Nooh joo ja nyt kalja kalliimpaa kuin ennen alennusta.Heippa mut ootteko lukeneet tuosta sairaaloiden lakkauttamisesta
Laskettu hyöty samaa suuruusluokkaa kuin kaljaveron alennus. OrpoPurran arvovalinta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nooh joo ja nyt kalja kalliimpaa kuin ennen alennusta.Heippa mut ootteko lukeneet tuosta sairaaloiden lakkauttamisesta
Laskettu hyöty samaa suuruusluokkaa kuin kaljaveron alennus. OrpoPurran arvovalinta!
Mitä ehdotat?
Nooh joo ja nyt kalja kalliimpaa kuin ennen alennusta.
Ja toi kauppa vertaus huono sä pärjäät kyllä yön yli vaik kauppa kiinni. Mut esim aikoinaa jouduin tytön kaa yöllä sairaalaan ja mul ei autoa nih kummasti siel oli yölkin pitkii jonoi sairaus ei katso paikkaa ja milläs yöllä pääset 160km matkan sairaalaa jos ei autoa. Kulkeeko yöllä bussit tai joku muu väline sitten sinne sairalaan pitkien matkojen päähän?
Osa niistä ihmisistä kuolee jos ei leikkausta heille tehdä. Suolesta voidaan tehdä uusi vatsalaukku ja pikkuhiljaa se venyy ja toimii kuten alkuperäinen.Turhat leikkaukset pois esim mahanpienennys. Jos se pieni mahalaukku poksahtaa 10 vuoden kuluttua?
Halvemmaksi kunnille tulee järjestää vaikka taksi kyyti, joka kuljettaa ihmiset keskussairaalaan päivystykseen yöaikaan. Asiakasmääristä nähdään tarvitaanko kuljetuksia ja kuinka paljon. Ambulanssit hoitaa kiireelliset.
Harvemmin kun ihminen sairastuu hän tarvitsee apua välittömästi eli lähinnä infarktit ja onnettomuudet vaativat pikaisia toimia.
Ei välttämättä. Ymmärrän että ihmisellä on hätä, joka yleensä johtuu siitä ettei tiedetä mikä ongelman aiheuttaa. Pelko peittää terveen järjen.Jos ihminen lähtee päivystykseen yöaikaan, näkisin, että tilanne on silloin akuutti.
Ei välttämättä. Ymmärrän että ihmisellä on hätä, joka yleensä johtuu siitä ettei tiedetä mikä ongelman aiheuttaa. Pelko peittää terveen järjen.
Vatsakivuista umpisuolen tulehdus, vatsakalvon tulehdus, suolistotukos, dg IBD, pitkälle edenneet syövät; haima, maksa.. ovat sellaisia, jotka vaativat akuuttia hoitoa.Voi näinkin olla, mutta esim. kovan äkillisen vatsakivun sattuessa on syytä hakeutua hoitoon välittömästi eli ei aina tarvitse suinkaan olla kyse esim. infarkteista.
Vatsakivuista umpisuolen tulehdus, vatsakalvon tulehdus, suolistotukos, dg IBD, pitkälle edenneet syövät; haima, maksa.. ovat sellaisia, jotka vaativat akuuttia hoitoa.
Silloin tilataan ambulanssi. Unohdin mainita verioksennukset ja mustat syöksyttävät ulosteet (melena).Aivan. Ei tuollaisessa tilanteessa voi taksilla ajella pitkää matkaa hoitoon.
Silloin tilataan ambulanssi. Unohdin mainita verioksennukset ja mustat syöksyttävät ulosteet (melena).
kenen hätä?ei niitä sairaaloita tartte kaikissa tuppukylissä olla, olennaista on että isoimmissa kaupungeissa on toimiva sellainen ja että sieltä saa avun hädän hetkellä
Itselläni matka verikokeisiin ja lääkäriin on 11 vuotta ollut 45 min. Tunti ei ole mahdoton matka.Aivan eli palataan siihen, että yleisesti ottaen, kun ihmisellä on yöaikaan hätä, taksi ei ole välttämättä sopiva kuljetusmuoto pitkällä matkalla.
Vilja vaikuttaa näköön kummasti. Luulen, et ne korrensääteet niissä tekee sen, mutta luomuviljasta ei tuu. Niissä kyllä voi olla ergotamiinia, joka heikentää ääreisverenkiertoaAlkuperäinen kirjoittaja 9MM.:Aijaa mä oon luullut et niihin silmätutkimuksiin haetaan itse jos epäilee näkökyvyn heikentyneen? Mulla ei kyl oo ollu näöntarkastusta pitkään aikaan oman muistikuvan mukaan viimeksi näin sen alarivin ne kirjaimet eiks ne ookkin kirjaimii. Millä rivillä sun silmät menee et näätkö kaikki kirjain rivit?