K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Safurseyn tiktokista näkee paremmin toisesta suunnasta. Ei sitä ihan varmaksi voi sanoa mut siltä se näyttää. Sit B vielä puristaa Janin olkapäätä mennessään. En tajua miks pitää vastustaa, ystävät voi hyvin pussata toisiaan poskelle.
Ok, no en ole sieltä katsonut kyllä, en tykkää katsoa noita Saturfeyn juttuja, kun en pidä kuvaustyylistään ja muutenkaan en ole tiktokissa. Toisen fanin kaarijaisbest youtubeen kuvaama koko konsertti on tosi hyvin kuvattu ja juuri sopivalta etäisyydeltä minusta, muttei kuitenkaan kuvaa pelkkää Bojanin naamaa. Meneeköhän muuallekin pitää toivoa, youtubesta näitä on kivempi katsella.

vierailija
Ok, no en ole sieltä katsonut kyllä, en tykkää katsoa noita Saturfeyn juttuja, kun en pidä kuvaustyylistään ja muutenkaan en ole tiktokissa. Toisen fanin kaarijaisbest youtubeen kuvaama koko konsertti on tosi hyvin kuvattu ja juuri sopivalta etäisyydeltä minusta, muttei kuitenkaan kuvaa pelkkää Bojanin naamaa. Meneeköhän muuallekin pitää toivoa, youtubesta näitä on kivempi katsella.
Joo, sehän on kiva kun on useampia lähteitä, niin jokainen voi valita mistä katsoo tai katsoa vaikka kaikki jos haluaa. 😊

vierailija
Sama. Mulla oli Tidal vähän aikaa kokeilussa, toki äänenlaatu on huippua, mut kaipasin takaisin Spottariin, koska sen soittolistat ja artistivalikoima nyt on vaan paljon paremmat kuin Tidalissa.
Tidalissa on ihan hyvä artistivalikoima. Mulle ainakin löytyy sieltä käytännössä kaikki ja osaa on saanut ihan urakalla kaivaa, mut löytyy. Melkeinpä ne, mitä ei löydy on olleet vain you tubessa jos sielläkään.
En tajua miten soittolistat eroavat???? Ts. teen aina itse omat, en kuuntele niitä valmiita.

vierailija
Aito sun ei tarvi spämmätä ketjua ja vastata joka ikiseen jo käsiteltyyn aiheeseen usean tunnin takaa. Ei sun mielipiteissä ole mitään arvokasta eikä ketään kiinnosta.

Yhteistyössä