polviensa päälle ja antaa saunavihtasta pepulle.Lol kerran tavanneet. Älä nyt jaksa. Kårdis on ainoa oikea pari
Kärdis on muuten oikein sopivan kokoisia toisilleenNe tarvii mukaan jonkun ison miehen, joka heittää Kårdiksen polviensa päälle ja antaa saunavihtasta pepulle.