K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko Mikkeliin menijöitä ? Kannattaa kysyä Mikkelin Nuoriso-Opistosta majapaikkaa.
Opiskelin siellä vuosina xxx, siellä asuntola 1 hengen huoneilla + yhteinen keittiö ja kylppäri.

Kesällä kun opiskelijat lähti omiin kotikuntiinsa niin huoneita vuokrattiin ulkopuolisille.
En tiedä miten homma toimii nykyään mutta kannattaa kysyä sieltä. Kysyminen ei maksa mitään.

En usko että pitävät nytkään huoneita tyhjillään kesälomien aikana.

vierailija
Onko Mikkeliin menijöitä ? Kannattaa kysyä Mikkelin Nuoriso-Opistosta majapaikkaa.
Opiskelin siellä vuosina xxx, siellä asuntola 1 hengen huoneilla + yhteinen keittiö ja kylppäri.

Kesällä kun opiskelijat lähti omiin kotikuntiinsa niin huoneita vuokrattiin ulkopuolisille.
En tiedä miten homma toimii nykyään mutta kannattaa kysyä sieltä. Kysyminen ei maksa mitään.

En usko että pitävät nytkään huoneita tyhjillään kesälomien aikana.
Tai oikeastaan oli 2 hengen huoneita (2 sänkyä ) mutta itse siellä ollessani oli mitoitettu vain 1 opiskelija /huone. Pienethän ne huoneet oli mutta asuin siellä 2.5 vuotta.

vierailija
Vielä tuosta UMK juonnosta ja Ruissista, joista Bojanilta oli nyt kyselty. Vaikka jompi kumpi/molemmat pitäisivätkin paikkansa, en usko, että hän saisi edes niistä jollekin random fanille kertoa ennen kuin ovat julkistettuja juttuja. Eli vaikken nyt niihin itsekään uskoisi, niin suhtautuisin kuitenkin pienellä varauksella näihin vastauksiin/raportteihin. Ainakin UMK:n suhteen on varmasti aika kovat salassapitovelvoitteet.

vierailija
Mistähän ne on tuomiot repäissyt. Nacehan aika usein meni keikoilla Janin puolelle
Voihan se olla että osa teki hätäisiä johtopäätöksiä ennen kuin tuli enemmän kuvamateriaalia. Ja tietysti osa vain vitsaili, mutta oli siellä niitäkin jotka todellakin selittivät miten asiat on nyt huonosti ja jollakin oli varma tieto ettei Jan enää kestä sitä miten heistä puhutaan. Joku yhdisti tämän jopa siihen että Damon otti ne kuvat pois, kuulemma sekin oli Janin pyyntö ettei heitä vaan luultaisi homoiksi. Ja tietty jotkut sit syytti tyttöystäviä, eli heidän takiaan jan ja nace ei saisi enää lavallakaan olla toistensa lähellä 😂

vierailija
Vielä tuosta UMK juonnosta ja Ruissista, joista Bojanilta oli nyt kyselty. Vaikka jompi kumpi/molemmat pitäisivätkin paikkansa, en usko, että hän saisi edes niistä jollekin random fanille kertoa ennen kuin ovat julkistettuja juttuja. Eli vaikken nyt niihin itsekään uskoisi, niin suhtautuisin kuitenkin pienellä varauksella näihin vastauksiin/raportteihin. Ainakin UMK:n suhteen on varmasti aika kovat salassapitovelvoitteet.
Jep, tää olisi hyvä muistaa… Jos joku nyt kyselisi heiltä vaikka siitä Altaasta, niin jos siellä esiintyisivät niin tuskin saisivat sitä(kään) paljasta etukäteen 😅 eli vähän turhaa minun mielestä kysyä etukäteen tällaisista

vierailija
Voihan se olla että osa teki hätäisiä johtopäätöksiä ennen kuin tuli enemmän kuvamateriaalia. Ja tietysti osa vain vitsaili, mutta oli siellä niitäkin jotka todellakin selittivät miten asiat on nyt huonosti ja jollakin oli varma tieto ettei Jan enää kestä sitä miten heistä puhutaan. Joku yhdisti tämän jopa siihen että Damon otti ne kuvat pois, kuulemma sekin oli Janin pyyntö ettei heitä vaan luultaisi homoiksi. Ja tietty jotkut sit syytti tyttöystäviä, eli heidän takiaan jan ja nace ei saisi enää lavallakaan olla toistensa lähellä
Huh huh, onneksi en lle Twitterissä. :D

vierailija
Umk ssa ei varmaan tarvita erikseen englanninkielistä juontajaa. Se taitaa jo ratkaista tämän umk n osalta.

vierailija
No jep. Huvittavaa toi että joku ulkkis/kielipuoli olisi juontamassa suomenkielistä UMK:ta.

