vierailija
Olivat rakastavaiset. Siitä oli juuri todiste Bojanin instapostauksessa tänään.Ai Sadien? Tuskin olivat oikein ikinä edes ystäviä.
Olivat rakastavaiset. Siitä oli juuri todiste Bojanin instapostauksessa tänään.Ai Sadien? Tuskin olivat oikein ikinä edes ystäviä.
No pointti oli joka tapauksessa se, että eivät mitään tosipohjalta shippaajia välttämättä ole, kuten täällä mainitaan. Itse en tälläisenä ole ikinä kaivellut, enkä sanonut sanaakaan K:n yksityisten asioiden kaiveluun. Ja kun K ei itse ole tiennyt. Ja haluan mielestäni myös asian sulkea kokonaan pois, ei kuulu minun shippiin. Eli ei tosiaankaan vahingossa tälläiset keltään lipsahda, kyllä se on tarkoituksellista aina.Sehän tekee asiasta vielä inhottavamman, että oikeasti toivoo k:n ja b:n vehtailleen.
Sulla ei oo mitään tietoa mistään sopimuksista ja vehtailuista Bn kanssa, kaikki on vaan sun omaa mielikuvitusta. Bojan juuri itse sanoi Kn olevan ystävä ja kollega joten move on.Niin. Sopimuspohjalla Bojanin kanssa vehtaileekin.
Ovat sen itse kertoneet tai tullut muutoin ilmi. Osa tohon keskusteluun osallistuneista toki oli joksufanejakin tai molempien.miks nämä on sun mielestä just Kn faneja? Ei kaikki B fanitkaan todellakaan shippaa
mitä kaikkea siitä Karlo Kirrin lukihäiriö postauksesta voidaankaan tulkita ja todistaa, nyt huuruisimmat teoriat tulille. Voi aloittaa:Olivat rakastavaiset. Siitä oli juuri todiste Bojanin instapostauksessa tänään.
Juurikin tämä tyyppi sanoi, että tietää gf:n olemassaolon, mutta silti toivoo vehtailua b&k. Eli tarkistappa faktat haniNo pointti oli joka tapauksessa se, että eivät mitään tosipohjalta shippaajia välttämättä ole, kuten täällä mainitaan. Itse en tälläisenä ole ikinä kaivellut, enkä sanonut sanaakaan K:n yksityisten asioiden kaiveluun. Ja kun K ei itse ole tiennyt. Ja haluan mielestäni myös asian sulkea kokonaan pois, ei kuulu minun shippiin. Eli ei tosiaankaan vahingossa tälläiset keltään lipsahda, kyllä se on tarkoituksellista aina.
K:lta on ihan itseltään tästä todisteita omassa instassaan, ne rakastuneen katseet Bojaniin useissa videoissa ja kuvissa.
Miten niin ei shippaa? Sehän on shippipalsta. Shipata voi myös ilman tosielämästä erkaantumista.Ei kuulu kyseiseen paikkaan millään tapaa, jos ei älykkyys riitä ymmärtämää, kannattaa pysytellä täällä. Ei voi ymmärtää tota K fanien trollailua siellä, jos eivät kerta shippaa.
ai niinku vaikka se viisuista oleva heart eyes video jossa katsoo rakastuneena Bojanin semifinaaliesitysta jonka Jeren TYTTÖYSTÄVÄ on kuvannut tai ainakin todistettavasti ollut siinä vieressä jos nyt ei kameraa pidellytK:lta on ihan itseltään tästä todisteita omassa instassaan, ne rakastuneen katseet Bojaniin useissa videoissa ja kuvissa.
Tähän minäkin oon kallistunut, että näin se varmaan on.Niin. Sopimuspohjalla Bojanin kanssa vehtaileekin.
Eivät olleet, ystävä ja kollega vain.Olivat rakastavaiset. Siitä oli juuri todiste Bojanin instapostauksessa tänään.
Kumman syyn takia raivosit täällä ja vauvalla, siksi kun B käytti K:sta sanaa kollega vai tuon Discordin keskustelun takia?Hohhoijaa, keskustelkaa tää halki vaikka siellä discordin puolella.
Niin väitit vain häntä tosipohjalta shippaavaksi, ei voida sellaista tietää. Kyllä minä sen tiedän tietty mitä on kirjoiteltu.Juurikin tämä tyyppi sanoi, että tietää gf:n olemassaolon, mutta silti toivoo vehtailua b&k. Eli tarkistappa faktat hani
Häiritseekö sua noin paljon, että Boitsu kelpuutettiin vaan kämäseen Dinorokkiin?Tähän minäkin oon kallistunut, että näin se varmaan on.
Onhan se tosi shippausta, jos uskoo siihen, että Jerellä ja Bojanilla oli viisuissa tarvetta vehtailla keskenään ja oikein toivovat K:n pettävän gf:ää.Noiden kirjoittajat kylläkään ei ole tosipohjalta shippaavia, osa heistä ei sanojensa mukaan shippaa ollenkaan.
Itse ovat nämä tietyt asian kertoneet. Ei tartte päästä keksiä.Miten niin ei shippaa? Sehän on shippipalsta. Shipata voi myös ilman tosielämästä erkaantumista.
Pöh olet harhainen. Sehän oli tietysti todiste Bn ja Mihan suhteesta.mitä kaikkea siitä Karlo Kirrin lukihäiriö postauksesta voidaankaan tulkita ja todistaa, nyt huuruisimmat teoriat tulille. Voi aloittaa:
sen postauksen perusteella Bojan on oikeasti suhteessa kimallekamelin kanssa
Huolestuttavaa kuinka sekaisin jotkut aikuiset ihmiset onkaan kun luulevat tietävänsä tuntemattomien ihmisten "sopimuspohjat" ja tunteet.Tähän minäkin oon kallistunut, että näin se varmaan on.
Et sinä tiedä kuka sen on kuvannut, nää on just niitä erikoisia, kun keksitään päästä.ai niinku vaikka se viisuista oleva heart eyes video jossa katsoo rakastuneena Bojanin semifinaaliesitysta jonka Jeren TYTTÖYSTÄVÄ on kuvannut tai ainakin todistettavasti ollut siinä vieressä jos nyt ei kameraa pidellyt
Ne on rakastuneita katseita vain sun mielikuvituksessa. Eivät totta.K:lta on ihan itseltään tästä todisteita omassa instassaan, ne rakastuneen katseet Bojaniin useissa videoissa ja kuvissa.
Mitkä asiat?Itse ovat nämä tietyt asian kertoneet. Ei tartte päästä keksiä.
Dinorokkiko noin kovasti häiritsee nyt?Et sinä tiedä kuka sen on kuvannut, nää on just niitä erikoisia, kun keksitään päästä.
Esimerkiksi sen etteivät shippaa.Mitkä asiat?
oikein ja kunnollista jos eivät shippaa, se onkin ihan sairasta hommaaEsimerkiksi sen etteivät shippaa.