Kuka uskoo että Syyriaan tulee demokratia?

vierailija
Syyriaan olisi voinut tulla demokratia, jos vanha hallinto olisi kaatunut nopeasti, mutta pitkä sisällissota ja ääri-islamilaisten pääsy mukaan hallintoon takaavat sen, ettei uusikaan Syyria ole mikään ihmisoikeuksia kunnioittava paratiisi. Aikanaan Kurdistanista voisi muotoutua alueelle toinen demokratia Israelin lisäksi, mutta se jää nähtäväksi.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Syyrialle käy samalla tavalla kuin Irakillekin.
Kaasuputki saadaan vihdoinin rakennettua sellaiseen paikkaan mihin Usa ja arabimaat sen haluavat.
Öljyihin pääsevät käsiksi länsimaalaiset yhtiöt, Exxon ja Enia.
Maassa saatiin aikaiseksi "vallankumous", eli islamistit hallitsevat tulevaisuudessa ja ovat riittävän rahanahneita myymään maaperän rikkaudet pilkkahinnalla, sillä he eivät kykene kansallistamaan kansallisvarallisuuttaan samalla tavalla kuin esim. Norja teki.
Suomi, tämä pohjoismainen paskastan toimii samalla periaatteella.
Kaivosoikeudet vähimmän tarjoavalle, muutamalle kaivosukolle työpaikka, ymäristö paskotaan ja veronmaksajat maksavat laskun.

vierailija
Niin juu, eikä varmaan toisin päin.

Mitä mieltä muuten olet siitä, että itsenäisyyspäivän kulkueessa marssi henkilöitä, jotka ovat avoimesti mm. juutalaisvastaisia? Kovasti tunnut näitä henkilöitä muissa ketjuissa puolustavan.
[/QUOTE
Halooooo.
Olen minäkin rasisti, mutta ei se estä minua olemasta myös isänmaallinen ja marssimassa veteraanien kunniottamiseksi.
Itse asiassa, rasismini jopa edellyttää sitä.]

vierailija

Yhteistyössä