K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon enemmän siihen, että vaikka hyviä kavereita ovatkin, Bojanin nykyisen käytöksen tarkoitus on hämätä ja salata jotain muuta. Bojan on niin huoleton noiden nykyisten K postaustensa kanssa, että ei niitä sydänverellä oo kirjoitettu.
Siis mitä K postauksia bojan huolettomasti laittaa? Sen sampittarelta jaetun lisäksikö on tullut jotain muitakin?

vierailija
Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Sitten syksyllä Bojan alkaa puhua enemmän Jerčistä.
Mun teoria: Bojan ajatteli kesällä 2023 että ei tästä tule mitään, koki rakkaussuru-hermoromahduksen, sai paniikkikohtauksen keikalla jne.
Nt:llä alkoi miettiä, että ehkä toi Jere sittenkin on tosissaan. Syksyä kohti homma tiivistyi. sit Kultsalla pitivät matalaa profiilia, koska eivät vain osanneet vähän epäselvässä tilanteessa jakaakaan mitään ulospäin.
Ruisrockiin mennessä olivat best boyfriends joka jatkui sillä, että Jere organisoi heille reissun Kyprokselle. Lemmenloma ja boom, Bojan tulee Suomeen heti kun ehtii lomalle uudelleen.
Ja nyt ollaan tässä, jossa jaetaan julkisesti Jeren-ikävää jo faneille
Sä oot niin pihalla.

Yhteistyössä