Sinulle valehdellaan

Ongelma on pitkälti se että toimittajakunta on liian nuorta. Puuttuu kokemusta, historiantuntemusta, kykyä käsitellä tietoa, viitseliäisyyttä nostaa se takamus ja lähteä ottamaan asioista selvää kun netti on niin helppo ja lopuksi toimittajien koulutus.
toimittajakunta on nuorta syystä että nuorille innokkaille toimittajanplantuille voi maksaa pienempää liksaa kuin kaikenkokeneille vanhoille parroille

vierailija
Ihmettelen miksi Ivan on juuttunut maikkarille. Katsoin pätkän Huomenta Suomea Vauva av:n vinkkinä.
Maikkarilla on uusi naisuutisankkuri. Kiva tyyppi.
En lue tämän palstan mustien eli kirjautuneiden viestejä. Ei heidän viesteissä ole mitään järkeä. Outoja hyypiöitä, jotka tukkivat palstaa.
lopeta jo tuo valehtelu!
joka päivä meistä jokanen huomaa tuon ikävän pinttyneen tapasi
et vaan tajua kuinka teet itsestäsi hölmön eikä kukaan voi ottaa vakavasti sinua

vierailija
#21 lopeta jo tuo valehtelu!
joka päivä meistä jokanen huomaa tuon ikävän pinttyneen tapasi
et vaan tajua kuinka teet itsestäsi hölmön eikä kukaan voi ottaa vakavasti sinua

Ai onko mieli sittemmin muuttunut?
Ei mieli ole muuttunut yhtään. En edelleenkään fanita muita kuin lapsiani.😍

En etenkään kannata päättäjiä jotka vievät kansoja sotiin. Olen kansalaisten puolella, maasta riippumatta.
Ehkä tämä nyt auttaa sinua ymmärtämään asioita paremmin? Vaikka luulen, että on toiveajattelua, koska jatkat tarkoituksenmukaista väärinymmärtämistä jatkossakin - olet tehnyt sitä jo vuosia.🤭

vierailija
Ei mieli ole muuttunut yhtään. En edelleenkään fanita muita kuin lapsiani.😍

En etenkään kannata päättäjiä jotka vievät kansoja sotiin. Olen kansalaisten puolella, maasta riippumatta.
Ehkä tämä nyt auttaa sinua ymmärtämään asioita paremmin? Vaikka luulen, että on toiveajattelua, koska jatkat tarkoituksenmukaista väärinymmärtämistä jatkossakin - olet tehnyt sitä jo vuosia.🤭
Ai jaa, kyllä sinä sivukaupalla kirjoitit aikaisemmin kommentteja, joista sai käsityksen, että kannatat Trumpia. Ja Putiniakin olet puolustanut. Nämä kumpikaan eivät viis veisaa sodassa kuolevista ihmisistä.

• Vau!
Reactions: Lispetti
Ai jaa, kyllä sinä sivukaupalla kirjoitit aikaisemmin kommentteja, joista sai käsityksen, että kannatat Trumpia. Ja Putiniakin olet puolustanut. Nämä kumpikaan eivät viis veisaa sodassa kuolevista ihmisistä.
En ole kirjoittanut mitään fanitukseen liittyvää.
Voin kannattaa erinäisiä tekoja/päätöksiä, henkilöstä viis. Mutta, en tunne näitä henkilöitä niin eihän heitä voi edes fanittaa?

vierailija
En ole kirjoittanut mitään fanitukseen liittyvää.
Voin kannattaa erinäisiä tekoja/päätöksiä, henkilöstä viis. Mutta, en tunne näitä henkilöitä niin eihän heitä voi edes fanittaa?
No fanitus nyt on ehkä liioiteltu sana, jota jotkut täällä ovat runsaasti käyttäneet muissa yhteyksissä, joten siksi tämä sanavalinta palstan tapaan nyt.

