Tiesittekö että karkeissa on liivatetta, enää en syö...

• Viestiketjun aloittaja maistuuko karkki?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enenevässä määrin urheilijat ja kuntoilijat ovat ottaneet liivatteen omakseen ja sanovat sen olevan terveydelle hyödyksi. On kerrottu, että nivelet särkevät vähemmän, vammoista paranee nopeammin, uni tulee paremmin, ruoansulatus toimii paremmin ja iho hehkuu terveyttä. Liivatteen on kerrottu myös helpottavan nivelkipuja. Keho voi käyttää liivatteen aminohappoja rakentaakseen uudestaan kollageenia, rustoa ja sidekudoksia. Liivatteen kerrotaan myös parantavat ihon ja kynsien terveyttä. Liivate sisältää mm. glysiiniä, jota on vaikea löytää muista ruoista. Glysiini vaikuttaa mm. luustoon, lihaksiin verisuoniterveyteen, kognitiivisiin kykyihin sekä aineenvaihdunnalliseen terveyteen. Glysiini auttaa myös kehoa tuottamaan serotoniinia, Glysiinin on tutkimusten mukaan havaittu normalisoivan unirytmiä, helpottavan nukahtamaan nopeammin sekä lisäävän erityisesti aivoja palauttavaa REM-unen määrää.

vierailija

Enenevässä määrin urheilijat ja kuntoilijat ovat ottaneet liivatteen omakseen ja sanovat sen olevan terveydelle hyödyksi. On kerrottu, että nivelet särkevät vähemmän, vammoista paranee nopeammin, uni tulee paremmin, ruoansulatus toimii paremmin ja iho hehkuu terveyttä. Liivatteen on kerrottu myös helpottavan nivelkipuja. Keho voi käyttää liivatteen aminohappoja rakentaakseen uudestaan kollageenia, rustoa ja sidekudoksia. Liivatteen kerrotaan myös parantavat ihon ja kynsien terveyttä. Liivate sisältää mm. glysiiniä, jota on vaikea löytää muista ruoista. Glysiini vaikuttaa mm. luustoon, lihaksiin verisuoniterveyteen, kognitiivisiin kykyihin sekä aineenvaihdunnalliseen terveyteen. Glysiini auttaa myös kehoa tuottamaan serotoniinia, Glysiinin on tutkimusten mukaan havaittu normalisoivan unirytmiä, helpottavan nukahtamaan nopeammin sekä lisäävän erityisesti aivoja palauttavaa REM-unen määrää.
Tuohan selittää toisen asian, kun glysiinistä tulee migreeni. Se ei ole ihmiselle välttämätön aines.

vierailija
Oikeista karjalanpiirakoista joita äiti teki omista luomupellon ruisjauhoista 1979, joo. Siihen aikaan ei tiedetty vielä et riisistä on arseenia. Nykyään on selluloosaa ja rypsirapsia ym, ei kannata.
Siis mitä ihmettä. Ainakun mä oon syönnyt kananmunaa keitettettynä nih se keltuainen ollut ihan kiinteä ja kuiva. Eihän sit keltuaista "vetisisiksi" jätetä. Ach nyt tekis mieli karjalanpiirakkaa muna voilla. Tykkäätkö sä karjalan piirakoista?
Eli kuin mont minuuttia itse keität munaasi?

En missään tapauksessa.
Niissä taulukoissa täytyy olla joku virhe kun tällä systeemillä pysyy terveenä.
Noh haluisitko kertoa kaikki ruuat mitä viikonaikana syöt? Mä oon syönnyt sekaruokaa aina ja mun muistikuvan mukaan mulla ei oo ollu noroja kuumeita eikä flunssia varmaan 10vuoteen. Toki joskus sanonut et oon kipeenä jos ei ole päässyt johkin. Mites sun sairauksien laita? Onko ollut noroja tai oksennustautei?

vierailija
Oikeista karjalanpiirakoista joita äiti teki omista luomupellon ruisjauhoista 1979, joo. Siihen aikaan ei tiedetty vielä et riisistä on arseenia. Nykyään on selluloosaa ja rypsirapsia ym, ei kannata.
Ja kuitenkin ihmiset söivät riisipuuroa eikä kukaan kuollut siihen. Arsenikkia käytettiin 1900 luvun alussa kupan ja malarian hoidossa. Saivat huomattavasti suurempia annoksia.

Yhteistyössä