vierailija
Helpompi pilkata toista kun sanoa suoraan.Eli se voi olla sulle. Olet säätänyt varatun kanssa. Eiköhän se yhteys ole katkennut oikeassa elämässä ja näin ollen molempien ymmärrettävissä.
Helpompi pilkata toista kun sanoa suoraan.Eli se voi olla sulle. Olet säätänyt varatun kanssa. Eiköhän se yhteys ole katkennut oikeassa elämässä ja näin ollen molempien ymmärrettävissä.
Mitä se varattuus siinä merkitsee? Voi se varattu silti tehdä väärin sitä kohtaan jonka sai rakastumaan. Ei se varaus anna mitään vapaata korttia ensin hakea buustia joltain toiselta ja sitten vain kiemurrella ikävistä seuraamuksista vapaaksi teeskentelemällä ettei mitään muka sanonut tai tehnyt.Eli se voi olla sulle. Olet säätänyt varatun kanssa. Eiköhän se yhteys ole katkennut oikeassa elämässä ja näin ollen molempien ymmärrettävissä.
Ei ole ainakaan minun ymmärrettävissäni. Enemmän suututtaa ja tekisi mieli kertoa kaikille tutuille.Eli se voi olla sulle. Olet säätänyt varatun kanssa. Eiköhän se yhteys ole katkennut oikeassa elämässä ja näin ollen molempien ymmärrettävissä.
Tämäkin. A strong woman looks a challenge dead in the eye and gives it a wink.Kannattaa muistaa ja pitää tarkkana mielessä: "Hell hath no fury like a woman scorned"
Meidän molempien viestit tuliMitä mielessä
Meidän molempien viestit tuli
täsmälleen samaan aikaan,
what! Ruutuun pärähdys, plätz.
Ja mun partsin alla joku päryyttää
mopoa just nyt ihan hillittömän
kovalla volumella..
Olen epäillyt samaa itsekin..
.
Älkää korvianne lotkauttako
älkääkä punaisiksi kuulko vauviksen kaipuustooreja
lukiessanne.
.
Oman havaintoni/intuitioni mukaan päiväaikaan
vähintään 8/10 screenin
viesteistä on täyttä tuubaa/
feikkiä trollausta.
Täysin hatusta vedettyä käsikirjoitettua puutaheinää palturia, jonka tarkoituksena meitä hämmentää isolla kauhalla. Triggeröidä massiivista
emot. reaktioita →_→kiivasta vastakommentia, joka hersyvien ohiheittojen myötä sinkoilee
kuin lattialle levinnyt elohopea-
mittari ysärillä konsanaan..
.
Osa on suoraan muualta
pöllittyä vanhaa copypastaa
ja vielä: osa jutustelusta on
tuotettu A I fakehuman
boteilla. Tarkoituksena
saada aikaan draamaa ja
suuria tunteita - kera kysymysmerkkien, tottakai!
.
'Kukamitähä? Ai mää vai?
Onks tää mulle, onks toi se..?'
Ikäänkuin nataalikartan haastava 'alitajunnan talo' eli 12. huone/Neptunus-energian smog-efekti, joka tähtiä astrologian valossa tuntee, olisi päällä koko ajan- epäselvänä sumuna estämässä
'kirkkaan tiesään.'
.
.
Kaikkea hyvää sinulle ja kaivatullesi. Toivottavasti saatte toisenne ja asiat lutviutuvat.Taidan pyrkiä pitämään taukoa näistä ketjuista, imeytyy vaan itseeen epämiellyttävää energiaa täältä. Ikävöin silti hiljaa itsekseni ja toivon meistä meitä vaikka heikolta näyttääs.
.Olen epäillyt samaa itsekin.
Juustopiä hy.
.
Keltaiset juustopäät
velmuilee Vadduuks
velmuilet siellä,
miesnakki!
Toi vappupillin
puhaltaja-pää on mainio
pärstä monen lauseen
loppuun..
.
Noitten pärrypoikien
pitäis laittaa mopot jo
talliin ja kömpiä petiin.
Samoin sun, samoin mun..
Eiks jeba? 🥱
.
.
.Saispa susta jotain käsinkosketeltavaa
Siinä rakkainMitä mielessä
Onko noi pentuliven pennut ollu tänään jotenkin poikkeuksellisen villejä, katon pari tuntia jälessä ja tuohan on ollu yhtä riehumista koko ilta