Juu et tunne, mutta tosiaan puoltavia kirjoituksia olet väsännyt lukuisia sekä videoita laitellut. Mitäs sille Sidney Powelille muuten nykyään mahtaa kuulua. Taisi mennä uskottavuus asianajajana mutta tosin Amerikassa ei vissiin ole niin väliä, jos valehtelee, ei varsinkaan nykyisen hallinnon aikana.

vierailija
Olet oikeassa. Lispetin kirjoitusten luku loppui osaltaan tuohon fanitukseen.
👍Väitetystä vaalivilpistä jaksoi myös kirjoitella sivukaupalla videoineen. Vaan kuinkas kävikään. Jännä muuten, että Trumpin voitettua vaalit nyt, hän kehui, miten Elon Musk tuntee hyvin ne äänestyskoneet. Oli joku toinenkin lausahdus, joka sai jotkut amerikkalaiset ihmettelemään, että nytkö itse myönsi, että hänen hyväkseen tehtiin vaaleissa vilppiä.

No fanitus nyt on ehkä liioiteltu sana, jota jotkut täällä ovat runsaasti käyttäneet muissa yhteyksissä, joten siksi tämä sanavalinta palstan tapaan nyt.

Juu et tunne, mutta tosiaan puoltavia kirjoituksia olet väsännyt lukuisia sekä videoita laitellut. Mitäs sille Sidney Powelille muuten nykyään mahtaa kuulua. Taisi mennä uskottavuus asianajajana mutta tosin Amerikassa ei vissiin ole niin väliä, jos valehtelee, ei varsinkaan nykyisen hallinnon aikana.
Henkilöstä viis, tuon mielipiteeni esiin sellaisena kuin se on, vaikka se aiheuttaisi vaikeuksia lukijoille/kuulijoille, tai itselleni. Olen myös perustellut mielipiteitäni.

Pidän kiinni sananvapaudestani, eikä minua kiinnosta jos muut eivät mielipiteistäni pidä.🤗
Toki on kiva huomata jos löytyy hengenheimolaisia jotka ovat samaa mieltä, heidän kanssa on mukava vaihtaa infoa kun ei tarvitse juurikaan perustella - he ymmärtävät, tai ovat samalla aaltopituudella muutenkin.🤗

vierailija
Henkilöstä viis, tuon mielipiteeni esiin sellaisena kuin se on, vaikka se aiheuttaisi vaikeuksia lukijoille/kuulijoille, tai itselleni. Olen myös perustellut mielipiteitäni.

Pidän kiinni sananvapaudestani, eikä minua kiinnosta jos muut eivät mielipiteistäni pidä.🤗
Toki on kiva huomata jos löytyy hengenheimolaisia jotka ovat samaa mieltä, heidän kanssa on mukava vaihtaa infoa kun ei tarvitse juurikaan perustella - he ymmärtävät, tai ovat samalla aaltopituudella muutenkin.🤗
Kuten mistä?

vierailija
"Virasto täsmentää tiedotteessaan myös sitä, että lääkärit toimisivat jatkossakin täysin itsenäisesti arvioidessaan potilaansa alkoholinkäyttöä ja kelpoisuutta ajokortin haltijaksi.

– Liikennevirasto ei aseta terveydenhuollon lääkäreille vaatimuksia ottaa PEth-testejä potilailtaan. Testin ottamisen arviointi on lääkärin vastuulla, tiedotteessa sanotaan.

Virasto huomauttaa, että lääkärit tarkkailevat potilaidensa ajokelpoisuutta monesta muustakin näkökulmasta. Ajokortti voidaan ottaa pois esimerkiksi epilepsian, dementian tai silmäsairauksien vuoksi."-IL-

vierailija
Eikös ryssäntrollit tässä vähän aikaa sitten maalittaneet oikein urakalla yhtä nuorta toimittajatytöä, kun kehtasi puhua Pietarin tehtaista? Eivät tainneet siitä huolimatta saada kirjoitamaan Putinin mieleisiä valheita. Mikä sinut saa valehtelemaan?
Näin tekivät. Mutta jos Jessika Aroa tarkoitat ja hänen kirjaansa, niin ei hän nyt ihan nuori tyttö ole.

Yhteistyössä