K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sehän tekee asiasta vielä inhottavamman, että oikeasti toivoo k:n ja b:n vehtailleen.
No pointti oli joka tapauksessa se, että eivät mitään tosipohjalta shippaajia välttämättä ole, kuten täällä mainitaan. Itse en tälläisenä ole ikinä kaivellut, enkä sanonut sanaakaan K:n yksityisten asioiden kaiveluun. Ja kun K ei itse ole tiennyt. Ja haluan mielestäni myös asian sulkea kokonaan pois, ei kuulu minun shippiin. Eli ei tosiaankaan vahingossa tälläiset keltään lipsahda, kyllä se on tarkoituksellista aina.

vierailija
No pointti oli joka tapauksessa se, että eivät mitään tosipohjalta shippaajia välttämättä ole, kuten täällä mainitaan. Itse en tälläisenä ole ikinä kaivellut, enkä sanonut sanaakaan K:n yksityisten asioiden kaiveluun. Ja kun K ei itse ole tiennyt. Ja haluan mielestäni myös asian sulkea kokonaan pois, ei kuulu minun shippiin. Eli ei tosiaankaan vahingossa tälläiset keltään lipsahda, kyllä se on tarkoituksellista aina.
Juurikin tämä tyyppi sanoi, että tietää gf:n olemassaolon, mutta silti toivoo vehtailua b&k. Eli tarkistappa faktat hani😘

vierailija
K:lta on ihan itseltään tästä todisteita omassa instassaan, ne rakastuneen katseet Bojaniin useissa videoissa ja kuvissa.
ai niinku vaikka se viisuista oleva heart eyes video jossa katsoo rakastuneena Bojanin semifinaaliesitysta jonka Jeren TYTTÖYSTÄVÄ on kuvannut tai ainakin todistettavasti ollut siinä vieressä jos nyt ei kameraa pidellyt

Yhteistyössä