vierailija
No sehän on muusikko se ystävä, tykkää tukea kollegoitaan.Ainakin se edelleen tykkää Sadien bestiksen postauksista instassa.
No sehän on muusikko se ystävä, tykkää tukea kollegoitaan.Ainakin se edelleen tykkää Sadien bestiksen postauksista instassa.
Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.He salaavat suhteensa. Osa salaamisprojektia on Bojanin lisääntynyt K ja Suomi hehkutus.
Vanhuksilla tuppaa tuo unirytmi menemään sekaisin ja sit ne tarvii päivätorkut monta kertaa päivässä.Oisko taas nokosten aika
Juu juu nyt nokosille Maire.Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Sitten syksyllä Bojan alkaa puhua enemmän Jerčistä.
Mun teoria: Bojan ajatteli kesällä 2023 että ei tästä tule mitään, koki rakkaussuru-hermoromahduksen, sai paniikkikohtauksen keikalla jne.
Nt:llä alkoi miettiä, että ehkä toi Jere sittenkin on tosissaan. Syksyä kohti homma tiivistyi. sit Kultsalla pitivät matalaa profiilia, koska eivät vain osanneet vähän epäselvässä tilanteessa jakaakaan mitään ulospäin.
Ruisrockiin mennessä olivat best boyfriends joka jatkui sillä, että Jere organisoi heille reissun Kyprokselle. Lemmenloma ja boom, Bojan tulee Suomeen heti kun ehtii lomalle uudelleen.
Ja nyt ollaan tässä, jossa jaetaan julkisesti Jeren-ikävää jo faneille
Ihan varmasti Bojan päivittää koko ihmissuhdehistoriansa suoraan nettiin. Ja mitään muuta hänen elämässään ei tapahdu somen ulkopuolella.Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Mun teoria: Bojan ajatteli kesällä 2023 että ei tästä tule mitään, koki rakkaussuru-hermoromahduksen, sai paniikkikohtauksen keikalla jne.
Nt:llä alkoi miettiä, että ehkä toi Jere sittenkin on tosissaan. Syksyä kohti homma tiivistyi. sit Kultsalla pitivät matalaa profiilia, koska eivät vain osanneet vähän epäselvässä tilanteessa jakaakaan mitään ulospäin.
Ruisrockiin mennessä olivat best boyfriends joka jatkui sillä, että Jere organisoi heille reissun Kyprokselle. Lemmenloma ja boom, Bojan tulee Suomeen heti kun ehtii lomalle uudelleen.
Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Bojan ehkä ajattelee noin, mutta Jere. Oh no, kyllähän me kaikki tiedämme. Ikävää kuitenkin, jos leikkii toisen tunteilla tuolla tavoin.Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
En kyllä usko Eikös me päätetty, että Jere on bojanseksuaali?Nyt kun Jere on Bojanin myötä huomannut että tykkääkin miehistä, niin mun pelko on se, että ennenkuin Bojan ehtii saamaan Jeren itselleen, niin Jere rakastuukin johonkin toiseen mieheen ja päätyy sen kanssa yhteen.
Niin Bojan oli siis muistanut tän fanin ennestään ja fani käsittääkseni näyttänyt tatskojaan hänelle.
Onks Joksuilla nykyään tuollaista merchiä?! Siis toi paita. Ja ihana fani tää Archie.
Keikoilla on saanut ostettua uutta merchiäOnks Joksuilla nykyään tuollaista merchiä?! Siis toi paita. Ja ihana fani tää Archie.
Johanneksen kanssa oli sellaista kemiaa, että oksat pois, en ole vastaavaa nähnytNyt kun Jere on Bojanin myötä huomannut että tykkääkin miehistä, niin mun pelko on se, että ennenkuin Bojan ehtii saamaan Jeren itselleen, niin Jere rakastuukin johonkin toiseen mieheen ja päätyy sen kanssa yhteen.
Johannes ja K taitaa olla tän saagan endgame.Johanneksen kanssa oli sellaista kemiaa, että oksat pois, en ole vastaavaa nähnyt
Eihän ollut, siitä näki selvän teatteriesityksen.Johanneksen kanssa oli sellaista kemiaa, että oksat pois, en ole vastaavaa nähnyt
Siinä jää sloikkupojat rannalle ruikuttamaan, kun Johannes tulee ja ottaa omansa🫶Eihän ollut, siitä näki selvän teatteriesityksen.
Muuten aivan ihana vaihtoehto, olisipa asiat noin, mutta mihin lähipiiri unohtui? Lähipiiri kuitenkin kulkee Jeren mukana keikoilla ja entistä onnellisemman näköisenä. Mihin sijoitat hänet?Hehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Jotain on jäänyt sinulta näkemättä sitten.Johanneksen kanssa oli sellaista kemiaa, että oksat pois, en ole vastaavaa nähnyt
Mä uskon enemmän siihen, että vaikka hyviä kavereita ovatkin, Bojanin nykyisen käytöksen tarkoitus on hämätä ja salata jotain muuta. Bojan on niin huoleton noiden nykyisten K postaustensa kanssa, että ei niitä sydänverellä oo kirjoitettu.Ihan varmasti Bojan päivittää koko ihmissuhdehistoriansa suoraan nettiin. Ja mitään muuta hänen elämässään ei tapahdu somen ulkopuolella.
Huijaako K Bojania taas.Bojan ehkä ajattelee noin, mutta Jere. Oh no, kyllähän me kaikki tiedämme. Ikävää kuitenkin, jos leikkii toisen tunteilla tuolla tavoin.
No missäs se kuva serbialaisesta tyttiksestä viipyy? Vieläkö on siellä pienessä salaisessa ryhmässä?Mä uskon enemmän siihen, että vaikka hyviä kavereita ovatkin, Bojanin nykyisen käytöksen tarkoitus on hämätä ja salata jotain muuta. Bojan on niin huoleton noiden nykyisten K postaustensa kanssa, että ei niitä sydänverellä oo kirjoitettu.
Johannes on pliisu pallopääJohanneksen kanssa oli sellaista kemiaa, että oksat pois, en ole vastaavaa nähnyt
Otahan Maire ne lääkkeet, on taas sen luokan harhat tulillaHehheh, oot niin väärässä. Itse vain mietin, että missähän vaiheessa Bojan oikein rakastui Jereen, niin että suhde etenee hänen puoleltaan nyt tällä tavoin? Kun miksi esim. siinä Ville Vedenpään haastattelussa Nt:lta vaikuttaa siltä, että näillä ei toisaalta ole vielä sellaista juttua, mitä nyt? K sanomassa "there is something between us, you know? I can feel that" ja Bojan siinä friendshipittämässä.
Että watafak.
Kaikki tietää, ettei sellaista ole.No missäs se kuva serbialaisesta tyttiksestä viipyy? Vieläkö on siellä pienessä salaisessa ryhmässä?