Paitsi että Israel ei ole demokratiaLäji-idän ainoa demokratia on Israel.
On se. Gazan aakkosväki on paennut Israeliin.Paitsi että Israel ei ole demokratia
Totta!Läji-idän ainoa demokratia on Israel.
Kyllä. Sääli että pervot kaappasvat sateenkaaren, asemosanat ja lopuksi aakkosetkin.On se. Gazan aakkosväki on paennut Israeliin.
Naiset menttävät oikeutensa normaaliin elämään ja kansa hurraa kun Venäjä lähti pois maasta tukemasta sen laillista hallitusta.kalifaatti siitä tulee ja valta keskitetään jollekkin islam-hörhölle
Ei. Valitettavasti. Varmasti suurin osa ihmisistä haluaisivat sielläkin elää rauhassa, mutta nykyinen johtaja ei sitä mahdollista.Paitsi että Israel ei ole demokratia
kalifaatti siitä tulee ja valta keskitetään jollekkin islam-hörhölle
Israel ei voi elää rauhassa, koska musIimit vihaavat Israelia.Ei. Valitettavasti. Varmasti suurin osa ihmisistä haluaisivat sielläkin elää rauhassa, mutta nykyinen johtaja ei sitä mahdollista.
Niin juu, eikä varmaan toisin päin.Israel ei voi elää rauhassa, koska musIimit vihaavat Israelia.
Niin juu, eikä varmaan toisin päin.
Mitä mieltä muuten olet siitä, että itsenäisyyspäivän kulkueessa marssi henkilöitä, jotka ovat avoimesti mm. juutalaisvastaisia? Kovasti tunnut näitä henkilöitä muissa ketjuissa puolustavan.
[/QUOTE
Halooooo.
Olen minäkin rasisti, mutta ei se estä minua olemasta myös isänmaallinen ja marssimassa veteraanien kunniottamiseksi.
Itse asiassa, rasismini jopa edellyttää sitä.]
Vasemmistolaiset ovat juutalaisvastaisia.Niin juu, eikä varmaan toisin päin.
Mitä mieltä muuten olet siitä, että itsenäisyyspäivän kulkueessa marssi henkilöitä, jotka ovat avoimesti mm. juutalaisvastaisia? Kovasti tunnut näitä henkilöitä muissa ketjuissa puolustavan.
Lähetyslista on varmaan ollut käsky viedä lähetys jonnekin. Laivoilla ehkä?"6:11 CAdzocat/ cuinga suuren Lähetyskirjan minä olen teille omalla kädelläni kirjoittanut/"
Tuo on Paavalin sanoja galatealaisille
Se olikin a-studioNyt alkaa tv1 a-talk
KirjaimellisestiLähetyslista on varmaan ollut käsky viedä lähetys jonnekin. Laivoilla ehkä?
Ei sisällissotaa käyvä diktatuuri ole laillinen hallitus.Naiset menttävät oikeutensa normaaliin elämään ja kansa hurraa kun Venäjä lähti pois maasta tukemasta sen laillista hallitusta.
Mikä siellä voi olla?Ei sisällissotaa käyvä diktatuuri ole laillinen hallitus.
BtwEi sisällissotaa käyvä diktatuuri ole laillinen hallitus.
millä meriitillä voit ennustaa tuon?kalifaatti siitä tulee ja valta keskitetään jollekkin islam-hörhölle