Toki osa kappaleista voi olla enkunkielisiä mutta itse tapahtuma on suomalaisille/suomenkielisille.
Oon ihan samoilla linjoilla siitä että Bojan ei siellä ole mutta en kyllä varsinaisesti näkisi kovin kummallisena sitä jos jonakin vuonna mukana olisi myös englanninkielinen juontaja. Useinhan juontajat on vähän eri rooleissa ja hyvinkin voisi olla tyyliin joku joka olisi ikään kuin katsomassa ja kommentoimassa ulkopuolisen silmin (vaikka juonnot onkin tietysti käsikirjoitettu valmiiksi).

vierailija
Voihan se olla että osa teki hätäisiä johtopäätöksiä ennen kuin tuli enemmän kuvamateriaalia. Ja tietysti osa vain vitsaili, mutta oli siellä niitäkin jotka todellakin selittivät miten asiat on nyt huonosti ja jollakin oli varma tieto ettei Jan enää kestä sitä miten heistä puhutaan. Joku yhdisti tämän jopa siihen että Damon otti ne kuvat pois, kuulemma sekin oli Janin pyyntö ettei heitä vaan luultaisi homoiksi. Ja tietty jotkut sit syytti tyttöystäviä, eli heidän takiaan jan ja nace ei saisi enää lavallakaan olla toistensa lähellä
Mäkin näin muutaman tällaisen väitteen. Erityisesti mua hiertää ne jotka väittää että tyttöystävät jotenkin kieltäisi niitä tekemästä lavalla jotain. En ensinnäkään usko että kukaan joksuista päätyisi suhteeseen kenenkään kovin homofoobisen kanssa, koska he avoimesti tulevat seksuaalivähemmistöjä, enkä nyt vaan muutenkaan oikein usko että kumppanit haluaisivat tai edes kuvittelisivat voivansa puuttua siihen miten he tekevät omaa työtään.

vierailija
Ai, minä taas oon tyytyväinen kun lippu maksoi vaan sen 53 eur, ei kyllä monelle festarille pääse tohon hintaan.
On kyl erityisen halvat liput, vain parikymppiä enemmän kuin monen artistin normikeikkaliput reilun tunnin keikalle (esim Behmin ja
Kärtsän). Ja siellä on jo Sexmane, Mokoma, Stam1na ja Irina ja Sara Siipola buukattuna, joilla on ihan hyvät festariliksat, niin tajuaa kyl miksi aloittelevilla festareilla on vaikeaa päästä voitolle.

vierailija
Oon ihan samoilla linjoilla siitä että Bojan ei siellä ole mutta en kyllä varsinaisesti näkisi kovin kummallisena sitä jos jonakin vuonna mukana olisi myös englanninkielinen juontaja. Useinhan juontajat on vähän eri rooleissa ja hyvinkin voisi olla tyyliin joku joka olisi ikään kuin katsomassa ja kommentoimassa ulkopuolisen silmin (vaikka juonnot onkin tietysti käsikirjoitettu valmiiksi).
Umk on ilmeisesti aika suosittu tällä hetkellä Suomen ulkopuolellakin. Siksi tuli mieleen minullekin, olisiko englanninkieliselle juontajalle jotain roolia.

vierailija
Mäkin näin muutaman tällaisen väitteen. Erityisesti mua hiertää ne jotka väittää että tyttöystävät jotenkin kieltäisi niitä tekemästä lavalla jotain. En ensinnäkään usko että kukaan joksuista päätyisi suhteeseen kenenkään kovin homofoobisen kanssa, koska he avoimesti tulevat seksuaalivähemmistöjä, enkä nyt vaan muutenkaan oikein usko että kumppanit haluaisivat tai edes kuvittelisivat voivansa puuttua siihen miten he tekevät omaa työtään.
Mä en edelleenkään ihan ymmärrä sitä, että pitäisi kiehnätä työkaverinsa kanssa todistaakseen, että ei ole homofobinen.

vierailija
Monet joksu fanit ei taida tykätä monista joksu shipeistä kuten jancesta tai bokrististä tai bojerestä tai moni taitaa olla myös fanit taitavat olla kateellisia myös bojestä, että kuinka paljon saa huomiota

vierailija
Niin ja minusta Jan on itse vähän tosta Jancesta vihjannut, että ei niin tykkää, ovat voineet ihan itse nyt halunneet tän eri esiintymispaikat, ettei fanit rupea kuvitteleen hölmöjä.
No jos näin olisi niin ei ne varmaan ihan noin lähekkäin istuis 😅 ne kyllä tietää Jancesta ja jos Jania haittais niin istuisko se melkein Nacen sylissä?

vierailija
No joo, mutta toisaalta, jos sanoo noin, että fani ymmärtää sen siten, että voi sanoa, ettei ole niissä, niin aika helppo ajatella, että ei tosiaan ole. Ruisrock on muutenkin selvä, ettei ole, kun on ulkomaalainen, joka oli tänä vuonna.

Yhteistyössä