vierailija
Ooh, vuosisadan rakkaustarina?Mä taas näin Tarot korteista, että ennustaja ja kimallekameli päätyvät yhteen.
Ooh, vuosisadan rakkaustarina?Mä taas näin Tarot korteista, että ennustaja ja kimallekameli päätyvät yhteen.
Puhut nyt itsesi pussiin.Ei sääntöjä, on kerrottu minulle, sillä menen.
En minä ollut se niistä valittanut, mutta voishan tosiaan jättää noi eläimiinsekaantumisjutut pois.Ei le säännöissä kielletty Chelsey oppaa Boitsua jutut, ajoit itsesi nyt nyrkkaan.
Sä vietät näissä ketjuissa sekä discordissa aikaa aamusta iltaan ja vahtaat muiden kommentointia. Sen lisäksi keksit muille sääntöjä, mutta et noudata niitä itse. Ei ole enää tervettä millään tavoin.Ei sääntöjä, on kerrottu minulle, sillä menen.
Iiiahaa! Kutsuko joku ponin? Mitkään keltatakkiset ruskeahiuksiset pottatukat eivät vie minun suurta rakkauttani! Hirrnauskis!En minä ollut se niistä valittanut, mutta voishan tosiaan jättää noi eläimiinsekaantumisjutut pois.
Menepäs kiltisti takaisin isäntäsi Aki Samulin talliin. Aki antaa sulle heiniä ja porkkanoita.Iiiahaa! Kutsuko joku ponin? Mitkään keltatakkiset ruskeahiuksiset pottatukat eivät vie minun suurta rakkauttani! Hirrnauskis!
Sehän on ihan sama jos joku anonyymi loukkaantuu toiselle anonyymille. Sekaan voi sit kkrjoitella että B rakastaa KärtsääNiinpä niin, eihän sulla tietenkään ole munaa saatika selkärankaa siellä mitään sanoa . Muuallahan sua ei kiinnosta loukkaantuuko joku sun puheista vai ei, mutta kun voidaan yhdistää paskanpuhuminen nimimerkkiin niin suu onkin supussa. Pelkuri mikä pelkuri.
H on nyt tämän maatilan herra, hän vie ja B vikisee. Poni saa popsia nyrpeänä kauroja aitauksessaan.Iiiahaa! Kutsuko joku ponin? Mitkään keltatakkiset ruskeahiuksiset pottatukat eivät vie minun suurta rakkauttani! Hirrnauskis!
Pidä pintasi, toveri!Jaahas. Kiusaajat ovat vallanneet tällä hetkellä ketjun. Kyllä sen erottaa, milloin näitä pareja keksitään vain muiden kiusaamiseksi.
Siirtyneet discordiin! Ei kai täällä Kompostissa pääosin mitään shippausta ole ollutkaan.Onks kaikki entiset (ja nykyiset) K/B-shippaajat tulleet hulluiksi tänne kompostiin päädyttyään? Tää ketju on sairas. Kaiholla muistelen Vauvan alkuperäistä paattia, sen iloa ja huumoria - RIP.
Bojan ihanasti puhunut taas K:sta sillä tänään julkaistulla lukiovuosiin palaavalla haastattelulla. Olivat kaksistaan sillä lomalla sellaisessa symbioottisessa tilassa, kuvaili Bojan.
Tosi ihana, että niillä tuollainen ystävyysBojan ihanasti puhunut taas K:sta sillä tänään julkaistulla lukiovuosiin palaavalla haastattelulla. Olivat kaksistaan sillä lomalla sellaisessa symbioottisessa tilassa, kuvaili Bojan.
Mutta siellä ei kukaan shippaa (juurikaan, käytännössä). Ainakaan sillä lailla hauskalla huumorilla kuin ennen.Siirtyneet discordiin! Ei kai täällä Kompostissa pääosin mitään shippausta ole ollutkaan.
Ja something more.Tosi ihana, että niillä tuollainen ystävyys
Ei täällä ole enää kuin pari tosi shippaajaa ja muutama käy sitten vissiin huvikseen vattuilemassa heidän kanssaan. Kaikki fiksut on nykyään pääasiassa Discordissa.Onks kaikki entiset (ja nykyiset) K/B-shippaajat tulleet hulluiksi tänne kompostiin päädyttyään? Tää ketju on sairas. Kaiholla muistelen Vauvan alkuperäistä paattia, sen iloa ja huumoria - RIP.
Shippaa kyllä, mut ei sun tyylisellä tavalla, jossa pakotetaan heitä.Mutta siellä ei kukaan shippaa (juurikaan, käytännössä). Ainakaan sillä lailla hauskalla huumorilla kuin ennen.
Jep, B sanoo Kärtsää siinä TYÖKAVERIKSEEN. Tässä linkki niille jotka ei ole nähneet. Ja kuvailee lomaa vain sellaisena että molemmat vaan lepäsivät samanlaisista työasioista kollegoina.Bojan ihanasti puhunut taas K:sta sillä tänään julkaistulla lukiovuosiin palaavalla haastattelulla. Olivat kaksistaan sillä lomalla sellaisessa symbioottisessa tilassa, kuvaili Bojan.
Aito ja ennustaja täällä keskustelee kaksistaan.On. En ymmärrä mistä nää ikävät i d arit on tänne tulleet
🥱Ja something more.
Nää tosishippaajat näkee ja lukee harhoja.Jep, B sanoo Kärtsää siinä TYÖKAVERIKSEEN. Tässä linkki niille jotka ei ole nähneet. Ja kuvailee lomaa vain sellaisena että molemmat vaan lepäsivät samanlaisista työasioista kollegoina.